DOBLET HISTORIC
-
Quin plaer per als meus ulls vore com cauen les dos cares de la mateixa moneda. Si, per a mi tots dos transatlantics van agafats de la ma. Barça i Madrid… Madrid i Barça. Vaig comprendre molt prompte que, futbolisticament parlant, son iguals. Es per aixo que una setmana europea com esta m'ompli de satisfaccio. A mes a mes, amb errades arbitrals en contra i tot. Fabulos. Pot ser algu m'acuse de tenir complexe d'inferioritat i no ho negare. Pero de complexes d'inferioritat hi han molts catedratics a este foro.
-
No menos placer me dió a mi ver a los xotos eliminados de la copa del rey, de la champions, de la uefa y lo que está por venir … de la liga, jejejeje
-
@ampa:
No menos placer me dió a mi ver a los xotos eliminados de la copa del rey, de la champions, de la uefa y lo que está por venir … de la liga, jejejeje
a pero ke aun piensan ganar la liga?
-
@monkadagranota:
@ampa:
a pero ke aun piensan ganar la liga?
Por si acaso, pero piensa por un momento … lo que gozariamos viendolos perder la intertontos, jajajajaja
-
En el meu poble diuen: "el que es burla, el dimoni li furga"….....
Eh, Ampa?
-
@XOTET DE POBLE:
En el meu poble diuen: "el que es burla, el dimoni li furga"….....
Eh, Ampa?
Yo creía que al teu poble sols sabieu dir:
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB
BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB(bah)(bah)(bah)
-
Xe, dona, jo que ho dic per fer la conya, de molt bon rollo, i tu vens faltant? Despres quina imatge vols que tinga dels granotes? Encara com aci hi ha gent que no es com tu, que no pot vore als xotos, però no es dedica a insultar al personal, perque si fos per gent com tu…... Be, però vist lo vist, ja se amb qui es pot raonar tranquilament i amb qui no.
-
El mejor jugador del mundo????
jajajajajajaja no me hagas reir…un tio que necesita cinco años para explotar nunca sera un buen jugador....empezad a contar los dias que le quedan a "Cristalito" Aimar para volver a lesionarse....
Este solo sabe hacer cañitos y sombreritos pero lo enganxa ettien y lo manda al hospital 4 mesecitos...Mas vale que le deis petit suise a vuestra estrellita que parece que va cortita de fuerzas.....
-
@Chotodecorazon:
Xotet de poble, no se como se te ocurre intentar razonar con tus vecinos de tan abajo. Tu mea y que le caiga al que sea, que luego ya tendran tiempo para insultarte y maldecirte(que por otra parte es lo unico que saben hacer, ya que de su equipo no pueden hablar, de lo malos y perros que son) !!!AMUNT VALENCIA!!!VIXCA EL VALENCIA. Y el levante a donde le corresponde, a segunda bbbbbbbbbbbb. Hala ya podeis decir tonterias,como buenos tontos que sois.
Lo que yo no entiendo es por qué os dejais caer por aqui, ¿es que foroche no es de vuestro agrado o es que os queda grande?
-
Em dixe caure per aci perque tinc prou simpatia cap al Llevant, tinc un amic meu que es "hincha" del Llevant, i ell em va transmetre ixe sentiment (o al menys esta intentant-ho). Aci he trobat un dels pocs foros d'internet en que es pot parlar de tot i de tots, sense aplegar a barallar-se. Aci hi ha gent amb la qual es molt agradable conversar, i amb la que pots apendre. En definitiva, es un lloc on estic a gust amb la gent que hi ha. Però clar, sempre hi haurà gent de ment tancada, que per no pensar com ells, creuen que no tens dret a entrar a un foro. Que sapigues, Ampa, que m'agrada vindre per este foro perque m'agrada la gent que em trobe. I a tot açò, no cregues que estic d'acord amb el que diu Choto de Corazon, no m'agrada que insulte ni descalifique a ningu, i aixo ho censure. No tots els xotos siguem el "ogro", no tots els aficionats al futbol som del Llevant o estem en contra.
-
El tiempo que lleva xotet de poble entre nosotros ha demostrado ser una persona educada y respetuosa. Nunca he leído nada que haya escrito que pueda considerarse "ofensivo", a pesar que, en ocasiones, se le ha provocado pero ha tenido la inteligencia necesaria para no entrar al trapo. Incluso se le detecta cierta simpatía hacia nosotros y yo lo considero "uno de los nuestros" como a Wilkes, Le Huit y algún xoto más. Desgraciadamente, también se asoman por aquí otros xotos que destilan todas las virtudes por las que se les tiene tanta antipatía (prepotencia, soberbia,estupidez congénita, etc, etc, etc)como el elemento de ahí arriba y otros de parecida calaña.A estos les dedico las palabras que antes dijo xotet: "el que es burla, el dimoni li furga"….. no entiendo que consideren que no somos nadie comparados con ellos y a la vez, les molesten los comentarios de ese nadie y entren aquí ha intentar provocarnos ................pobres de espíritu.
-
Gràcies pel teu recolzament, Dejan. Gent com tu es la que fa que uno es trobe com en casa en este foro. Respecte a la segon part del teu raonament, estic completament d'acord en tu, hi ha xotos que son una garva de gentola , i son els que fan que a tots ens consideren igual.
-
XOTO MUERTO ABONO PA MI HUERTO
-
HAY MUTXA TXOTA PUTA,POR ESO MUTXO XOTO HIJO DE PUTA
-
@negu_gorriak:
HAY MUTXA TXOTA PUTA,POR ESO MUTXO XOTO HIJO DE PUTA
Extremista.
-
@choto2007:
Xotet de Poble, eres tan tonto que me parece que tu de choto no tienes nada. Sigue con tu levante de los cojones y no vuelvas a hablar para nada del Valencia CF.AMUNT VALENCIA
Perdona, figura, pero aci no parlem de tontos, perque no acabaria mai. Soc soci del València, i senc simpatia pel Llevant, i que pasa? Acàs per ser de una cosa tens que ser anti de un altra? Jo parlaré del València sempre que em done la gana, tu no eres ningu per a dir que puc o que no puc fer. El que tindries que fer es apendre una miqueta de educació, que gent com tu es la que sobra en el mon del futbol. I no vaig a parlar mes en tu sobre este tema, perque PASE olimpicament de tu i dels teus comentaris, capice? Ale, pos a vore si eres bon xic, et compres un desert i et perds per ahi.