Jofre en el AVUI
-
Esta pàgina es més internacional que Lola Flores, estira´t Jofre!!! fes-la oficial !!! jejeje
-
me encata este chico
-
Gràcies per anticipar-vos companys!
Això és fer llevantinisme!
Bé, aprofite la ocasió per a dir-vos que a la WEB DE JOFRE hem obert una secció especial per a seguir el derbi des d'allí amb tota la informació sobre el València, el Llevant, com arriben els dos equips, tàctica, molts enllaços a noticies de premsa i més.
Espere que la visiteu i vos agrade.
-www.11jofre.tk és una redirecció gratuita, com dona algun problema per a entrar podeu accedir per http://perso.wanadoo.es/jofremateu
Gràcies i salutacions a tots!
-
@www.11jofre.tk:
Gràcies per anticipar-vos companys!
Això és fer llevantinisme!
Bé, aprofite la ocasió per a dir-vos que a la WEB DE JOFRE hem obert una secció especial per a seguir el derbi des d'allí amb tota la informació sobre el València, el Llevant, com arriben els dos equips, tàctica, molts enllaços a noticies de premsa i més.
Espere que la visiteu i vos agrade.
-www.11jofre.tk és una redirecció gratuita, com dona algun problema per a entrar podeu accedir per http://perso.wanadoo.es/jofremateu.
Gràcies i salutacions a tots!
Jofre crack!!!!
Força Llevant!!!
-
Collins la web se hace ya famosa y todo Enhorabuena a su creador ... por cierto quien será ese Salva
-
ESE JOFRE EH!!!!!KE CRAK!!
SI LLEGA A ENTRAR EL LANZAMIENTO DEL DOMINGO….!!!BUF!
-
Por cierto clara tengo una camiseta con tu avatar, jejeje, se sale Ahh me la regalaron dos buenos amigos granotas por supuesto
-
He de dir d'en Jofre que m'agradava més el monyo de hobbit de l'any passat que lo desgrenyal que va ara. És uns opinió personal, eh??
-
va a mes la güeb
-
@clara:
SI LLEGA A ENTRAR EL LANZAMIENTO DEL DOMINGO….!!!BUF!
Mare meua si arriba a marcar!
Mos agachem els pantalons i mos posem a cantar sense parar: OLI PA TOTES! OLI PA TOTES! OLI PA TOTES!Esta semana sí que ho farem tot pols, posarà a un xavalet del filial (que està el Curro Torres lesionat) de lateral dret i ens el menjem amb creïlles de guarnició.
Jofre marca!
Demostra-li a Vicente lo que es un bon extrem!
-
@Laurent Tokar:
He de dir d'en Jofre que m'agradava més el monyo de hobbit de l'any passat que lo desgrenyal que va ara. És uns opinió personal, eh??
ahora es q lleva unos pelos…no se que parece! seguro q es idea de su super fashion novia!
a mi tambien me gustaba más ese q llevaba el año pasado (aunque rojo, no), era un poco de pumuki...
pero bueno... si él se siente favorecido...
-
Si Jofre fuese tan regular como tu web, sería el mejor extremo del mundo.
Enhorabuena
-
@pau:
@Laurent Tokar:
ahora es q lleva unos pelos…no se que parece! seguro q es idea de su super fashion novia!
a mi tambien me gustaba más ese q llevaba el año pasado (aunque rojo, no), era un poco de pumuki...
pero bueno... si él se siente favorecido...Si es que les nòvies dels futbolistes són el pijor
-
@pau:
@Laurent Tokar:
pero bueno... si él se siente favorecido...Ie Senyor Tokar, que pau es fixe en el monyo de Jofre correcte, però vosté? No em faça el 'raret'!
Oblideu-se del monyo i de mariconades i voreu com el nostre 'crack' li ensenya a Vicentirrinín que és un bon extrem esquerre…
Ataca Jofre! Ataca!
-
és que és el favorit del meu nano... i com l'any passat semblava un Bolsón, pues...
Jo amb les fotos de l'INterviu ja vaig servit .
-
@ampa:
Por cierto clara tengo una camiseta con tu avatar, jejeje, se sale Ahh me la regalaron dos buenos amigos granotas por supuesto
PUES YA SOMOS 2!!
KE MEJOR QUE BESAR A NUESTRA RANITA?
-
@pau:
@Laurent Tokar:
pero bueno... si él se siente favorecido...No creo ke sea por su novia superfashion, ella es muy normalita.
-
@Laurent Tokar:
:-$ és que és el favorit del meu nano… i com l'any passat semblava un Bolsón, pues...
Jo amb les fotos de l'INterviu ja vaig servit .
jejeee!!
es verdad le kedaba mejor el pelo como lo tenia antes.....ke marujona soy!!!....con ke juegue bien al futbol y meta goles...
-
@ampa:
… por cierto quien será ese Salva
És una llegenda urbana
-
Copie textualment de la secció d'esports de Antena 3 TV: "El guiño de Jofre al banquillo culé tras mandar un balón al palo". En l'article insinuen que el tio va tirar a fallar…
I dic jo, com pot pensar algú que va tirar a fallar? O és molt roin, que quan tira a gol va fora, i si la tira a fallar casi marca o no li veig la explicació... Jo no ho veig així!
Va tirar a marcar, perquè el Llevant és jugava molt en eixe partit i un empat no li ha servit massa. L'empat sols era un 'mal menor'.
Per cert, no recordeu que el grup d'Antena 3 o algo així era accionista de diversos clubs de primera, entre ells el Mallorca? Jo ho recorde des dels temps de Butanito... No se si estaré equivocat o que, però crec que sí.
-
@clara:
@pau:
@Laurent Tokar:
pero bueno... si él se siente favorecido...No creo ke sea por su novia superfashion, ella es muy normalita.
normalita?????????????? por dios!!!!!!!!!!!!!!!! si es lo más fashion-hortera q uno se puede tirar a la cara… a ver clara si te estas confundiendo de novia, porque la de jofre es super hortera (no tanto como la de manchev) y tiene una cara de mala leche...
besitos!
-
Salva Regües?
-
Mantxeva campiona!!!
-
Com si d'un efecte dominó es tractara, la presència de la Web de Jofre al diari AVUI l'ha fet entrar en els cercles de la premsa.
El LEVANTE-EMV en el seu article MALLORCA SE MOVILIZA PARA VIAJAR A LA CORUÑA, tant en premsa escrita com la edició on-line, parla (i molt bé) de la web, del seguiment que fem de l'actualitat granota i de Jofre.
Sols esperem que la visiteu i que esteu al dia de moltes coses des d'allí per a recompensar el treball i l'esforç que li posem. I que el jugador també estiga content i motivat de ser un 'galàctic' tan mediàtic al nostre Llevant.
Salutacions a tots i gràcies pel suport!
www.11jofre.tk
FORÇA LLEVANT!@Levante-EMV:
Del partido
- Todos los fans del levantinista Jofre Mateu están de enhorabuena. Un aficionado publica una página web del jugador catalán en la que no se pierde detalle del futbolista. En la página, de la que ayer se hizo eco el diario Avui, también hay un apartado dedicado a l'Espanya lliure, en la que hace referencia a la Copa de la República que ganó el Levante UD en 1937 y que hoy sigue sin ser oficial.
Per últim recordar-vos que estem oberts a qualsevol sugerència o colaboració i que tenim bústia de correu: jofremateuweb@hotmail.com
-
@pau:
@clara:
@pau:
@Laurent Tokar:
normalita?????????????? por dios!!!!!!!!!!!!!!!! si es lo más fashion-hortera q uno se puede tirar a la cara… a ver clara si te estas confundiendo de novia, porque la de jofre es super hortera (no tanto como la de manchev) y tiene una cara de mala leche...
besitos!
Entonces si ke me estoy confundiendo… , sorry!yo solo la vi una vez supongo ke es la misma...la conoces?
-
@www.11jofre.tk:
Com si d'un efecte dominó es tractara, la presència de la Web de Jofre al diari AVUI l'ha fet entrar en els cercles de la premsa.
El LEVANTE-EMV en el seu article MALLORCA SE MOVILIZA PARA VIAJAR A LA CORUÑA, tant en premsa escrita com la edició on-line, parla (i molt bé) de la web, del seguiment que fem de l'actualitat granota i de Jofre.
Sols esperem que la visiteu i que esteu al dia de moltes coses des d'allí per a recompensar el treball i l'esforç que li posem. I que el jugador també estiga content i motivat de ser un 'galàctic' tan mediàtic al nostre Llevant.
Salutacions a tots i gràcies pel suport!
www.11jofre.tk
FORÇA LLEVANT!@Levante-EMV:
Del partido
- Todos los fans del levantinista Jofre Mateu están de enhorabuena. Un aficionado publica una página web del jugador catalán en la que no se pierde detalle del futbolista. En la página, de la que ayer se hizo eco el diario Avui, también hay un apartado dedicado a l'Espanya lliure, en la que hace referencia a la Copa de la República que ganó el Levante UD en 1937 y que hoy sigue sin ser oficial.
Per últim recordar-vos que estem oberts a qualsevol sugerència o colaboració i que tenim bústia de correu: jofremateuweb@hotmail.com
FELICIDADES!!!!!
-
@pau:
@clara:
@pau:
@Laurent Tokar:
besitos!
Envidiosaaaaaaa
-
@clara:
@pau:
@clara:
@pau:
@Laurent Tokar:
besitos!
Entonces si ke me estoy confundiendo… , sorry!yo solo la vi una vez supongo ke es la misma...la conoces?
no la conozco, pero la he visto despues de los partidos. igual luego es super maja, pero asi a simple vista…
besitos!
-
@pau:
@clara:
@pau:
@Laurent Tokar:
besitos!
Envidiosaaaaaaa
de la novia de jofre?????? no… si m dijeras de Mora... no te diria q no! aunq q conste q yo no m quejo que luego viene una q yo m se a decirme q no m queje! jajajja! besitos!!!
-
Noto cierto resquemor por aquí…
Sí, sí... Res-que-mor...
No es por nada, eh!