EL VILA-REAL RENOVA A PELLEGRINI I VA PER SAVIOLA I RIQUELME
-
El Vila-Real CF ja està construint el seu futur com a equip punter i ha renovat a Pellegrini fins al 2007 basant-se en els excelents resultats esportius. Ni el titubejant inici en resultats (perquè en joc va ser bò) ha fet dubtar a Roig.
Però la sorpresa pot esclatar en juny, ja que Roig està decidit a invertir en els fitxatges de Saviola i Riquelme per a acabar de consolidar al club. Roig ja veu a l'equip jugant la Champions League, i això porta uns ingressos extraordinaris, a part dels diners que podria guanyar amb ofertes dels grans d'Europa per Reina o Gonzalo entre altres, i cessions o traspassos de jugadors de la cantera com Cazorla, Xisco, Arzo, Verza, Edu, Ruben o Marcos (ja ho ha fet este estiu amb Pere Martí a l'Elx).
Román és la peça angular en la que es basa l'equip, i ja ha demostrat que pot ser el director d'orquestra de l'equip sense envejar res a cap dels grans organitzadoes d'Europa. Saviola a pesar de no tindre continuitat al Barça, ha demostrat que pot ser un dels millors davanters del món i que es meneja per l'atac com un autèntic home gol.
Si este tio fitxa als dos argentins sí que aspiren a guanyar la Lliga i tot… Vaja moment de glòria estan vivint a este 'poblet'!
(sense faltar, eh!)
-
Publicat a Marca: ORGANIZACIÓN, CANTERA Y UN TOQUE ARGENTINO.
Les claus de l'èxit del Vila-Real:
-Una Ciutat Esportiva de primera, i ademés en expansió.
-Fitxatges: informes tècnics detallats i psicològics.
-Màrketing: principalment dirigit a xiquets i adolescents de la província. Estan fent una excelent cantera de jugadors i aficionats.
-Llaneza: coneix el futbol desde les bases.
-Pellegrini: encaixa amb la filosofia del club.
-Cantera: Cazorla, Font, Cases, Xisco, Arzo, Edu… Per a entrar s'ha de tindre qualitat.
-Roig: Un mecenas entusiasmado con su club.
-Riquelme: una xarrada de 10 minuts i el van fitxar. Ara apostaran fort per ell.
Al final, fent les coses ben fetes, els resultats acaben eixint, millor o no tan perfectament... però tot acaba be!
Marca: El secreto: se respira futbol. Por Paquito.
-
todo eso está muy bien, pero la verdadera clave del éxito del villarreal es el dinero q recibe de canal9, mas de 3000 millones anuales, mas q el depor o atlético de madrid, algo impensable, pero que canal9 hace con sus amigos.
Yo ya estoy harto de oir el mérito del villarreal, lo bien que fichan, patatín que patatán, con 3000 millones anuales de canal9 yo tb hago un equipo como el del villarreal, y es q son el 4 equipo en ingresos por televisión despues de barça, madrid y valencia, q alguien m explique pq cuando es de los q menos compras en PPV recibe, todo es por obra y gracias de canal9 y como no, de Eduardo Menteplana.
LAMENTABLE.PD. ¿de verdad pensais que el roig mete dinero en el villarreal sin ganar mas del q invierte? ¿Pensais que ficha a uno o a otro de su dindero? No hay nadie q invierta su dinero y menos en futbol, nadie, asi q el roig no es una excepción que quiere hacer un equipo para q disfruten los de villarreal, está ahi metido pq recibe ayudas institucionales, podrá blanquear dinero y mil negocios mas. Mi madre trabaja con las primas de los roig, y dice q ese no mete un duro si antes no ve q puede sacar 5, asi q lo d q roig invierte su dinero y quiere hacer un club grande por amor al villarreal, MENTIRA, lo q qiere es ganar mas dinero, y con lo q le da canal9 lo está haciendo
-
Home, tampoc és que siguen la super-repera, perquè una super-repera són els equips com el Chelsea, Barça, Manchester, Madrid, Juve… Per posar exemples, i ahi no se si arribaran.
Però té molt de mèrit que un equip amb el 9é. millor pressupost estiga fent el millor futbol de la Lliga, i tinga una plantilla millor que la d'altres per davant d'ells com el València o la Real Societat.
Ademés, és l'equip que millor futbol està fent al campionat, millor que el mateix lider. I l'únic capaç de donar-li un correctiu al Barça que es l'equip a batir. Jo crec que si no hagueren començat tan mal ara estarien entre el Barça i el Madrid fijo. Així que no es per donar-los el premi FIFA al millor equip del món però sí que te molt de mèrit.
Altra cosa es que Canal 9 li done tants diners com tu dius (cosa que jo no se), però està clar que un equip en una ciutat amb menys de 40.000 habitants haurà necessitat per a arribar on està un poc d'ajuda. Però pel camí que van d'ací poc eixa ajuda serà innecessaria perque van pel camí d'apuntar-se al carro de la venda de samarretes, drets de TV, les gires asiàtiques amb jugadors com Riquelme, Sorín, Forlán, Reina, etc. etc. etc.
Pel que dius veig que els tens un poc de mania, ja que per a mi tenen molt de mèrit... Sense faltar! eh! respecte la teua opinió però és el que pense.
-
si en lo de que hace un buen futbol y todo eso tienes toda la razón, eso no se puede negar, y en lo de los presupuestos, pues que tengan 33 millones de euros no es sospechoso, es mas que sospechoso, cuando villarreal es mas pequeño que eibar o que soria.
Lo que yo digo es que el villarreal, para mi, en cuanto a mérito y la gran cantidad de piropos que les llega de españa en radios y televisiones, están muy por debajo de equipos como Osasuna, racing, numancia, Eibar, q con muchiiiiisimo menos dinero, y muchiiiiisimas menos ayudas que el villarreal lo hacen mucho mejor que él.
y no me caen mal ni mucho menos, son un equipo simpático, lo que no puede ser es siempre decir lo bueno q es roig y lo bien que ficha y todo eso, pq el numancia con ese dinero estaría seguro de meoia tabla para arriba.
Y por último, eso de los 20 millones de euros q reciben al año, no es inventado, yo lo he leiod en periodicos como las provincias y el levante, y el gran lio que hay en el gobierno valenciano pq cada vez q la oposición pide que el PP aclare las cuentas se niega.
A parte de etsa ayuda el villarreal tb recibe la de su camiseta, que es publica y no se sabe cuanto percibe por ella cuando tenía q estar clarísimo, aunq estando el PP de q nos vamos a extrañar no?chao, y tranquilo q no m enfado ni mucho menos, solo faltaba eso.
-
I la Reial en qué s´ho gasta?? En experiments per clonar als Alonso?? En una assegurança per a RIESGO??
-
todo eso está muy bien, pero la verdadera clave del éxito del villarreal es el dinero q recibe de canal9, mas de 3000 millones anuales, mas q el depor o atlético de madrid, algo impensable, pero que canal9 hace con sus amigos.
Yo ya estoy harto de oir el mérito del villarreal, lo bien que fichan, patatín que patatán, con 3000 millones anuales de canal9 yo tb hago un equipo como el del villarreal, y es q son el 4 equipo en ingresos por televisión despues de barça, madrid y valencia, q alguien m explique pq cuando es de los q menos compras en PPV recibe, todo es por obra y gracias de canal9 y como no, de Eduardo Menteplana.
LAMENTABLE.PD. ¿de verdad pensais que el roig mete dinero en el villarreal sin ganar mas del q invierte? ¿Pensais que ficha a uno o a otro de su dindero? No hay nadie q invierta su dinero y menos en futbol, nadie, asi q el roig no es una excepción que quiere hacer un equipo para q disfruten los de villarreal, está ahi metido pq recibe ayudas institucionales, podrá blanquear dinero y mil negocios mas. Mi madre trabaja con las primas de los roig, y dice q ese no mete un duro si antes no ve q puede sacar 5, asi q lo d q roig invierte su dinero y quiere hacer un club grande por amor al villarreal, MENTIRA, lo q qiere es ganar mas dinero, y con lo q le da canal9 lo está haciendo
Eso y los miles de millones de Pamesa que se puede dar el lujo de financiar un equipo de baloncesto de elite clasificado para finales europeas y con jugadores que suponen mayor presupuesto que la mitad de nuestro equipo, y otro de futbol que esta a punto de clasificarse para la champion. El dinero de C9 para el Valencia es vital, para el Villarreal es pan comido, una mera aportación.
-
¿de verdad pensais que el roig mete dinero en el villarreal sin ganar mas del q invierte? ¿Pensais que ficha a uno o a otro de su dindero? No hay nadie q invierta su dinero y menos en futbol, nadie, asi q el roig no es una excepción que quiere hacer un equipo para q disfruten los de villarreal, está ahi metido pq recibe ayudas institucionales, podrá blanquear dinero y mil negocios mas. Mi madre trabaja con las primas de los roig, y dice q ese no mete un duro si antes no ve q puede sacar 5, asi q lo d q roig invierte su dinero y quiere hacer un club grande por amor al villarreal, MENTIRA, lo q qiere es ganar mas dinero, y con lo q le da canal9 lo está haciendo
Jo no he dit mai que Roig siga un enamorat de Vila-Real i que vullga fer gran eixa ciutat a base de perdre diners. Ni ningú crec que pense que Roig regala diners a l'equip de futbol ni a una ONG…
Sols que té mèrit que un equip com el Vila-Real estiga on està, i és evident que Roig guanyarà 5 per cada 2 que invertisca... Lògic no? Té 16.200 socis, ja comença a ser un habitual de competicions europees, i si juga la Champions els ingressos li pegaran una pujada espectacular, no es que siga el Madrid o Barça, però Riquelme o Forlán segur que venen moltíssimes camisetes i no només a Espanya.
O siga, que si saben explotar-ho bé, jugar en Champions, explotar el merchandising, aument de patrocinadors lligat a que juguen a Europa… Són moltes coses a favor.
Nosaltres quan estigam consolidats a Primera i participem a Europa també pressionarem a Canal Bou per a que ens pague molt, i encara que sempre estarem un poc discriminats, una bona porronada de diners ens caurà (sempre que demostrem que la mereixem).
-
@maulet78:
Riquelme o Forlán segur que venen moltíssimes camisetes i no només a Espanya.
quote]En SUDAMERICA, hay muchisimas falsificaciones de la camiseta del VILLARREAL
http://www.forogroguet.com/viewtopic.php?t=465&start=0
El proximo año, vestiremos con la marca PUMA.Y canal ou, no nos da 3000 kilos