Mercat fitxatges 2023-24
-
@spoildmb Imagino y espero que sí. No entiendo que suene tanto meduapunta cuando hace falta un extremo, algún central más mínimo y un par de delanteros
-
Fichar a este hombre, que no dudo de su calidad me parece una extravagancia, una frikada, que este hombre poco no cobrará y no estará para todos los partidos
-
Segun Deportes COPE Valencia el Rayo ha subido a 7 kilos por De Frutos. Veremos ....
-
@kubala79 dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
Segun Deportes COPE Valencia el Rayo ha subido a 7 kilos por De Frutos. Veremos ....
Afegir a Montiel i enviament preparat per a recollida
-
@nabil-el-zhar dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
Afegir a Montiel i enviament preparat per a recollida
-
Creo que deberían aceptar ya, es una muy buena oferta.
-
@clarin dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
Creo que deberían aceptar ya, es una muy buena oferta.
Yo por Montiel y 6 kilos se lo envolvía para regalo. Todos contentos.
-
ONDA DEPORTIVA VALENCIA
@ODValencia
·
24min
#LevanteUD@1DaniCardenas
tiene mercado en la liga francesaMónaco y el Rennes han preguntado al conjunto granota por la situación del guardameta
-
Després de llegir este article https://www.superdeporte.es/levante-ud/2023/07/04/deseo-javi-calleja-89471072.html i de comprovar que, efectivament, apart de a Santi Cazorla, Calleja també va entrenar a Cherysev en Vila-real, ja entenc d'on ixen ambues filtracions de fitxatges absurds i curt-placistes.
Deixar perdre l'oportunitat de Sergio Lozano (per exemple) per a fitxar qualsevol d'eixos dos ex-futbolistes em semblaria una aberració. M'alegra que Calleja no siga el director esportiu i espere que Miñambres no li faça ni cas.
-
@biku dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
@spoildmb Imagino y espero que sí. No entiendo que suene tanto meduapunta cuando hace falta un extremo, algún central más mínimo y un par de delanteros
T'agrada ?
A jubilar-se a Valencia que fa bon oratge
-
@kiso-por-vi dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
T'agrada ?
el goldigital té tanta credibilitat com el TBO
-
@gimnastico_1909 dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
@kiso-por-vi dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
T'agrada ?
el goldigital té tanta credibilitat com el TBO
Insultante comparación
-
Veremos que no son 7...no me creo nada
-
@kiso-por-vi ese esta mas acabado que Soldasco
-
Molts moviments hui: Toni Moya al Saragossa i Álex Martín a l'Elx. Bons fitxatges els dos.
En un altre ordre de coses, els davanters que vaig compartir fa uns dies ja tenen tots equip: Marius Mouandilmadji al Samsunspor turc i Ibrahim Sissoko al Saint-Ettiene.
-
Lo de Ximo Navarro libre que suena por tuiter que?
-
@pacollu no em desagradaria. M'agradava en el Mallorca tot i que en Alavés va formar part del grup festero i tal l'any del seu descens.
-
@pacollu dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
Per a mi seria horrible. Des de la lesió de fa tres temporades ha tingut molt poca continuïtat i ja té una edat.
Amb el perfil dels fitxatges que s'han fet fins ara, per al lateral dret em quadrarien més Álvaro Núñez (Barça B) o Mario Hernández (Rayo), que estan lliures. I d'un perfil més veterà em quadraria més Mario Gaspar que Ximo Navarro.
-
@spoildmb dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
Per a mi seria horrible. Des de la lesió de fa tres temporades ha tingut molt poca continuïtat i ja té una edat.
Amb el perfil dels fitxatges que s'han fet fins ara, per al lateral dret em quadrarien més Álvaro Núñez (Barça B) o Mario Hernández (Rayo), que estan lliures. I d'un perfil més veterà em quadraria més Mario Gaspar que Ximo Navarro.
Tenemos un lateral derecho internacional en la cantera, igual le podíamos dar la oportunidad a él. Xabier Grande.
-
Por aqui dicen que Son al Ludogorest
-
Hem de ser optimistes si s'ha tret a Son es pot traure a Musonda, Dani Gómez i Bouldini
-
-
@nabil-el-zhar dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
@pacollu no em desagradaria. M'agradava en el Mallorca tot i que en Alavés va formar part del grup festero i tal l'any del seu descens.
Atre prejubilat que ve a cobrar a la plaja? No hem tingut prou?
-
@pacollu un lateral derecho viejo y suplente. Teniendo un chaval bueno en la cantera y el titular que debería jugar todos los minutos que fuese no hace falta un suplente. O jugar con una línea de 3.
-
@croac-croac dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
@pacollu un lateral derecho viejo y suplente. Teniendo un chaval bueno en la cantera y el titular que debería jugar todos los minutos que fuese no hace falta un suplente. O jugar con una línea de 3.
Pero se entiende que es para reserva de Pubill no?
-
@croac-croac dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
Pero se entiende que es para reserva de Pubill no?
Para traer un reserva de Pubill, pones a uno de la cantera y lo vas introduciendo poco a poco como se ha hecho con el mismo Pubill.
-
Segur que Ximo Navarro és una altra petició de Calleja (ja el va entrenar en Vitoria), igual que ho eren els noms de Cherysev i Cazorla. Estic començant a cansar-me de les seues ingerències, sobretot perquè són tot fitxatges de merda. Espere que no el fitxen perquè hi ha opcions millors en el mercat i inclús en el filial, on acaben de tirar al carrer al capità, el lateral dret Miguel Peña després de tres temporades com a titular i estant també, com bé heu dit, Xavi Grande, que encara és juvenil i ha sigut internacional.
-
Jo em decante més per pensar que eixa conexió es a la que s'agafa super per soltar fum del bo.
-
Apuntar este nombre : David Timor
Lo de si bueno o malo ya ni idea
-
@alejandro dijo en Mercat fitxatges 2023-24:
Apuntar este nombre : David Timor
Lo de si bueno o malo ya ni ideaHome pa triar no estem...lo unic bo que es Valencià