Bona sort JOFRE
-
http://www.rcdespanyol.com/rcdespanyol/ ... ew=new3772
Jofre Mateu s'ha convertit avui en l'últim fitxatge de l’Espanyol, després de passar satisfactòriament la revisió mèdica i signar el contracte que el lligarà a l'entitat blanc-i-blava, com a mínim, per dues temporades. El jugador català va assegurar que el projecte esportiu del club català suposa “un salt de qualitat” i una “oportunitat única” a la seva trajectòria esportiva, després d'haver jugat les tres últimes temporades al Llevant. “Crec que l’Espanyol està formant un projecte molt interessant i ambiciós. Tinc ganes de començar ja la temporada i espero que puguem assolir molts èxits”, va apuntar.
El futbolista de Lleida es va declarar “encantat i content” d'arribar a l’Espanyol, la qual segons ell era “la millor opció a nivell esportiu i el projecte que més m'il·lusionava”.Als seus 25 anys, Jofre creu que està “en un bon moment personal i esportiu, perquè “tinc certa experiència a Primera Divisió, malgrat que encara hi ha moltes coses que aprendre”. Seguir en la màxima categoria era la prioritat de Jofre, malgrat que el Llevant volia comptar amb ell per intentar un nou ascens a Primera. “Em respectaven l'any de contracte, però jo els vaig dir que intentaria jugar a Primera i ho van saber entendre, en aquest sentit haig d’agrair l'actitud del Llevant, que va permetre la meva sortida”, va indicar.
El nou jugador blanc-i-blau no va ocultar que la seva arribada a l’Espanyol “suposa una excel·lent oportunitat per seguir un camí ascendent. Per això espero que pugui adaptar-me el més ràpidament possible a l'equip, a la plantilla i al club”. Jofre ha signat un contracte de dues temporades amb opció a dues més la pròrroga de la qual correspondrà al criteri esportiu que marqui el club i no estarà regit per un nombre determinat de partits jugats. La clàusula de rescissió del jugador s'ha establert en dotze milions d'euros, segons va confirmar el conseller delegat, José Luis Morlanes