EN CANAL NOU VOLEN QUE EL LLEVANT GUANYE AL CALDERON…
-
…PERQUÈ AIXÍ L'ATLÈTIC NO ES CLAVA EN LA 'POMADA' DE LA LLUITA PER EUROPA.
Això és el que han dit Picornell i Torres, però quan s'han adonat de la cagada han dit: "i així el Llevant suma els tres punts".
Que vos pareixen este tall de mal parits!!
-
Et sorprens? Jo ja estic acostumat a eixe tipus de comentaris. Alguna vegada has sentit dir algo en favor del Llevant en eixe canal?
-
pues que les den por el kulo y se coman este
1 - 2 ( uno dos)
por hijos de pta
-
@maulet78:
Això és el que han dit Picornell i Torres, però quan s'han adonat de la cagada han dit: "i així el Llevant suma els tres punts".
pero el depor le saco los tres
-
que se rian ahora
-
de su puta madre
-
Lo lo lo lo lo lo looooo lo loooooooooo
PUTA CANAL 9
PUTA CANAL 9
PUUUTA CANAL 9!!!!!!!!!
-
No se si alguien se ha dado cuenta, pero ayer sábado a mediodia en las noticias, ha habido una conexión en directo desde Mestalla, y el presentador ha dicho: El Valencia no guanya a Mestalla desde que va guanyar al Llevant per 3-1
Pa cagarse y no torcarse!!!!!!
-
PUTA CANAL OU!!!!!!
PUTA CANAL OU!!!!!!
PUTA CANALLL OUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!
-
I volen que guanye el vila-real(que es clasifique a la UEFA). Me pareix que l'equip valencià que quedara mes alt es de castelló. Si al final de lliga se juguen algo entre valencia i vila-real se lis vora el plumero.
-
Yo tambien lo he oido, luego lo han intentado arreglar, dicendo que a ver is ganaba el levante y tal. Lo peor de todo es que son cosas que ya ni sorprenden.
Bueno, el Atletico de Madrid finalmente ha empatado en casa, en Canal9 estarán contentos porque el resultado beneficia al Valencia.
-
Ya están fuera de Xampions, juagando así no creo ni que se clasifiquen para a UEFA
-
Efectivamente los xotets no ganan en casa desde que nos robaron en el corral de la pacheca. Como comente a mis amiguetes xotests, desde ese momento y debido a un arrebato de furia les tire una maldicion gitana y les anticipe que no iban a ganar mas partidos en dicho corral.
Por lo tanto a las pruebas me remito.
-
A mí ja no em sorprenc el que façen aquesta colla de animalots per que ja no sé el que dir-los.
-
Doncs a mi damunt els xotos em foten enlaire la travessa cada setmana!! Putos xotos… sempre donant pel sac!!
Llevant a mort!!
-
@maulet78:
Es que son asi de chotos miserables de mierda, yo ya estoy curado de espanto.
-
pues nuria roca se lució cuando le preguntaron, que dijo k los xotos y el villarreal ganaban y nostros como mucho empatar…
-
Podriem fer una enviada massiva de mails i colapsar-los el mail amb adjunts que ocupen molt… Al mail de la taula esportiva i al general i que si n'enviem lo menos 100 d'alguns que estigam ací al menys se n'adonarien un poquet del que pensem la gent...
-
@maulet78:
Podriem fer una enviada massiva de mails i colapsar-los el mail amb adjunts que ocupen molt… Al mail de la taula esportiva i al general i que si n'enviem lo menos 100 d'alguns que estigam ací al menys se n'adonarien un poquet del que pensem la gent...
Jo propose el assumpte: "Volem el cap de JM Torres". Apart de que siga xoto i del PP, no sé quins mèrits té eixe paiasso de merda. Al menys va reconéixer (quan al derbi) que al Llevant jugà un any, i que el seu era ser xoto. Ja ha fet bó al "FARAONITO", que s'ho està currant al GETAFE. Ja parlen d'ell per botar al RAINIERI a l'any que ve. I del boxer. Segur que duen al BOXER, pq al Calderón se'l fundixen per molt que renovara.