Malaga 0- Barça 4
-
Gol del Barça, Gol de UH UH UH oleguer
A vore si guanyen la lliga prompte per a que vinguen aci tranquilets.
-
0-2 Giuly
-
0-4 i sense despeinar-se
-
ho veig dificil que la tinguen guanyada cuan vinguen açi, es mes, algo em diu que ixe dia tindran la primera opcio de guanyarla matematicament. i si es dona ixe cas veig negre el partit.
-
@boxer:
ho veig dificil que la tinguen guanyada cuan vinguen açi, es mes, algo em diu que ixe dia tindran la primera opcio de guanyarla matematicament. i si es dona ixe cas veig negre el partit.
Malament per a nosaltres doncs. Tantdebò la guanyen abans i vinguen ací amb la resaca…
Força Llevant!!!
-
@granota_del_nord:
@boxer:
Malament per a nosaltres doncs. Tantdebò la guanyen abans i vinguen ací amb la resaca…
Força Llevant!!!
El madrid no guanaya en Anoeta la setmana que ve, com a molt empata. GORA KOVACEVIC!
Damunt el Barça pasarà per damunt del paletos.
Al temps.
-
la liga la ganara el Barça en la xotera , y aqui vendran de fiesta y les ganaremos
-
puez no
gano 0-2
a la real
y nosotros le ganamos al barca aqui
alli nos robo
-
@misterpaco:
puez no
gano 0-2
a la real
y nosotros le ganamos al barca aqui
alli nos robo
Ahi estamos. "La venganza de misterpaco"
-
Merda, el Madrid ens donarà pel cul a nosaltres indirectament!!! Aquests estaven acabats i mira'ls, si el Barça es descuida li furten la lliga!!! El Barça no podrà abaixar la guàrdia i a pagar els plats trencats nosaltres…
Força Llevant!!!
-
Pues al final com li guanyen al valencia sabra cumplit el que vaig dir i es jugaran la lliga açi. I no seria res estrany que li guanyaren al valencia, i es que si no guanyen encara vindran mes apurats…