QUI TÉ PREVIST ANAR A ALACANT A VORE EL HERCULES-LLEVANT?
-
Jo tinc previst anar, però clar falta més d'un més i per tant hi haurà que vore com va l'equip, l'horari, la metereología…
Però en fi que en principi tinc la intenció d'anar.
I vosaltres? És el desplaçament més curt de l'any per després del de Castelló (altre fixe per a mi).
Vinga collons a vore si som uns quants centenars al Rico Perez!
-
@Ramon 1909:
Jo tinc previst anar, però clar falta més d'un més i per tant hi haurà que vore com va l'equip, l'horari, la metereología…
I vosaltres? És el desplaçament més curt de l'any per després del de Castelló (altre fixe per a mi).
Vinga collons a vore si som uns quants centenars al Rico Perez!Quin dia cau?
-
@Dark City:
@Ramon 1909:
Vinga collons a vore si som uns quants centenars al Rico Perez!Quin dia cau?
Em sembla que és l'ultim cap de setmana de Novembre, falta al voltant d'un mes.
-
Ffff…en estes dates hi haurà qui encara estarà tocat pel sopar forero...
-
El partit cau el cap de setmana del 27-28 de novembre. Al ser derbi segur que el fan dissabte 27 i per xoto9. Jo vuic anar però en la meua facultat són uns cabrons i ja el primer dia de classe em possaren un examen per al dia 29, així que l'única esperança que tinc és que retrasen l'examen per qualsevol cosa.
Joer, amb le ganes que tenia d'anar a Alacant!!!
PD: Encara que, amb lo gafe que sóc, si no vaig segur que guanyen
-
Ramón, puedes contar con un buen número de miembros de Avalancha Azulgrana, ese va a ser nuestro primer desplazaminto masivo de la temporada
-
Yo pienso ir tambien junto con mi hermano y 5 amigos mas
-
como bien dice antixotos de avalancha iremos todos
y quien falte de avalancha sera caneado...
-
yee antixotos ireis bastantes a alicante??mi novia lleva tiempo insistiendome de hacer un viaje a algun lado,rememorando aquel de Mallorca q estuvo muy wapo.Igual mapunto.ye por cierto muy wapo veros desde arriba a todos con banderas en el otro partido.
FORÇA AVALANCHA.
-
iremos
-
Yo ya veremos, me gustaria ir, pero el finde siguiente tengo una boda y va a ser soltar demasiada pasta entre una cosa y otra. Asi que ya veremos
-
Si ens podeu aconseguir vosaltres les entrades, hauria possibilitat d'anar amb algunes dolçaines i tabalets. Sabeu el preu, més o menys?
-
Les entrades supose que es compraríen a l'estadi alacantí, osiga que no faria falta encomanar-les ni res per l'estil.
Dolçaines i tabalets? per mi seríen ben rebuts, quant més ambient millor (¿Que quants en serieu?)
Sobre el preu, només et puc dir que no crec que arriven a 20 euros ni que baixen de 10, jo crec que sobre 12-15 estarà la cossa.
-
@Ramon 1909:
Les entrades supose que es compraríen a l'estadi alacantí, osiga que no faria falta encomanar-les ni res per l'estil.
Dolçaines i tabalets? per mi seríen ben rebuts, quant més ambient millor (¿Que quants en serieu?)
Sobre el preu, només et puc dir que no crec que arriven a 20 euros ni que baixen de 10, jo crec que sobre 12-15 estarà la cossa.Més o menys 5 dolçaines i 2 tabalets, aixó si, 2 seguidors de l´Hercúles
-
yo seguro q voy a ver si somos por lo menos 500
-
Rolf vindrás a Alacant, a vore si la música amansa a les feres.
-
yo lo mas seguro q vaya tambien con algunos familiares.
-
@Cullerot:
Ffff…en estes dates hi haurà qui encara estarà tocat pel sopar forero...
Es el fin de semana siguiente del sopar forero, así que no coincide .
Yo tengo pensado ir desde hace ya tiempo a pasar el fin de semana en Alicante y de paso ver el partido (o mas bien al revés), y conmigo seguramente venga alguien mas.
-
@Port Granota:
yee antixotos ireis bastantes a alicante??mi novia lleva tiempo insistiendome de hacer un viaje a algun lado,rememorando aquel de Mallorca q estuvo muy wapo.Igual mapunto.ye por cierto muy wapo veros desde arriba a todos con banderas en el otro partido.
FORÇA AVALANCHA.
Nosotros vamos seguro muchos de la peña, ojalá todos, pero los tres que tú conoces de Mallorca está previsto que vayamos. Yo creo que iremos bastante gente, aunque la marcha del equipo tendrá mucho que ver y el hecho de ser televisado. Pero Avalancha Azulgrana estará allí, animando a Manchev entre otros
-
jo, i tres mes, que tenim amics per alacant, i després anirem al barri.
-
Yo no se si ire, la verdad no estoy muy animada, y siempre que jugamos fuera y voy, perdemos, debo ser gafe o algo, asi ke no se lo ke hare…
-
hay que ir preparando motores…el equipo hoy se a marcado un partidazo
P.D:TODOS A INVADIR ALICANTE!!!
-
Ieeeeeeeeeee vinga tot el mon fent-se l'anim!
-
ALLI ESTAREMOS.
LEVANTE U.D NEVER WALK ALONE!!!!!
-
yo por supuesto estare alli y espero un gran ambiente.
FORÇA LLEVANT, INVASION!!
-
Ya se sabe la hora, a ver si hay desplazamiento masivo.
@www.levanteud.com:
Horario del encuentro Hércules - Levante UD
El encuentro correspondiente a la Jornada 14 del Campeonato Nacional de Liga de Segunda División que enfrentará a Hércules y Levante UD, se disputará el próximo sábado 26 de noviembre a 18:30 horas en el Estadio “José Rico Pérez”, y será emitido por TVV.
-
Ie estaria wapo un bus forero!
-
YO SEGURO K VOY CON MI PADRE
INVASION INVASION!!!!!!!!!!!!
-
yo ire con mi familia seguramente
-
Yo iré con dos amigos en coche.