XISCO NO CONTA PER AL TÈCNIC DEL VALENCIA
-
Seria un bon fitxatge?
Jo crec que millor que molts dels noms que s'han dit per ací com puga ser Mario Bermejo, Nino, Llorente o Aduriz… I també és prou jove...
Així que si no conten amb ell a vore si poden dur-lo i seria un davanter de prestigi,que per les seues característiques pot jugar tant de davanter centre com de segon punta. Veu porteria amb facilitat.
Jo borraria el seu passat 'xoto' i li trauria rendiment.
-
Xotos NO!!!!!
-
¿Este no es el que decía que quería que el Mallorca se quedara en primera?, pues ala que se busque equipo pero lejos de aqui.
-
Es que el xicot es de les Illes…....
-
@XOTET DE POBLE:
Es que el xicot es de les Illes…....
Pues que li facen un puesto alli
-
Xisco? que se vaya donde quiera, pero aqui no
-
A xisco aquí no lo quiero ni en pintura.
-
com a jardiner o com a utiller?
-
Home, per a fer el mateix que Ezquerro en el Barça: com diu Dark, a dur l'aigua….
-
Me parece un jugador muy interesante.Solo me pregunto si le interesaria jugar en Segunda la proxima temporada.
-
@maulet78:
Seria un bon fitxatge?
Jo crec que millor que molts dels noms que s'han dit per ací com puga ser Mario Bermejo, Nino, Llorente o Aduriz… I també és prou jove...
Així que si no conten amb ell a vore si poden dur-lo i seria un davanter de prestigi,que per les seues característiques pot jugar tant de davanter centre com de segon punta. Veu porteria amb facilitat.
Jo borraria el seu passat 'xoto' i li trauria rendiment.
Me sorprende que propongas su nombre al ser un jugador del Valencia.La vida da muchas sorpresas pero coincido contigo que es un jugador muy interesante para el club.Falta saber si deseara jugar en Segunda la proxima temporada.
-
Me sorprende que propongas su nombre al ser un jugador del Valencia.La vida da muchas sorpresas pero coincido contigo que es un jugador muy interesante para el club.Falta saber si deseara jugar en Segunda la proxima temporada.
A mi lo que em sorprén es que la gent el rebutje per haver jugat al Valencia, en canvi a Juanfran per exemple no els sabria mal que tornara…
Som un equip que tampoc estem per a anar exigint i seleccionant. Crec que es un bon davanter, o al menys millor que altres que s'han proposat ací amb molt entusiasme com Bermejo o Nino... Si no el voleu perquè és roin vale, però rebutjar-lo pel seu passat no em pareix correcte, més que res perquè tots tenim un passat i ningú està lliure de pecat.
No sigau fanàtics collons!
-
Xisco es un cagarro.
-
-
Lancas tio, no pongas fotos de xotos!!!!
-
No las suelo poner pero como hablamos de este jugador me parecio que seria util que todos sepais que aspecto tiene.No hubo ninguna intencion siniestra.
-
No las suelo poner pero como hablamos de este jugador me parecio que seria util que todos sepais que aspecto tiene.No hubo ninguna intencion siniestra.
Si pones la foto de un choto que no sea con la camiseta esa, que sea una foto de cuando jugaba en otro lado
-
Si pones la foto de un choto que no sea con la camiseta esa, que sea una foto de cuando jugaba en otro lado
-
Xisco no gracies…
-
Continue pensant que potser un jugador molt vàlid per al Llevant en segona divisió. Pot jugar tant de davanter, mitja punta, extrem esquerrà o inclús de interior amb aplegada a la línia de fons.
-
@XOTET DE POBLE:
Continue pensant que potser un jugador molt vàlid per al Llevant en segona divisió. Pot jugar tant de davanter, mitja punta, extrem esquerrà o inclús de interior amb aplegada a la línia de fons.
Tu recomendacion y bendicion de Xisco es un aval impresionante para ficharlo Xotet!.Macho Xotet
-
Quen li endorsen el mort a altres. Pq el València deu de tindre uns 35 ó 40 jugadors per l'any que ve.
-
Seguro, no es el que se sentaba al lado del Albelda en el autobus de los xotos…?
-
Pues a mi ara, no em pareixeria un mal fitxatge, i menys encara si arriba lliure com a compensació per que se'n vaja el 'degenerat' de Jose Enrique. A este si que no el vull a la plantilla després de donar-nos per davant, per darrere, pels costats…
Si l'any que ve juga contra nosaltres li 'amuixem' a Ettien i que li pegue un parell de trompaes...
-
@maulet78:
Pues a mi ara, no em pareixeria un mal fitxatge, i menys encara si arriba lliure com a compensació per que se'n vaja el 'degenerat' de Jose Enrique. A este si que no el vull a la plantilla després de donar-nos per davant, per darrere, pels costats…
Si l'any que ve juga contra nosaltres li 'amuixem' a Ettien i que li pegue un parell de trompaes...
Comparto este analisis.
-
Ale, Xisco al Betis. Jugarà la Xampions. Igual algú em diu que xuplarà més banquillo que altra cosa; potser, però, la inmensa majoria de jugadors de primera i segon divisió voldrien estar en el seu lloc ara mateix. Si el Betis s'ha fixat en ell, crec que tinc un poc de raó, i no es tan mal jugador…..
-
@XOTET DE POBLE:
Ale, Xisco al Betis. Jugarà la Xampions. Igual algú em diu que xuplarà més banquillo que altra cosa; potser, però, la inmensa majoria de jugadors de primera i segon divisió voldrien estar en el seu lloc ara mateix. Si el Betis s'ha fixat en ell, crec que tinc un poc de raó, i no es tan mal jugador…..
que dices…si el Betis se fija solo en jugadores mediocres...para que veas, segun comentan han pagado algo mas de 3 millones de euros por un tal Rivera.
No entienden xotet no entienden...y si entendieran serian de los tuyos
-
Si, també recorde un tal Oliveira, que dien que era un paquet…..o un tal Assunçao, que era suplent la Roma.....no se, crec que tens raó, Methal, es un equip de mediocres...
-
Jo sóc d'este equip, entre altres coses, per la intransigència fanàtica.
Ens oferirien a un clon de Kempes dels bons temps i diríem Xotos no! A tercera o a regional, però xotos no.
-
@Cullerot:
Jo sóc d'este equip, entre altres coses, per la intransigència fanàtica.
Ens oferirien a un clon de Kempes dels bons temps i diríem Xotos no! A tercera o a regional, però xotos no.muy bien dixo, a jugar a campos de tierra. Eso si, sin xotos.