Segona Divisió 2022-23
-
Los equipos de Segunda hace 50 años (72-73)
En Primera: (7)
Las Palmas
Burgos
Málaga (CD Málaga)
Granada
Zaragoza
Oviedo
SportingEn Segunda: (2)
Racing Santander
TenerifeEn Tercera: (7)
Levante
Alavés
Cartagena
Huesca
Mirandés
Ponferradina
EibarRegional: (4)
Leganés
Lugo
Albacete
AndorraNo existían: (2)
Villarreal B (el primer equipo estaba en Tercera)
UD Ibiza
-
Mal puntet que ha rascat l'Eibar al final.
Luis García jugant amb 5 defenses a casa contra el Mirandés. Otro que tal baila...
-
@nabil-el-zhar dijo en Segona Divisió 2022-23:
Mal puntet que ha rascat l'Eibar al final.
Luis García jugant amb 5 defenses a casa contra el Mirandés. Otro que tal baila...
Sí, pero ya lleva 6 puntos.
-
@zapater hi haurà que pensar pues que es pot pujar amb 5 defenses, no?
-
El Cartagena és el Llevant de Pacolo de 2a.
Eixe partit s'ho passarem bé.
-
El Cartagena és el Llevant de Pacolo de 2a.
Eixe partit s'ho passarem bé.Han marcado dos goles de penalti pero también han hecho dos palos. Justos vencedores ante un Huesca con mucha fragilidad defensiva.
Los aragoneses han disparado una vez a puerta y han marcado dos goles. En fútbol no es tan raro. Recuerdo que el año pasado el Rayo ganó un partido con cero disparos a puerta.
-
@rana-baileys juguem amb presió i línea defensiva super avançada, cert?
Fidels a l'estil ja de la temporada passada. No sé si van ser 3rs màxims golejadors.
-
@rana-baileys juguem amb presió i línea defensiva super avançada, cert?
Fidels a l'estil ja de la temporada passada. No sé si van ser 3rs màxims golejadors.Així és. Van ser del màxims golejadors i dels màxims golejats. I enguany, mateix tècnic, mateixa filosofia.
Per cert, Pacolo també va entrenar al Cartagena però fou despedit a la cuarta jornada.
-
Molt fluix el Màlaga.
Jo no confíe en eixe projecte de mòmies que han creat.
-
Molt fluix el Màlaga.
Jo no confíe en eixe projecte de mòmies que han creat.Molt fluix no, ho següent. Patètic.
-
@rana-baileys sí, sol passar als equips que fan equips com si foren cromos per noms individuals sense pensar més enllà.
Com he llegit per ahí, que vagen aspai perquè com les coses es posen negres la majoria de jugadors no són dels que es maten a correr 90 minuts per a rascar un 0-0 i lluitar permanència apurades.
La UD Las Palmas m'ha sorprès, por em dóna quan tinga a tots els titulars disponibles. Hauré de canviar-los pel Tete en la meua predicció.
-
Horarios de otra jornada
Burgos - Levante
Domingo 25 de septiembre
14:00
-
@rana-baileys dijo en Segona Divisió 2022-23:
Horarios de otra jornada
Burgos - Levante
Domingo 25 de septiembre
14:00Ala a renyir en la sogra altra vegada
-
@pacollu el pitjor horari possible, la paella és sagrada
-
@pacollu el pitjor horari possible, la paella és sagrada
Però cuant juga el Valensia a les 2 no hi ha paella...pos no anirè a dinar, ale de morros en la dona 5 dies.
-
Expulsado un jugador del Huesca, Pulido, por morder a un rival.
-
El cenutrio que nos arbitró contra el Huesca, la ha liado hoy en Cartagena, dándole un gol clarísimamente con la mano. al final del partido.
-
Era cuestión de tiempo y el récord se ha batido. Rubén Castro es desde hoy el jugador con más edad marcando un gol en Segunda. También en Primera.
41 años.
-
Esta vesprada he vist un rato els partits de segona i tots tenen el mateix denominador comú:
, defenses fluixes i davanters fallons, a poc que sentem la defensa com estem fent-ho i davant tingam un poc de gol podrem estar ahí dalt però tenim que treballar molt que no es regala res en 2a.
-
-
@nabil-el-zhar ese mapa?
-
@rana-baileys com no hi ha un fil del futbol espanyol en general doncs el deixe per ací, et falta algun equip?
-
@nabil-el-zhar es que no entenc què indica el mapa.
-
@rana-baileys dijo en Segona Divisió 2022-23:
@nabil-el-zhar es que no entenc què indica el mapa.
Els actors de hollywood que han guanyat un Oscar.
-
XI DEL MES DE AGOSTO #LigaSmartBank
MVP️#Íñiguez, #VillarrealB
️Impacto acumulado de todas las acciones de un jugador en las jornadas 1, 2 y 3
La #IA valora objetivamente cada acción que se produce en el campo según contexto (periodo/minuto, resultado y equipo local)
-
@nabil-el-zhar puede sea de todos los equipos de primera, segunda y la 1 y 2 rfef?
-
@jmgranota82 ho he pensat però no cabrien i hi han de divisions inferiors.
És un poc equips per distribució geogràfica però selecció aleatòria.
Val per a ubicar alguns que han jugat en copa i igual no sabies d'on eren. En el meu cas el Vecindario.
-
@nabil-el-zhar está chulo el mapa, me encantan estas cosas.
Ese creo es de la Canarias pero la isla ya...
-
@jmgranota82 ho he pensat però no cabrien i hi han de divisions inferiors.
És un poc equips per distribució geogràfica però selecció aleatòria.
Val per a ubicar alguns que han jugat en copa i igual no sabies d'on eren. En el meu cas el Vecindario.Pero hombre, si fue quien subió a Segunda eliminando al At. Levante
-
@jmgranota82 dijo en Segona Divisió 2022-23:
@nabil-el-zhar está chulo el mapa, me encantan estas cosas.
Ese creo es de la Canarias pero la isla ya...Demasiado grande el escudo del Valencia CF para mi gusto