SOBRE EL TIFO DELS ROLLS DE PAPER HIGIÈNIC
-
la proposta segueix endavant? He vista molts comentaris en aquest fòrum en el que la puta levantina no et diexa entrar els rolls de paper al camp. Jo estic encantat en que el tifo es realitze i estic disposat a dur uns quants però pase de que la levantina me toque els ous quan entre al camp. Podria dur 1 amagat però volia dur un paquet sencer per a repartir pel camp ja que molta gent no ho sabrà. Per això si duc un paquet cantarà molt i la puta levantina farà de les seues. Sabeu si s'han calmat un poc i són més permitistes? El tifo eixe se'n eixiria si ho fem a Alboraia i Orriols junts.Algú que tinga temps i siga un entés podria anar a les oficines i preguntar-ho o dir que és per una causa justificada. Hem de começar a muntar animacions a pinyon!
-
Mas permisivos no son, de hecho yo diria que últimamente son menos aún que antes, lo digo por experiencia personal. Lo único que veo que se podría hacer es que alguien de una peña, pidiera permiso al club, es decir, que lo organizaran una o mejor varias peñas.
Yo en principio llevaré una bolsa de papelillos como siempre.
-
La Penya Tòtil si es confirma que el club deixa passar els rotllos de paper, participarà, però, crec que després d'aquell partit de l'any passat que s'allargà el començament del partit per culpa del paper higiènic, ja no deixen passar (llevat d'algun Levantina despistat)
-
pos yo si ke los voy a llevar …y si tengo un problema lo notareis porque los pienso entrar aunq los gorilas esos no me dejen
-
Uno o dos rollos de papel se pueden pasar tranquilamente ya que los de la Levantina son un poco lerdos pero mas cantidad ya es mas complicado.
-
pos ya sabeis dos rollos cada uno
-
Novetats?
-
Si no ho cordina alguna penya.. crec que no ixirá res de res…
Molaria un tifo de rolls de paper com aqull dels paperets retallats.
-
Yo es que estoy totalmente en contra de los tifos de papel del water estos.
Más que nada porque supone un gasto tremendo y absurdo de papel (que evidentemente está sin usar xD).
-
@ScotP:
Más que nada porque supone un gasto tremendo y absurdo de papel (que evidentemente está sin usar xD).
El usado lo guardamos para cuando vengan los xotos.
-
@Okcap:
@ScotP:
El usado lo guardamos para cuando vengan los xotos.
O les tiramos directamente la mierda encima
Força Llevant!!
-
JAJAJAJAJA eso de guardarlo para cuando venga los xotos estaria bien, jajaajaj k locos
-
si lo digera pepe puchades lo ariais en fin
nosotros si ke lo vamos acer y en md radio tb lo an dixo