SUENA ELBER (EX BAYERN)
-
A mi me encantaria que viniese.
Lo prefiero antes que a Carew, que pensais?
-
OJALA VENGA, ESTE SI QUE CREO QUE NOS VENDRIA BIEN, UNA DUPLA MANCHEV-ELBER….
-
@Fonseca 5:
@maulet78:
El davanter brasiler Giovanni Elber ha rescindit el seu contracte amb el Olympique de Lyon !
Jo pense que has donat en el clau.
Ja fa temps que vaig sentir, de persones prou ben informades, quie el fixatje sería un davanter brasileny del Olimpic de Lyo.
I a mes a mes, hui ve la noticia al As.No se com ha jogat Elber, pero si esta lliure….
Si la notícia ve a l'AS, no l'haurà escrita un tal Miguel Angel Vara?
http://www.portalgranota.com/foros/1293 ... -algu.html
Sí! Sí! A mi m'agradaria que vinguera, jo ho he sentit, però encara estic investigant, perquè pareix ser que l'Olympique de Lyon va a rescindir-li o li ha rescindit el contracte ara en gener. Perquè? Això és una incognita que a vore si puc descobrir i pose ací per a tots els foreros.
Una cosa que podria haver passat és que una lesió en pretemporada anava a deixar-lo KO fins a desembre, i ara pareix que està recuperat però sense ritme i sense saber si s'ha recuperat bé o no, per això li han rescindit el contracte. Però encara no és fiable el que dic, quan tinga les fonts ja les posaré ací.
Però si el tio està mínimament bé, que vinga!
-
He entrado en la web del Olympique de Lyon y al parecer la situación de Elber alli es más que tensa.
El jugador se ha ido a Alemania (está "apartado" del equipo) y teoricamente hasta el dia 23 de enero no tiene pensado volver a Lyon.
He mantenido una reunión con el presi.
Es decir, que tiene pie y medio fuera del equipo….......por lo que se lee o intuyo el jugador busca pirarse.Ven Elber¡¡¡¡
-
Pero este hombre no tuvo una lesion gravísima. Yo con la metida del sueco escarmenté, otro igual no, por dios.
-
Si, parece que tuvo una lesion grave:
_SUFRE UNA FRACTURA DE PERONÉ Y LUXACIÓN DE TOBILLO
Giovanni Elber podría decir adiós a la temporada
Giovanni Elber, delantero del Olympique de Lyon, podría perderse lo que resta de temporada después de la lesión que sufrió ante el Metz. El brasileño tiene fractura de peroné y luxación del tobillo derecho, según apuntó el presidente del club francés, Jean-Michel Aulas.Si se confirma este primer diagnóstico, la temporada se habrá terminado para el delantero. El jugador cayó mal tras intentar una volea y fue rápidamente trasladado al hospital._
-
Segos diu al AS la seu situació tan delicada al equip francés és que va criticar durament als serveis mèdics de l'equip fins el punt de no anar ni a entrenar.
Este tio és el que ens fa falta. Fica molts gols i damunt és mediatic. Podría dur a molta gent a l'estadi.Villarroel espabila, fitxa a Elber!!!!!!!!!!!!!
-
La noticia de la lesión es de agosto. Si está recuperado me lo traía con los ojos cerrados, ese es un barraquero de cuidado, lo que nos hace falta.
-
La noticia de la lesión es de agosto. Si está recuperado me lo traía con los ojos cerrados, ese es un barraquero de cuidado, lo que nos hace falta.
Segun dice el as ya esta practicamente recuperado.
http://www.as.com/articulo.html?d_date= ... =dasftbA00
Supongo q es el club el q tiene q cerciorarse q esto es verdad. Si es asi, a mi me gusta bastante la idea de que venga (mucho mas q Carew)
-
mola ese les gano alos xotos la champions, no?
ejejejejje
mola mola
-
@mirina:
Segun dice el as ya esta practicamente recuperado.
http://www.as.com/articulo.html?d_date= ... =dasftbA00
Supongo q es el club el q tiene q cerciorarse q esto es verdad. Si es asi, a mi me gusta bastante la idea de que venga (mucho mas q Carew)Va tindre una fractura de peroné, que no es tan greu com quan se't trenquen els lligaments que si que no saps segur si podras tornar a fer el d'abans.
Pero jo crec que si està ben recuperat, que vinga ja!