R. Madrid 72 - Portela 73
-
Xa mi que lka última jugada del partido es un poco polémica, no???
-
Ja és tradició " l´amabilitat "dels àrbrites amb el Barça.Jo puc discutir si són dos o tres tiros-tres per a mi clarament- però el que és indiscutible és que la falta és antiesportiva segur.Però bé, d´estes ja hem vist unes quantes els darres anya a favor del Barça.
S´imagineu a camp barça la mateixa jugada? Claríssim: tres tirs i antiesportiva.
Dit açò el barça té més banqueta que el Madrid i si fora boxa hauria guanyat als punts…
-
Bona lliçoneta al tio Malkovic.
Demà la E.
-
De toda la polémica yo sacó una conclusión: que tipo más lamentable el Ivanovic este… reclamando una antideportiva de Sonko en la penúltima jugada y callandose como un perro en la del Barça... que encima le da la victoria... en fin ... indigno el personaje.
-
De toda la polémica yo sacó una conclusión: que tipo más lamentable el Ivanovic este… reclamando una antideportiva de Sonko en la penúltima jugada y callandose como un perro en la del Barça... que encima le da la victoria... en fin ... indigno el personaje.
Què tens que dir de l'última jugada?
O parles per parlar?
-
@Lineker:
Què tens que dir de l'última jugada?
O parles per parlar?
No hay mas ciego que el que no quiere ver
-
El Barça simplement ha sigut més intel·ligent que el Madrid i així ho ha demostrat. En lloc de deixar que tiraren un triple i els empataren el partit, han fet una falta, cosa que es penalitza amb 2 tirs lliures, fent impossible la remuntada.
Què volies tu, 3 tirs lliures? I per què no 6?
El problema és que es penseu que el bàsquet és com el futbol, que qualsevol pot parlar de futbol sense tindre ni pvta idea… No és que calga ser Obradovic per parlar de bàsquet, però, collons, almenys saber-nos les regles...
-
El Barça lo hizo de PM, hizo una falta que supone dos tiros libres cuando el tiempo ya estaba a cero, con lo cual como ganaba de tres aunque metiera los dos el Madrid (como asi hizo) el partido ya estaba finalizado.
-
@Lineker:
El Barça simplement ha sigut més intel·ligent que el Madrid i així ho ha demostrat. En lloc de deixar que tiraren un triple i els empataren el partit, han fet una falta, cosa que es penalitza amb 2 tirs lliures, fent impossible la remuntada.
El problema és que es penseu que el bàsquet és com el futbol, que qualsevol pot parlar de futbol sense tindre ni pvta idea… No és que calga ser Obradovic per parlar de bàsquet, però, collons, almenys saber-nos les regles...
de vez en cuando tambien es bueno quitarse la venda del fanatismo y reconocer algo
-
@Konsul:
de vez en cuando tambien es bueno quitarse la venda del fanatismo y reconocer algo
Només jo???
miauuuuuuuuuuuuuuuu
-
La falta de Williams es una antideportiva como un piano.
Total, 2 tiros libres y saque de banda, como el reloj estaba a 0, no se saca.
Porque eso de que Marko Tomas esta en accion de tiro…
-
@Noirot:
Dioooos, creia que m'estava tornant boig…
-
@Lineker:
@Noirot:
Dioooos, creia que m'estava tornant boig…
Tu ja estas boig.
-
@Lineker:
Bona lliçoneta al tio Malkovic.
De carterisme?
(Dit siga de pas, no em va entristir gens ni mica)
-
¿3 Tiros?.Hombre,nada mas ver la jugada,pienso 3 tiros.Pero luego viéndola mas despacio se ve como el del Barça le cae encima,y no está tirando,y despues de caerle encima se levanta a tirar.
¿Antideportiva?,pues bueno,pero sin tiempo no se que se puede hacer.Con 0,0 segundos.
-
Es una antideportiva pero de 3 tiros ni d coña el jugador no esta tirando cuando le hacen la falta, es antideportiva 2 tiros libres y se acabo el partido ya q la bocina había tocado ya.
-
Yo no pude ver el partido , pero que gustito da ganar de uno en casa de los vikingos y con polémica......ahhhhhhhhhhhhhh que gustito da.
-
No es accion de tiro ni de coña.
Y lo de la antideportiva, sinceramente, si el baloncesto dejara de tener una sanción tan subjetiva no sería ya baloncesto. Fue o no? Es cuestión de opiniones.
De todas maneras, nada habría cambiado. Tiempo: 0,0.
Tenim un nom que el sap tothom….
Contra el madrid jo sóc culé.
-
Home, com tot ,sempre tot és succeptible d´opinió.Jo opine de futbol i també de basquet que m´agrada.I ja fa molts anys i he vist jugar a Brabender,Buscato,Epi o Solozabal.Si el temps està quasi a cero i tens el baló què penses fer? Passar-la o tirar? Clar que Tomas volia tirar.Serà jove però no tonto. Ara si un tipo té cau com un bou pot semblar qualsevol cosa.Ara el que ningú me llevarà del cap és que la mateixa jugada a camp barça són tres tirs segur.Amb Portela el Barça guanya tres de cada quetre lligues. Bon equip,bona afecció i quan cal, els amics del xiulet.
Ah, i que conste que jo soc del Estu i de la Penya
-
Home, com tot ,sempre tot és succeptible d´opinió.Jo opine de futbol i també de basquet que m´agrada.I ja fa molts anys i he vist jugar a Brabender,Buscato,Epi o Solozabal.Si el temps està quasi a cero i tens el baló què penses fer? Passar-la o tirar? Clar que Tomas volia tirar.Serà jove però no tonto. Ara si un tipo té cau com un bou pot semblar qualsevol cosa.Ara el que ningú me llevarà del cap és que la mateixa jugada a camp barça són tres tirs segur.Amb Portela el Barça guanya tres de cada quetre lligues. Bon equip,bona afecció i quan cal, els amics del xiulet.
Ah, i que conste que jo soc del Estu i de la PenyaNo home, si jo deia que era opinable la falta tecnica. Que no es tir es un fet. Clar que tomas volia tirar, pero la norma diu "acció de tir" no "intenció de tir".
-
No home, si jo deia que era opinable la falta tecnica. Que no es tir es un fet. Clar que tomas volia tirar, pero la norma diu "acció de tir" no "intenció de tir".
Efectivament, ben sintetitzat. El xaval volia tirar, és més, volia que el tir fora de 20 punts, però no va poder fer-ho ja que els del Barça van ser més espavilats.
BLANCOS, LLORONES, SALUDEN LOS CAMPEONES!!!
-
@Lineker:
No home, si jo deia que era opinable la falta tecnica. Que no es tir es un fet. Clar que tomas volia tirar, pero la norma diu "acció de tir" no "intenció de tir".
Efectivament, ben sintetitzat. El xaval volia tirar, és més, volia que el tir fora de 20 punts, però no va poder fer-ho ja que els del Barça van ser més espavilats.
El barça este año es igual de campeon que tu amado pamesa, aunque con arbitrajes ACB ya sabemos que sois algo mas favoritos que los demas
-
@Konsul:
@Lineker:
El barça este año es igual de campeon que tu amado pamesa, aunque con arbitrajes ACB ya sabemos que sois algo mas favoritos que los demas
-
@Lineker:
@Konsul:
@Lineker:
taronjas
-
Resumint.
Tocatel en casa i a casa…
i ara els plorons a plorar...
i després li s diuen plorons als xotos....que mal perdre teniu els del madrizzz
-
@Lineker:
Quien no esté de acuerdo contigo no puede opinar… toda una lección de respeto la tuya ... para con la "gente de fútbol" que tu dices...
Acaso no se podía pitar antideportiva en la ultima falta del Barça? ... el criterio arbitral en esa acción no es discutible? ... perdón por no haber visto tanto basquet como tú... pero si te molesta ponle clave de acceso al post o algo asi...
-
perdón por no haber visto tanto basquet como tú… pero si te molesta ponle clave de acceso al post o algo asi...
Què no és això, GuEvArA, jo parle de la jugada:
@Lineker:El Barça simplement ha sigut més intel·ligent que el Madrid i així ho ha demostrat. En lloc de deixar que tiraren un triple i els empataren el partit, han fet una falta, cosa que es penalitza amb 2 tirs lliures, fent impossible la remuntada.
A més, et faig una pregunta:
@Lineker:Què volies tu, 3 tirs lliures?
Quien no esté de acuerdo contigo no puede opinar… toda una lección de respeto la tuya ... para con la "gente de fútbol" que tu dices...
També reconec que no estic content amb el que he escrit, no perquè no estiga d'acord sinó perquè tret de context es pot malinterpretar i podries pensar que fantasmetge (quan no soc un expert, ni molt menys) o ningunetge a altres. Només vull dir que les polèmiques les crea la gent, ja que el reglament no sempre té llacunes. En el futbol, és normal que en ser més popular, té més aficionats i, per lògica, més gent que no té ni idea. Això no lleva que el que no té ni idea pot cridar tant o més que el que sí que en té. I el mateix raonament també aprofita per a la manca d'educació en el món del futbol, cosa que no passa en el bàsquet en igual mesura (i estic generalitzant i no recurrint a casos particulars com els turcs o els grecs).
Acaso no se podía pitar antideportiva en la ultima falta del Barça?
Clar que sí. Però com ja diuen per dalt, no passaria de ser dos tirs lliures, o siga, el que va passar.
… el criterio arbitral en esa acción no es discutible? ...
És discutible, de fet, estem discutint. Una altra cosa és que siga encertada la decisió o no, d'això no n'hi ha dubtes.
-
PQ los madridistas cuando las cosas van mal todo es culpa de los arbitros y de los apaños de la federacion y mas historias q se inventan??
Cree el ladrón q son todos de su condicion.
En 23 años q llevo viviendo le han regalado mas al madrid q a todos los equipos de la liga juntos.
El 0-3 del bernabeu lo metio laporta o lo metio Villar?
Por favor dejar de dar la brasa con lo mismo q para algo sois ese equipo señor, y q llamabais llorones al valencia cuando el penalti de marchena.
-
@Kayser:
PQ los madridistas cuando las cosas van mal todo es culpa de los arbitros y de los apaños de la federacion y mas historias q se inventan??
Cree el ladrón q son todos de su condicion.
En 23 años q llevo viviendo le han regalado mas al madrid q a todos los equipos de la liga juntos.
El 0-3 del bernabeu lo metio laporta o lo metio Villar?
Por favor dejar de dar la brasa con lo mismo q para algo sois ese equipo señor, y q llamabais llorones al valencia cuando el penalti de marchena.
Comprenc les teues intencions, però parles amb la paret.
-