TOTS ELS VALENCIANS CONTRA EL MADRID
-
El diumenge n'hi haurà unanimitat en la ciutat de València. Tots els valencians, granotes i xotos, voldrem guanyar als madrilenys.
Esta unió de forces no serà la primera, ja que la setmana passada ja va passar el mateix contra els malaguenys. Aquell dia va haver sort dispar, però el front valencià no pot fallar este cap de setmana.
-
-
Jo vullc que perden els xotos fins i tot a la consola!:mrgreen:
Em pense que és l'unica volta que m'en alegre de quan guanya el Madrid. Les demés soc un antimadridista més
-
@Ramon 1909:
Jo vullc que perden els xotos fins i tot a la consola!:mrgreen:
Em pense que és l'unica volta que m'en alegre de quan guanya el Madrid. Les demés soc un antimadridista mésramon, dark, entonad conmigo….
HALA MADRID!!! HALA MADRID!!!!
-
Jo també vull que guanye el Realisimo de Madriz, i això que soc super-anti-madridista, pero al Valencia ni aigua.
PVTA VALÈNCIA CF!! MORIU-SE CABRONS!! AMUNT MADRIZ!!
-
Pues eso, antes Madrid que xotos
-
@Dark City:
El diumenge n'hi haurà unanimitat en la ciutat de València. Tots els valencians, granotes i xotos, voldrem guanyar als madrilenys.
Esta unió de forces no serà la primera, ja que la setmana passada ja va passar el mateix contra els malaguenys. Aquell dia va haver sort dispar, però el front valencià no pot fallar este cap de setmana.
te se ve el rabin
catalanitis pura ….que guañe el llevant
pero que perga el xotencia
-
Este post merece baneo inmediato.
¡Dark paredon!
-
@huit:
¡Dark paredon!
yo me apunto y lo emparedamos a merengazos
-
@misterpaco:
@huit:
¡Dark paredon!
yo me apunto y lo emparedamos a merengazos
Joder Mister,nadie merece una muerte tan indigna
Creo, ya que se trata de un autentico mediterraneo,que la mejor manera seria acabar con el mediante la asfixia estilo Amarcord
-
@Dark City:
como tiran los colores cules…
que ganemos y que pierdan los chotos sea contra quien sea tanto que pierdan contra el español que contra el madrid,barça etc...
-
Doncs, jo preferisc que guanye el València al R. Madrid, que al contrari. Mentres no jugue el València contra la Reial Societat, Bilbao, Càdiz, Ferrol, Nàstic, Barça, Sant Andreu, Novelda, Alcoi, Vila-Real, Castelló, Alacant, Hèrcules, Numància, Eibar i algú que em deixe per ahí, vull que guanye, i el R. Madrid no està a la llista.
-
Vina, que te se veu el plumero xoto…..
Este diumenge, megàfon en mà, et poses a cantar allò de " yo, yo soy xoto porque el mundo me ha hecho así "
-
@XOTET DE POBLE:
Vina, que te se veu el plumero xoto…..
Este diumenge, megàfon en mà, et poses a cantar allò de " yo, yo soy xoto porque el mundo me ha hecho así "
o "jo sóc aquell xotetttt de l'àfrica tropical…".
-
Esto es peor que mi test sobre Cardo Rovira….lamentable resultado Dark.
-
Doncs, jo preferisc que guanye el València al R. Madrid, que al contrari. Mentres no jugue el València contra la Reial Societat, Bilbao, Càdiz, Ferrol, Nàstic, Barça, Sant Andreu, Novelda, Alcoi, Vila-Real, Castelló, Alacant, Hèrcules, Numància, Eibar i algú que em deixe per ahí, vull que guanye, i el R. Madrid no està a la llista.
estoy contigo prefiero antes q gane el valencia q el madrit d todas todas
-
votad insensatos
http://www.portal-granota.com/en-un-par ... a22626.php
-
@Kayser:
estoy contigo prefiero antes q gane el valencia q el madrit d todas todas
Jojojo, dime algo nuevo que esto ya me lo sabia!!
-
I una merda per als xotos.
P.D. ( excepte, Huit ,Xotet de poble i Xoto d'Albalat)
-
Me poneis en un compromiso.Soy antimadridista de toda la vida por eso soy del Atletico de Madrid…pero tampoco quiero que gane el Valencia.TENGO LA SOLUCION:UN EMPATE!!.
-
-
soy del Atletico de Madrid
Pero no eras del Levante? a ver si nos aclaramos
Pesaet, un poc fatxa, del Atleti …. a Lancastrian li diran Torrente?
-
soy del Atletico de Madrid
Pero no eras del Levante? a ver si nos aclaramos
Pesaet, un poc fatxa, del Atleti …. a Lancastrian li diran Torrente?
Molt bona aquesta...
Serà el mateix Torrente potser?
Força Llevant!!!
-
xotencia al cuadrado
-
Esto es peor que mi test sobre Cardo Rovira….lamentable resultado Dark.
Quien es Cardo Rovira? Ya se ha cambiado otra vez de apellido?
-
@SeRGiO GaRCiA:
@Dark City:
como tiran los colores cules…
que ganemos y que pierdan los chotos sea contra quien sea tanto que pierdan contra el español que contra el madrid,barça etc...
Yo diría que tirán los colores granotas, según tengo entendido el Levante juega contra el real madrid, de ahi el post, los xotos querrán ganar al real madrid al igual que nosotros los granotas a nuestro rival que también es casualmente el real madrid.
-
En el futbol solo me importan 2 resultados:
Que el Levante gane.
Que el Valencia pierda.Sin escepcion alguna.
-
Ací molt parlar però segur que esteu tots mirant el partit, mamons! El foro està desert
-
PVTOS XOTOS!! GANAN DE PUTA XORRA DE UN PENALTY Q NOO ERA Y DEE UNA FALTA. LUEGO SE QEJAN….
HALLA MADRID!! PUTOS XOTOS DE MIEERDA!!! PVTA VALENCIA!
-
Els valencians estem d'enhorabona. I el perjudicat ha sigut el mateix: el Real Madrid.
Una cosa ha quedat clara, tots els valencians hem disfrutat hui de guanyar-li al Madrid. I molt…