VENDA DE FUM
-
Llegint posts i pensant… repassant el partit d'ahir... que ja se'n aprofitàrem de les dos cagades defensives dels giputxis, ja. El que confirma que hi ha equips més pardillos que el nostre, i pijors, a la 1ª. Però mireu, la Reial... que no li queda RÉS (més que Nihat y Karpin) de l'equip que fa dos anys no va poder fer-se en la LLIGA. Recordeu? Però van defentsant-se amb gent de la casa.
A lo que anava. Que em fa molt que pensar tant de nom per fitxar que eixen, ara que s'acaba el termini, i un dies després de que li s'acabara la potra i l'ajuda arbritral als xotets. Ho he anat deixant per ahí solt a les respostes. En concret recorde dos... els "noms" que poden voler vindre al nostre club, seran els que seran. Els de capacaiguda, els que busquen segon oportunitat, i eixes coses. I costant molta pasta, en tot cas.
Un bon equpi per al LLEVANT, pense, ha de ser formar per gent currant, honrada, senzilla, que siga capaç de rendir a la seua feina, i que asumixquen les seues llimitacions per respectar als companys i sumar per a l'equip. Pense en els Reggi, Rubiales, Nacho, Jesule (l'altre dia me'l trobí al Carrefour)... fins a la gent que ens pot donar algo més, com Rivera, pero que no escapa a eixa dinàmica. Acertar al fitxar és tant important hui en dia, que ja no som als temps de Valentes, Limas i companyia... jo sempre mire que ha de estudiar-se molt bé la PERSONA que contractes, per a que encaixe en l'equip que vols fer (pense ara en galàxies i eixes coses).
Això que conegueu tots ben sobradament. Molt de rebombori, molta fitxa, molt de nom, i després?? Rés de rés. Si no es duen jugadors de fora (especialment si no son espanyols, per l'adaptació i demés), que realment complementen l'equip i reforçen aquelles posicions que fluixejen, millor no dur-los. No sé si el polac aquest serà bon xaval o no, però si té que donar el mateix rendiment que el suec, o el mateix Harte (en el que jo tenia prou esperances), qué volen que els diga, cavallers. Millor estalviar en fitxes, e invertir en la ciutat esportiva. I si no eixen xicons del nostre juvenil, sempre hi ah gent jove que no cap als equips grans, que poden treballar de meravella.
Ala, adéu