I ELS QUE VOLIEN FER FORA A SHUSTER QUÈ, EH??
-
on son??
Pd. es per seguir la marxa de post anti-pesimistes…
QUE SOM EL LLEVANT!!
-
pues todavia estaran llorando porque su valencia club de futbol perdio ayer.
jajajaja
jajajaja
-
Schuster gigoló!
Schuster gigoló!
Schuster gigolóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!Laralaralaralaralara!
P.D. Espera't que a Schuster li se passe la 'bondad' que té després de passar uns dies acollonat perquè anaven a tirar-lo... Tornarà a començar el seu recital d'estufits!
De totes formes, jo ja vaig posar un post que deia "SCHUSTER DEU QUEDAR-SE FINS AL FINAL, PASSE EL QUE PASSE", i em consta de que molta gent pensa com jo. Crec que està fent-ho molt be per a la plantilla que te.
Ale Schuster! Amunt Schuster!
-
Yo lo pongo en cuarentena…eso de Juanma ayer...no me convence.
Lo de kitar a Congo tampoco.
Me gusta Reggi pero tal y como estaba el partido era necesario 1 hombre veloz, y ya teniamos a Congo y sino a Sergio Garcia. Pq vale...está claro q 1 no es adivino y no sabiamos q en la 2ª parte nos encontrariamos con 1 balón dividido y bastante facil para cogerlo y kedarse casi solo ante el portero. Me refiero a la jugada en la q a Reggi le falta velocidad xa llegar a 1 balón. Estoy seguro q Congo hubiera llegado.
Xo eso...q no somos adivinos pero creo q era claro q hacia falta 1 jugador delante con velocidad xa aprovexar 1 contra. Cosa q Reggi al no tener velocidad no pudo aprovexar.
Reggi es 1 puto crack y me encanta xo todos sabemos q velocidad no es lo mejor q tiene.
-
No ho diràs per l'àrbrit d'ahir, que semblava loco per fer l'ho fora… i quan s'acostà a tirar-li la barrila a Ruiz, des-de la central es veia a Schuster xiular i mirar cap a les banderes. Jjajajjajaja