Ieeee tots sevillistes
-
sé que no mereixem salvar-nos, però mentre això siga possible cal lluitar per això.
De moment , i per a donar moral, cal tenir en compte que el dissabte a les 21:45 hores el barca pot ser campió, per a què això ocurrixca només deu guanyar el sevilla al Madrid ,
a mi m'agrada més el joc del sevilla que del Madrid
¿Com sortirà al camp un equip que fa 5 minuts s'ha convertit en campió?
al que se li farà paseillo i al que jo almenys animaré (jeje)
Aquests tres punts si guanya el sevilla es van a quedar a València
VILLARROEL NO LA CAGUES PERFA
-
Alé força Sevilla alé, alé ¡¡¡¡¡¡
-
FIns on hi ha que arribar
-
ni con esas, si pensais que el barça no va a ganar en el estadio sois unos ilusos.
-
@Konsul:
ni con esas, si pensais que el barça no va a ganar en el estadio sois unos ilusos.
Home tio, jo també ho veig xungo, però n'hi ha que buscar algo positiu on agafar-nos, i tinc entés que a Laporta li queiem bé, a mes sent campió…. i també que al currículum del "seu" jugador S.Garcia no quedaría be un descens...
No se, jo vuic q guanye el Sevilla, indiscutiblement seria mes fàcil jugar...
-
enga sevilla q podeis ganar al madrid.
-
pues nada a esperar un milagro y que saquemos algo contra el campeón. Quizas si ya sean campeones matematicamente pues se puede hacer algo…
-
para variar animar y esperar a ver que pasa.
mientras los nuestros haciendo el ridiculo una y otra vez.
desde el dia del mallorca y del betis no he visto jugar al levante todavia.
sinverguenzas!
de poder decir que estamos salvados a bajar a segunda, flipalo.
-
PUES, TAL COMO ESTA EL PATIO, CONFIO MAS EN EL ATHETIC DE BILBAO PARA QUE NO ECHE UNA MANITA, ESTOS SI SE ESTAN JUGANDO EUROPA, Y QUIERO QUE GANEN TODOS LOS PARTIDOS NUESTROS VECINOS DE VILLARREAL, PARA QUE TENGAN ASEGURADA LA CHAMPIONS CUANDO VAYAMOS AYI EL ULTIMO PARTIDO DE LIGA.
-
Yo en lo que mas confio es que el mallorca no saque mas de tres puntos en lo que queda de temporada, porque si tengo que confiar en los nuestros…..
-
la única opción de ganarle al Barça es esta, que sean campeones 5 minutos antes de jugar, y por lo menos la primera parte estarán emparrados.
-
Força Sevilla, pero ante todo que nuestros jugadores suden la camiseta que llevan que ya va siendo hora