Repas (temporada, schuster i fitxatges)
-
hola a tots, tinc molts problemes amb internet i no hi ha manera d'escriure posts,
ara aprofito per dir varies coses:-
crec que l'equip juga un futbol molt bo en la majoria de partits i poques vegades pocdem dir que un rival ha sigut superior. Em empatat partits que merexiem guanyar i em perdut partits que com a minim merexiem empatar. Pero a part de la primera part de la lliga amb un MANXEV I SERGIO GARCIA afortunats, en general a un equip com el nostre li costa marcar gols. A tots els debutants els passa. em donat ala cara malgrat les carecies defensives i ofensives. Ens salvarem patint menys del que pensavem.
-
schuster es antipatic (quan perd sembla que mossega) pero sempre ha estat aixi. pot tenir errors, es un entrenador jove que te una plantilla modesta i ha der fer provatures. s'equivoca com tothom pero jo trobo que al llevant li ha donat pretigi tenir-lo a la banqueta i a mes el seu contracte li assegura UN ANY MES AUTOMATICAMENT si aconseguir la permanencia. Si el fem fora:
- el presi queda com un tio que vol un borrego, no un tecnic (no li esta ve ningú!!!).
- el canviem per ferrando, goiko, clemente… deu ens salvi! nomes m'ho pensaria amb ALCARAZ
penso que ni schuster es tan bo com per donar el salt a un gran ara mateix, ni es tant dolent com per mirar-lo amb lupa i dir que estem a baix per culpa seva.
LES ERRADES INDIVIDUALS ENS HAN FET PERDRE MOLTS PUNTS I SCHUSTER HA DESPISTAT PER NO PRESSIONAR-LOS. PER ALTRA PART, DESPISTAR HA ESTAT FACIL PERQUE DURANT 10 PARTITS ELS ARBITRES ENS HAN MATXACAT.
- necessitem 2 fitxatges per linia. veic el centre del camp millor, nomes el reforçaria. si ix rivera o ettien l'hem cagat i a començar de nou. els davanters fallen coses increibles! dels 4 que tenim, tots junts, no servixebn per fer ni 2 en condicions.
Amb sergio tindria paciencia i amb manxev tb perque ens ha demostrat instint.
macho levante!
-