Sobre el racisme al futbol i els anglesos
-
Últimament està de moda el racisme (això pareix) i va haver un conflicte entre Luis Aragonés i els anglesos. Tot el Regne Unit es va tirar contra el 'sabio de Hortaleza' dient que a Anglaterra fa temps que s'havia superat el racisme i que ací estavem molt retrasats.
Tanmateix, la realitat que vaig viure jo quan vaig anar a Anglaterra és ben diferent, i he patit greus atacs racistes.
D'eixida, els fills de putes de xavalets anglesos posaven cartells a l'institut i declaraven el "DIA DEL LATINO" i ens fotien òsties a Espanyols i Italians (entre altres coses perquè portavem loques a les xavales, normal, perquè nosaltres som morenets i ben plantats i ells blancs, mantecosos i obesos). No creieu que això és racisme? No eren atacs aïllats ni res d'això (i això de q els furtavem les xikes es un poc de conya), si eixe dia anaves pel carrer i et pillava alguna cuadrilleta et curraven a òstia limpia (a no ser que fores més ràpid que Ettien) per ser italià o espanyol i tindre la pell un poc mes morena que ells.
Doncs jo vaig estar a Leeds i Manchester, però el mateix els va passar a coneguts meus que estaven a Londres, York o Liverpool (o siga, que no son invencions meues ni paranoies). Així que personalment vos dic que no feu cas als cabrons dels anglesos, que desde que els vaig coneixer i vaig tractar amb ells em cauen com una patada als ous, i no sigam mai com ells!!
Que opineu del que vos he contat??