I als xotos quan? Nova GARBERÀ DE MULTES A LA RONDA NORD

• Ahir, la policia local de València va omplir de multes la Ronda Nord als aficionats del Llevant. Tinc clar que ni el Ronda Nord ni en les seues voreres es pot aparcar. Però també tinc clar, que la Policia Local de València, molt valenta amb el llevant, li importa un ou que els xotos aparquen en doble o triple fila de la Av Blasco Ibáñez, damunt de les voreres o dins les zones verdes si és menester.

És un greuge compartiu. Un mes segons el quals els llevantinistes hem d'acomplir la legalitat escrupolosament però els xotos -començant pel seu camp il·legal- poden fer el que els done la gana. Així que faig 3 preguntes:

A) Pensa l'ajuntament que els xotos no han d'acomplir la legalitat ni les normes de trànsit mentre que als llevantinistes se'ns passar pel forat d'una agulla?

B) Pensa QC217 o alguns dels innumerables directius, responsables de relacions institucionals i demés fer alguna cosa? Perquè no es la primera vegada… o, ara que pense, és millor no dir res no siga que els responsables institucionals es desenqueten?

C) Pensa la delegació de penyes, aprofitant l'avinentesa amb les institucions fer alguna cosa? O pensen que la seua funció és la ser una agència de viatges + gestora de locals ?

salut

• Cafeteros

Algun multat era del Atletic.

• @zumbido:

Ahir, la policia local de València va omplir de multes la Ronda Nord als aficionats del Llevant. Tinc clar que ni el Ronda Nord ni en les seues voreres es pot aparcar. Però també tinc clar, que la Policia Local de València, molt valenta amb el llevant, li importa un ou que els xotos aparquen en doble o triple fila de la Av Blasco Ibáñez, damunt de les voreres o dins les zones verdes si és menester.

És un greuge compartiu. Un mes segons el quals els llevantinistes hem d'acomplir la legalitat escrupolosament però els xotos -començant pel seu camp il·legal- poden fer el que els done la gana. Així que faig 3 preguntes:

A) Pensa l'ajuntament que els xotos no han d'acomplir la legalitat ni les normes de trànsit mentre que als llevantinistes se'ns passar pel forat d'una agulla?

B) Pensa QC217 o alguns dels innumerables directius, responsables de relacions institucionals i demés fer alguna cosa? Perquè no es la primera vegada… o, ara que pense, és millor no dir res no siga que els responsables institucionals es desenqueten?

C) Pensa la delegació de penyes, aprofitant l'avinentesa amb les institucions fer alguna cosa? O pensen que la seua funció és la ser una agència de viatges + gestora de locals ?

salut

• yo desde que me multaron 1 vez y lo dije por aquí me olvido de aparcar ahí, de hecho fui a pagarla y de 200 que me habian puesto en la multa al final fueron 60€ pero bueno ya voy en metro, tren, bici o en burro …