El POST de l'any
-
@maulet78:
@Ramon 1909:
Eh para los mas viejos del lugar:
Os acordais de ese que puso Lliure (que crack casi todos los mejores son de el) que era asi como una prueba sobre como se podia citar a alguien o algo de ese estilo?
LLiure!!!!! refrescanos la memoria, que en ese post creo que aprendimos a citar a gente y a hacer mas cosas
P.D: tambien es del foro oficial.et juro ramón que no m'acorde de res, m'agradaria que si pogueres dir més coses del post les digueres a veure si refresque la memòria, però ara mateix no m'acorde
Això sona a excusa! A mi no m'enganyes!
tu calla que amb tu no em parle ¡¡liant¡¡¡
Pardillo
-
com no haguera pogut soportar el paseillo he tirat la entrada al fem i ara resulta que es una broma
-
com no haguera pogut soportar el paseillo he tirat la entrada al fem i ara resulta que es una broma
No eres l'únic. Hi ha algú que volia tirar el pase de tota la temporada, o no tornar a anar al Ciutat de València mai més…
Bueno, va, estàs perdonat...
-
no es el mateix
"volia tirar el pase "
que
"he tirat la entrada al fem"
ell no ha tirat res jo si
-
no es el mateix
"volia tirar el pase "
que
"he tirat la entrada al fem"
ell no ha tirat res jo sijajajajajajajajaja
Pos tio, tindràs que conformar-te amb el Cardhu quan arribe el moment, perquè no pense en pagar-te la entrada...
NOTA INFORMATIVA MOLT IMPORTANT
COMUNICAT DE PREMSA D'ÚLTIMA HORAMaulet78 pagarà una botella de Cardhu, però sols UNA. Així que si se n'apunten 200 eixirem a lo que eixirem, i no vaig a augmentar la oferta, així que tot està permés.
Es poden punxar rodes de cotxes per a impossibilitar assistents, es poden posar xinxetes als carrers, es pot cridar a un tsunami o si fa falta omplir l'Albufera de xapapote per a que vagen a netejar-la els foreros i no puguen anar a beure. L'única cosa prohibida és segrestrar un avió i fer un atemtat suicida!
-
@Ramon 1909:
Os acordais de ese que puso Lliure (que crack casi todos los mejores son de el) que era asi como una prueba sobre como se podia citar a alguien o algo de ese estilo?
LLiure!!!!! refrescanos la memoria, que en ese post creo que aprendimos a citar a gente y a hacer mas cosas
P.D: tambien es del foro oficial.et juro ramón que no m'acorde de res, m'agradaria que si pogueres dir més coses del post les digueres a veure si refresque la memòria, però ara mateix no m'acorde
Uff es que es de l'altre forum i a penes m'enrecorde…
A vore, era un post que deies mes o menys "Sere tonto, pero alguien me puede decir como se puede citar a otra persona?", y axi se va anar formant una espiral de cites que era inmensa, en un mateix missatge arribaren a estar citats 20 persones a l'hora, i el que escrivia el missatge posterior citava tot lo anterior, era com un bucle jeje.
Ahi vaig aprenfre jo a citar, perque fins eixe moment em donava vergonya preguntar-ho
-
MAULET 78Muy buena la boma , a mi me ha echo gracia de vez en cuando una cosa asi viene bien . ¿que mierda de vida si no hubiera humor?
-
@Ramon 1909:
@Ramon 1909:
Uff es que es de l'altre forum i a penes m'enrecorde…
A vore, era un post que deies mes o menys "Sere tonto, pero alguien me puede decir como se puede citar a otra persona?", y axi se va anar formant una espiral de cites que era inmensa, en un mateix missatge arribaren a estar citats 20 persones a l'hora, i el que escrivia el missatge posterior citava tot lo anterior, era com un bucle jeje.
Ahi vaig aprenfre jo a citar, perque fins eixe moment em donava vergonya preguntar-hoTal que així?
-
Maulet, que yo no estoy mosqueado, en serio. Sigo pensando que fué un error y nada mas.
-
POST CANSINO