LLEVANT 3-1 LLEVANT B - CELESTINI, SAIZAR I JUANMA LESIONATS
-
Schuster volia jugar estes pascues un amistós contra algun equip rus prestigiós dels que entrenen per ací quan ve el bon temps. Però com no ha pogut ser, ha fet un partidet amb el filial de mal resultat per les lesions.
S'ha avançat Yago per al filial, però Cuéllar amb 2 gols (1 de falta) i Congo quasi al final han posat el 3-1 definitiu.
Alexis li ha fet una entrada molt forta i lleja a Saizar i l'ha lesionat.
Celestini ha patit una luxació al muscle.
Juanma s'ha fet un esguince, així que per lo menos es perd el pròxim partit. El Llevant no tindrà banda dreta per les lesions de Juanma i Ettien, així que podria entrar Nacho en eixe lloc.
-
Lo he visto en los informativos de C9, menuda pua el partidito de las narices, es que siempre nos tiene que pasar algo. Yo confío que el esguince de Juanma sea leve y que esté tan sólo una semana de baja, si es así si que podría jugar contra el Depor y me parece que hoy por hoy es uno de los jugadores más necesarios.
Respecto a Celestini y a Saizar… que se recuperen pronto, sobre todo el segundo que también es esencial en el filial.
-
no me explico como puede pasar esto en un amistoso y contra el filial.
-
@maulet78:
Juanma s'ha fet un esguince, així que per lo menos es perd el pròxim partit. El Llevant no tindrà banda dreta per les lesions de Juanma i Ettien, així que podria entrar Nacho en eixe lloc.
Abans que possar al Nacho per la dreta fique al Juanra. El xaval li possarà moltes ganes, estarà en perfectes condicions i és dretà pur. Ficar al Nacho per la dreta no dóna garanties, ademés de que acava d'eixir d'una lesió i no és la seu posició.
-
No sé por qué Schuster insiste en jugar amistosos, siempre acabamos igual.
-
nadie podrá decir que esta equipo está falto de intensidad
-
El gros eixe de la foto no és el Bartual?
-
@maulet78:
El Llevant no tindrà banda dreta per les lesions de Juanma i Ettien, així que podria entrar Nacho en eixe lloc.
Ettien podría estar listo para jugar contra el Depor, pues se le diagnosticaron 3 semanas de lesión y a lleva casi dos.
-
Jej,no ha salido muy favorecido,pero creo que es Pablo Vidal,del filial(1.83 cm y 80 kg) lo que pasa es que la sudadera "hace " tripa.
-
Siempre nos pasa lo mismo, contundencia violencia, en los amistosos y despues en los oficiales parecemos madres de la caridad.
Amunt Llevant.
-
@el tio caracollons:
Jej,no ha salido muy favorecido,pero creo que es Pablo Vidal,del filial(1.83 cm y 80 kg) lo que pasa es que la sudadera "hace " tripa.
No creo que sea ese... No se quien es, igual es algun OVNI o algo, pero no solo es la tripa que le podria hacer la sudadera... Es la 'pose' en general...
Que algú m'ho aclarisca!!
Qui es este??
-
@1998:
Siempre nos pasa lo mismo, contundencia violencia, en los amistosos y despues en los oficiales parecemos madres de la caridad.
Amunt Llevant.
UN altra idea brillant de Schuster. Entre els russos i aquesta, ens acaba d'arreglar la plantilla. Ja per rematar, podrien fitxar un fuster i un electriciste i donar la baixa a Alexis i a Rivera…
-
@el tio caracollons:
Semblava Paddy Kenny, un porter irlandés de no recorde quin equip anglés, que pesa més de 110 kilos i està com un bunyol, el paio