No ho entenc…
-
Segons la Ser,que encara que tinguen al impresentable del Morata són els que millor informació tenen sempre del Llevant,a banda del Mantxev i Rivera-quasi fets els traspasos-estan negociant amb diversos equips per a vendre Ettien, Harte,Celestini i Congo.Al remat pensen que trauran 8 o 9 milions d´euros. I dic jo: si és així, no van a gastar-se ni una ailleta en cap jugador de garanties? Tot va ser con l´interior francés que anuncien? .
En fi,amics,ho veig prou xungo.Villarro només vol fer caixa i jo,si no canvien les coses, em veig més prop de segona B que de Primera.
-
Jofre al final diuen que es queda i ja no tindran que reforçar eixa posició, perquè Loro pot jugar tant de segon punta com de mig esquerre…
Jo espere que si se'n van Manchev, Congo, Celeste i Rivera, mínim ténen que fitxar:
-Un davanter centre
-Un mig centre organitzador (o dos)
-Un central bò i de garantiesCada dia que passa pense que Harte deuria quedar-se, ja que Jose Enrique no renova i Rubiales vorem com ix de la lesió.
-
Al remat pensen que trauran 8 o 9 milions d´euros.
En la Ser dijeron que piensan sacar 6 millones de euros, por mi que los metan en la hucha para reforzar el equipo cuando se vuelva a subir a Primera.
-
@preciado:
Al remat pensen que trauran 8 o 9 milions d´euros.
En la Ser dijeron que piensan sacar 6 millones de euros, por mi que los metan en la hucha para reforzar el equipo cuando se vuelva a subir a Primera.
Y PIENSAS QUE SI NO NOS REFORZAMOS AHORA, VAMOS A SUBIR A PRIMERA?