YA ESTAN AQUI
-
Bien, bien, bien.
Ja el tenim ací. Ja arriba el derbi. La mare de totes les batalles.
Des del primer missatge que vaig escriure al, aleshores, foro oficial del LUD he somiat amb l'arrivada d'este partit. Al meu somni hi havia futbol entre penyistes, paelles, paperets, color, crits i festa molta festa. Soc un somiador, que voleu que us diga i m'agradaria que el 8 de gener hi haguera una gran festa com no es recorda en anys a la ciutat de València. Així doncs, valencians granotes i valencians xotos: ahí tenim el nostre derbi… gaudim-lo!
P.D.: ¡Que ganitas os tengo!
-
La verdad es que hostórico….........
P.D. Ojalá se haga costumbre.
-
és un plaer, tenir xotos en aquest fòrum, amb la categoria de vosaltres i algun mes (Le huit ,sayron…) vull que aquest partit siga la ostia, vull que aquest partit comence a les 12 del migdia i acabe a les 4 de la matinada.
JO ESTIC CONVENÇUT QUE VA A GUANYAR EL LLEVANT
-
@Wilkes:
La verdad es que hostórico….........
P.D. Ojalá se haga costumbre."Hostórico": Neologismo: La Hostia de Histórico.
Demolitionpost strikes again.
-
Vais a palmar. 2 en la quiniela.
-
guanyarem!!! ^_^
Seria bonito lo de las paellas, partidete entre aficion y demas como contra el villareal pero hoy por hoy parece algo dificil, tal vez si el levante se mantiene mas años en primera…...o tal vez eso haga que crezca todavia mas la rivalidad kien sabe xD
El caso es que es una lastima no disfrutar al 100% de lo que para mi es una fiesta del futbol valenciano
-
Sí, sí, primer el 0-5 i després les festetes…
-
si yo lo decía pa que luego no se os hiciera indigesto ^_^
-
@Saryon:
Seria bonito lo de las paellas
Eso,eso, una paella gigante,y Cullerot de vigilante para que no "mos la furten"
-
Porque hay pocos xotos (buenos) por aqui, sino podiamos hacer un partido forero. Sus ibais a cagal
-
Di que si Konsul, lo que pasa que son poquitos los que ahi por aqui (y encima seran malos jugando )
-
Di que si Konsul, lo que pasa que son poquitos los que ahi por aqui (y encima seran malos jugando )
Lo mío es el básket…no veas como la meto..............
P.D. Una mezcla entre Billy Laimber y Dennis Rodman.......
-
Jo també sóc un as de ficar-les. En bàsquet, vull dir
Paella amb gaiato a la mà, per si venen amb antifàs quatribarrat a descobrir la recepta.
Jo també espere una festa, i que els energumens d'ambues bandes no ens l'esguerrin. Signaria un 3-4, amb tres gols primer del València i una remuntada històrica granota.
Bones festes, granotes, xotos, granaxotos i xotogranes, Carod i Zapatero.
Males festes, Camps, Rita, Sentandreu, Font de Merda i fills de puta variats.
-
Bones,…i no fumes tant...coff, coff..coff......
bé si es cannabis bé..que aixó es terapeutic....