DESHERMANAMIENTO CON EL SAN LORENZO DE ALMAGRO
-
Ja n'estic fart dels paios estos de San Lorenzo!
- Ténen un estadi que dóna risa, les grades estan per ahi soltes i pareix un formatge gruier! Però això quina merda és??
- Ciclón?? Cuervos??
Més garrulos no poden ser: DOÑA URRAKA els diria jo!
-
Van de guais, i no venen ni una merda. La prova: CLICK AQUÍ per a vore la garrulada més tonta de la Història del Món Contemporani.
-
Van de grans, però no han fet res de bò mai en la Libertadores ni res d'això. Són el típic Celta o Alavés que peguen la campanada alguna any fent UEFA o Champions, però acaben en Segona. D'ací uns anyets nosaltres estarem a anys llum d'ells.
A LA MERDA LANCASTRIAN I EL SAN LORENZO!
-
Venen el domini de la seua web. Qualsevol dia vendran a les seues mares (si no ho han fet ja).
-
@Cullerot:
Venen el domini de la seua web. Qualsevol dia vendran a les seues mares (si no ho han fet ja).
-
Queridos Hermanos Granotas:
Como hincha del Clun Altlético San Lorenzo de almagro, a mi si me suena bien el heranamiento entre los clubes, y no se deben preocupar por que algunos intolerantes no entiendan. Son muchas cosas, historias y sentimientos en común que compartimos, y el crecimiento en conjunto es bueno.
Un Abrazo
-
@nachociclonsl:
Como hincha del Clun Altlético San Lorenzo de almagro, a mi si me suena bien el heranamiento entre los clubes, y no se deben preocupar por que algunos intolerantes no entiendan. Son muchas cosas, historias y sentimientos en común que compartimos, y el crecimiento en conjunto es bueno.
Un Abrazo
Totalmente de acuerdo contigo Nachociclons.
-
@nachociclonsl:
Un Abrazo
Queridos amigos, nosotros estaríamos dispuestos a hermanarnos con vosotros, siempre y cuando Lancastrian no entrara en el trato. Un abrazo.
-
Segons un estudi d'EcoConsulting:
-Un 40 % dels foreros pensa que el SAN LORENZO son uns SOPLAGAITAS i mai s'han sentit agermanats amb ells.
-Un 18 % dels foreros volen estar agermanats amb San Lorenzo.
-I un altre 40 % dels foreros volen que li donen pel cul a Lancastrian!!
-
@nachociclonsl:
Un Abrazo
Queridos hinchas del Club Atlético San Lorenzo de Almagro, querido Nachociclons, si matan a Lancastrian me hermano con ustedes, con Diego (Mardonna), con Galtieri y con Videla, per MATENLO DE UNA VEZ!
Força Llevant!!
-
@granota_del_nord:
@nachociclonsl:
Un Abrazo
Queridos hinchas del Club Atlético San Lorenzo de Almagro, querido Nachociclons, si matan a Lancastrian me hermano con ustedes, con Diego (Mardonna), con Galtieri y con Videla, per MATENLO DE UNA VEZ!
Força Llevant!!
Incitacion al asesinato,apologia de la violencia.Esa son sus unicos argumentos.Que verguenza!!.
-
A MI QUE ME LA XUPEN COM DIU BUTIFLÈ78
SI, SI TU EL QUE TE D´AVATAR UNA TENISTA
-
@ferran granota:
A MI QUE ME LA XUPEN COM DIU BUTIFLÈ78
SI, SI TU EL QUE TE D´AVATAR UNA TENISTA41 % QUE ENCULEN A LANCASTRIAN. ES UN PUTO LOCO!
37 % JO MAI HE ESTAT AGERMANAT AMB EIXOS 'SOPLAGAITAS'
20 % VULL ESTAR AGERMANAT AMB ELLSUN 80 % PASSA OLÍMPICAMENT DE SAN LORENZO, I LA MEITAT D'ELLS APOSTEN PERQUÈ ENCULEN A LANCASTRIAN, O SIGA QUE JA DEUEN ESTAR FINS ALS COLLONS D'ELLS.
DAMUNT EIXE PAUPÈRRIM 20 % ESTÀ AHI MANIPULAT, PER UN LANCASTRIAN MOLT PREOCUPAT PEL SAN LORENZO QUE ES DEDICA A ENVIAR MISSATGES PRIVATS A ELS FOREROS PER A QUE VOTEN A FAVOR DEL SEU AGERMANAMENT...
P.D. A mi no me l'enviarà, perquè un dia em va entrar pel Messenger uno que no sabia qui era i li vaig dir, molt cordialment: "No se qui eres, però si eres Lancastrian pots anar-te'n a mamar-la tranquilament". Vaig rebre per resposta un "grosero"...
Doneu-li, doneu-li confiances...
-
YO QUERIA VOTAR POR EL SI PERO MI VOTO FUE COMPUTADO POR QUE ENCULEN A LANCASTRIAN