PROHIBICION
-
Lo k estais diciendo de k no dejan entrar banderas es cierto?¿ pq komo no dejen se puede montar una…
-
Mañana lo sabremos
-
como que no???
banderas de que tipo?
yo el ultimo partido entre una con palo y todo y no me dijeron nada
espero que no sea verdad eso, porque vamos… es lo ultimo que nos faltaba
-
@Migue_15:
como que no???
banderas de que tipo?
espero que no sea verdad eso, porque vamos… es lo ultimo que nos faltabaa ver empanado mental banderas de ambito politico dicen
-
@monkadagranota:
@Migue_15:
como que no???
banderas de que tipo?
espero que no sea verdad eso, porque vamos… es lo ultimo que nos faltabaa ver empanado mental banderas de ambito politico dicen
Perdone usted… xD
era lo que pensaba, pero como no habia leido ningun otro post que hablara del tema... pues imaginate como me quedo
tu sigue con tu bandera de la republica que tiene mucha historia jeje
-
A vorem hui que diuen. M´imatgine a Villarroel repartint banderetes d´Espanya a tot el que vaja al camp
Ara en serio, si fan aixo que heu dit de prohibir banderetes em pareixeria una pocavergonya tan gran que...
-
BUENO CONTEU EL TEMA BANDERETES QUE JO NO ANI AL CAMP AHIR.
AL FINAL QUE ???
-
No va passar res… o aixó crec... però vull contar una anècdota q passà este temporada...
Anavem cap a l'estadi i un company duia una estrelada amb el fons groc i l'estrela roja... be.. dons un nacional li espetà i agarranli l'etrelada li deia "esta bandera es anticonstitucional, guárdela o me la quedo"... be... el q no sabia el nacional es q el colega era abvocat... i li va donar un sermó sobre lo q era i no era constitucional... al final acavarem uns agarrant al colega cap al camp i els altres nacionals agarrant al "personatge" q se l'estaven posant els ulls rojos...
No sè si algún día faràn la prohibició, a mi segur q no em prohibiràn dur les banderes q porte mes q res xq son blaugranes, però avisats esteu... xq no es la primera vegada q ocurreix...
Salutacions...
-
No va passar res… o aixó crec... però vull contar una anècdota q passà este temporada...
Anavem cap a l'estadi i un company duia una estrelada amb el fons groc i l'estrela roja... be.. dons un nacional li espetà i agarranli l'etrelada li deia "esta bandera es anticonstitucional, guárdela o me la quedo"... be... el q no sabia el nacional es q el colega era abvocat... i li va donar un sermó sobre lo q era i no era constitucional... al final acavarem uns agarrant al colega cap al camp i els altres nacionals agarrant al "personatge" q se l'estaven posant els ulls rojos...
No sè si algún día faràn la prohibició, a mi segur q no em prohibiràn dur les banderes q porte mes q res xq son blaugranes, però avisats esteu... xq no es la primera vegada q ocurreix...
Salutacions...
Desde luego que a qualsevol el deixen ser policia nacional…
Jo tinc un conegut que es bona gent i tot això, però li falta un regonet o una rebollida (o com vullgau dir-li) i dos amics que tinc que són psicòlegs em deien: "este ni de conya passa les proves psicològiques, segur que amb això són molt estrictes i no deixen a qualsevol que tinga una pistola i una porra sempre a la butxaca".
Doncs el xaval les ha passat!
Jo m'alegre per ell, perquè és bon xaval i això, i ara ja té la vida assegurada amb un bon sou i un treball que li agrada... però segur que algun dia es troba a algú amb una estrelada i fa el mateix que ha contat Jezie. Damunt és anti-pan-katalanista!Ai les forces de seguretat de l'estat...
-
La penúltima promoció va ser un escàndol (és d'eixa el teu amic?, feren les proves farà uns 2 anys i escaig) feia falta que entraren tots, i….., però no es pot generalitzar, sempre ha segut difícil accedir i normalment la gent té prou de coneixement (de la guàrdia civil no parle, eh?) tant a la nacional, a la local, com sobretot, les primeres fornades de les autonómiques.
-
La penúltima promoció va ser un escàndol (és d'eixa el teu amic?, feren les proves farà uns 2 anys i escaig) feia falta que entraren tots, i….., però no es pot generalitzar, sempre ha segut difícil accedir i normalment la gent té prou de coneixement (de la guàrdia civil no parle, eh?) tant a la nacional, a la local, com sobretot, les primeres fornades de les autonómiques.
a