AGRESIÓ
-
hola, el meu novio i jo hem anat a denunciar a la plicia local del nostre poble i ala guardia cerril l'agressió, i ens han dit que haviem d'anar a la poli nacional, etc…
Nosaltres som gent de pau i no sabem com funciona açò, però es realment lamentable que ens envien d'un lloc a l'altre, dient-nos que no es pot fer res...
Per altra part jo no solia escriure molt al fòrum, però ell es conegut per tots vosaltres i no tenia ganes ni d'escriure i preferia mantenir-se a l'anonimat, moltes gràcies a tots...
-
Anim !!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
oye, vale la pena aunq tengais q ir de un lado a otro…
animo!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Efectivamente la denuncia la has de poner en la policia nacional, que es la que depende directamente de Delegación de Gobierno y es competente para estos asuntos.
Tambien es recomendable que la pongas en la ciudad de Valencia, pues corresponde al lugar de ocurrencia del delito.
Te aconsejo asimismo que tengas bien claro lo que ocurrió cuando relates los hechosy por nervios no caigas en contradicciones. Una buena forma es poner la denuncia a traves de internet, en la web de la policia nacional donde tu mismo la redactas y luego solo tienes que ir a comisaria a firmarla y que te la sellen. La policia da traslado al juzgado para abrir las correspondientes diligencias y estudiar la existencia o no de delito.
Seria bueno que tuvieras un descripción de los agrsores, cuanto mas detallada mejor, hora exacta, lugar, porque puerta se fueron, indumentaria..El nº de placa de los agentes que estaban, datos de testigos etc.
Muy importante tb que adjuntes el parte médico de urgencias, o que al menos digas que exista para aportarlo en las diligencias.
Con independencia de este asunto que seria la via penal para la detención de los agresores, puedes estudiar la posibilidad de demandar a la policia por via administrativa por negligencia, pero tb te adelanto quees un proceso muy largo en tiempo y complicado…pero es un derecho que todos tenemos.
A levantina no se le puede reclamar por negligencia ya que la agresión fue fuera del estadio y ahi no tienen competencia alguna.Saludos
-
por esa gente se le coge mania a un club
el madrid no tiene culpa
pero si los apoya si la tiene
va para todos los clubs
no apoyar la violencia
-
De la foto que ha possat Jezie no reconeixes a ningú?
igual encara no havien entrat al camp…
-
La veritat es ke un segur que duia una jaqueta de camuflaje, però res mes, ahi se'n veu un amb jaqueta de camuflaje, però no ho sabem segur…
No se, en el fons sabem que tots eixos son iguals però tampoc seria just anar i acusar-lo sense saber si es ben cert, ni tan sols sabem si el de la manotà va ser el de la jaqueta ni res, sq va pasar tot en un segon i jo nomes vore la sang... ja els vaig perdre de vista...
Es una gran putada, però en fí, almenys està be i es recuperarà totalment en 10-14 dies ha dit el metge.
desdeluego kina gentola d'afició del"millor" ekip del mon... i el club ho sap ui ho consentix..
Mala merda...
-
està clar que en aquest aspecte Laporta li guanya amb diferencia a florentino i a solar ell si que s'ha desfet de la chusma
endavant revolucio i una salutacio per a el teu company
-
gràcies a tots pels vostres ànims, jo soc el company de revolució , he tingut fins i tot por a escriure, per culpa dels ultres ixos, però avui m'he alçat en la moral alta, haviem pensat en no acudir mai mes al estadi fins que les coses no canviaren, però seguirem anant al ciutat pese a tot...
Gràcies als companys que ens han enviat fotos dels ultres per tractar d'identificar-los, però es molt difícil.
La veritat es que no em crec el que ha passat, en la vida m'havia pegat ningú, i em te que pegar un nazi sense motiu i pegant a fugir...
Total, que no anirem mes asoles al camp, anirem en colegues, sobretot quan jugem contra ekips d'estos...
Gràcies a tots en nom meu i de revolució, ke també va patir l'agressió nkara que no fos física. A vore si x al màlaga ja podem estar allí!!!
ENDAVANT!!
-
@la ribera guerrillera:
gràcies a tots pels vostres ànims, jo soc el company de revolució , he tingut fins i tot por a escriure, per culpa dels ultres ixos, però avui m'he alçat en la moral alta, haviem pensat en no acudir mai mes al estadi fins que les coses no canviaren, però seguirem anant al ciutat pese a tot...
Gràcies als companys que ens han enviat fotos dels ultres per tractar d'identificar-los, però es molt difícil.
La veritat es que no em crec el que ha passat, en la vida m'havia pegat ningú, i em te que pegar un nazi sense motiu i pegant a fugir...
Total, que no anirem mes asoles al camp, anirem en colegues, sobretot quan jugem contra ekips d'estos...
Gràcies a tots en nom meu i de revolució, ke també va patir l'agressió nkara que no fos física. A vore si x al màlaga ja podem estar allí!!!
ENDAVANT!!Osti! Yo me siento delante de vosotros en el campo, weno en la segunda fila, y he flipado al leer esto.
Ánimo xiquet y no seais tontos denunciar, sobre todo si habeis reconocido a alguien.
Un abrazo a los dos
-
Te recomiendo que denuncies, aunque no llegue a ningna parte por lo menos que ahí quede la denuncia.
-
Bo, ja que se sap, se sap. En uns dies una representació de la Penya Tòtil ens reunirem amb el club per demanar explicacions per les actuacions practicades en mesures de seguretat no sols en aquesta agressió, si no en un altra que aquesta Penya ja va denunciar farà uns quants mesos. Ahir, fornt al R-Madrid malauradament no estavem tots, a més dels que no volien pagara eixso preus, manquaren un parell de companys agredits, per l'únic motiu de dur "rastes" ja que no duia cap simbol idetificatiu ni res més, és a dir que les rastes tal vegada els ajudaren a "identificar" a un "rojo" en la seua cacera particular. Em sap greu i davant d'això recorde quan apallissen a inmigrants o a vagabunds (passavolants).
Endavant Marc, i espere que ja hages presentat la denúncia a Comissaria, espere que ens servisca d'alguna cosa.
Salut.
-
Bo, ja que se sap, se sap. En uns dies una representació de la Penya Tòtil ens reunirem amb el club per demanar explicacions per les actuacions practicades en mesures de seguretat no sols en aquesta agressió, si no en un altra que aquesta Penya ja va denunciar farà uns quants mesos. Ahir, fornt al R-Madrid malauradament no estavem tots, a més dels que no volien pagara eixso preus, manquaren un parell de companys agredits, per l'únic motiu de dur "rastes" ja que no duia cap simbol idetificatiu ni res més, és a dir que les rastes tal vegada els ajudaren a "identificar" a un "rojo" en la seua cacera particular. Em sap greu i davant d'això recorde quan apallissen a inmigrants o a vagabunds (passavolants).
Endavant Marc, i espere que ja hages presentat la denúncia a Comissaria, espere que ens servisca d'alguna cosa.
Salut.
Ánimo que sois una buena peña y seguro que contais con la solidaridad de muchos de nosotros aunque no estuvieramos en el campo el dia del Madrid.
-
@la ribera guerrillera:
ENDAVANT!!Lamento de verdad lo que te ocurrio el Domingo en el campo porque yo os vi a ti y a tu novia nada mas ocurrir esto y vi el charco de sangre en la acera y que tenias mucha sangre por la cara, pero tambien vi tu agradecimiento y el de tu novia a la policia que fueron los unicos que os ayudaron y os atendieron con toda la educacion con todo el cariño que dan las buenas personas. Ahora me enfado cuando veo las criticas injustas que haceis de estas personas,se un bien nacido y reconoce que te trataron muy bien y que hicieron por ti todo lo que pudieron. Los malos eran los ultrasur, no la policia.
-
Jo la veritat es que no recorde molt bé uns 10 segons despres de l'impacte peròsi la meva companya ho diu es veritat, segur.
La veritat es que UN policia em va oferir tot el que tenia, però els demes em miraven de lluny, com si jo hagés fet algo mal, i quan els deiem el que havia passat com que no s'ho volien creure.
De tota manera, evidentment tots sabem ki son "los malos", però algo mes podrien haver fet, ja que anaven campant per ahi com si foren els amos…
En canvi molta gent si va parar a vore kem passava i a oferir-nos el que fòra, inclús madridistes s'acostaven a vore com estava i a preguntar...
-
En primer lloc, vull mostrar el meu suport als companys agredits pels neonazis el darrer diumenge. Animeu-vos i denuncieu en la mesura que siga possible. Heu de tornar al camp tan prompte pugueu i no cedir davant dels intolerants que només pretenen imposar el regnat de la violència irracional.
En segon lloc, als "ojeadors" de la directiva, que sé que n'hi ha uns quants per ací, a voreu si teniu la decència de fer arribar este succés a qui calga per solucionar el tema com és degut. Cal que es mora algú per prendre mesures? Cal tallar de soca-arrel la presència dels violents en els estadis de futbol. Tots sabem qui és qui i tot açò és podria haver evitat.
La connivència amb la violència i el terrorisme també és delicte i els dirigents del Llevant no podeu desentendre's de les responsabilitats que teniu. No parle ja d'indemnitzacions, que seria el mínim gest que haurieu de tindre en les víctimes, sinó de mesures dràstiques que haurieu de mampendre.
Entre les mesures mínimes propose:
1.- Rescindir el contracte dels violents que paradoxalment s'encarreguen de vetlar per la nostra seguretat, és a dir, de Levantina.
2.- Procedir a la identificació de tots els implicats en els successos violents dins i fora de l'estadi.
3.- Presentar les pertinents denuncies com a part implicada.
4.- Situar-vos en l'avantguarda de la lluita contra la violència en els estadis, fent fora als col·lectius o individus violents.Vosté, senyor Pedro Villarroel és el màxim responsable del que li ha passat a esta parella i del que passa molts dels dies de partit a l'estadi. Si té decència i vergonya actue com una persona, i si veu que els seus valors estan lluny del que seria desitjable per a algú que ostenta el seu càrrec, faça el favor de plegar silenciosament.
-
Suerte y mucho animo!!! y para lo que haga falta aqui estoy, si necesitas hacer algun viaje por valencia de sitio en sitio o de comisaria en comisaria dimelo y con la moto llegamos a todas partes. Solo espero y deseo que todo esto llegue a que a ese tiparraco le castigue la justicia.
Pd. Pienso que es bueno denunciar y mas si has recibido una agresion ya que si no denuncias los gastos del hospital igual te los querran cobrar. No se como esta la historia pero a una amiga mia la pegaron y fue al hospital y le pusieron un collarin, y como no dijo que recibio una agresion le enviaron al tiempo la facturita de las placas y la asistencia sanitaria…un sablazo
-
En primer lloc, vull mostrar-te, tal i com ja li comentí a la teua companya, tot el meu suport. A més, he de tornar a sumar-me a totes les protestes contra la directiva d'este club, que el gestiona com una empresa privada, sense importar-los el més mínim la seua afició, i més enllà de qüestions d'entrades, com el que ens va passar el passat cap de setmana, ara és quan haurien de demostrar que els importem. Senyor Villarroel, una telefonada a vosté no li costa res, i demostraria tindre nivell.
-
@la ribera guerrillera:
ENDAVANT!!Mi enhorabuena para ti y para tu compañera por la dignidad con la que habeis llevado todo este tema
-
Be, gràcies en nom dels dos a tots per tot, per l'ajuda, pel suport, pels ànims, etc…
Ja per acabar en esta merda de tema comunicar-vos que la denuncia ja està en curs, i que com be va dir Vinatea, una representació de la penya tòtil acudirà al club a demanar explicacions denuncia i part d'agressions en mà.
Gràcies Ampa, Methal, Vinatea,Ramon1909,anti,fidel Kike, cartman, lliure, le huit, granotaman, Dark (gràcies per identificar directius je,je. I els farem arribar les teves propostes) etc... i gràcies a tots els ki se m'obliden..
Espere que aquest siga l'últim post d'estes característiques i que haja servit per a algo.
Força Llevant!!!