Schuster ha dicho que hará cambios en la delantera
-
Ya sé que no es para fiarnos, porque ha hecho otras veces ese truco de hacer ver que hará cambios en el once y luego no ha hecho nada. Pero según parece va a entrar Congo o Reggi delante y seguramente Sergio García será el que se quede en el banquillo. Me parece algo correcto porque ambos creo que están mejor que Sergio ahora mismo y se merecen más minutos y continuidad, incluso yo igual pondría a Congo y Reggi como titulares porque Manchev tampoco está bien (¿por qué lo pone Schuster tan atrás?)
-
ANTI, SI ESTO ES VERDAD, ME PONGO DE PIE Y APLAUDO AL MISTER!!
VAMOOOOOS, REGGI Y CONGOOOOOO DE TITULAREEEES!!!
QUE GRAN NOTICIA
SALUDOS
-
A mi no m'inspiren confiança ni Congo ni Reggi.
Sempre he dit que si Jofre i algú que sapia centrar per la dreta (Ettien NO) bombejaren 10 o 15 bons balons per partit, Reggi en clavaria mínim 1.
Però Congo em pareix fatal, molta lluita i molt córrer, però res més!
A vore si ens porten un davanteret que tinga un poc més d'idea, perquè el Manchev este ens va enganyar com a xinos a principi de temporada i va picar fins a Villarro que li va posar la cláusula de 1.000 kilos
-
@Antixotos:
Ya sé que no es para fiarnos, porque ha hecho otras veces ese truco de hacer ver que hará cambios en el once y luego no ha hecho nada. Pero según parece va a entrar Congo o Reggi delante y seguramente Sergio García será el que se quede en el banquillo. Me parece algo correcto porque ambos creo que están mejor que Sergio ahora mismo y se merecen más minutos y continuidad, incluso yo igual pondría a Congo y Reggi como titulares porque Manchev tampoco está bien (¿por qué lo pone Schuster tan atrás?)
No ho entenc, ¿Schuster ha dit que farà canvis o es lo que li pareix a algú?
Es cert que molts pensem que no vindria mal alguna rotacio, pero no crec que Schuster ho haja dit publicament, inclus si ho pensa també.