QUÉ COLECCIONAIS
-
@Dark City:
Prova amb un altre…
Sin animo de tocar los cojones
A ver si tienes estos:
liga Barca-valencia 3-4,aquel que marca el 4 el burrito,o al menos eso dijo el Picornell ya que nadie lo vio.
Copa: Barca-Valencia aquel de Merdieta por la escuadra
Champions:la joya de la corona Barca-Valencia ,Merdieta por la escuadra otra vez ¡Fora fan jal,nuñez dimissio! en el que doy fe que salimos ovacionados del campo por los cules.Vamos que les jodimos dos veces
-
@huit:
liga Barca-valencia 3-4,aquel que marca el 4 el burrito,o al menos eso dijo el Picornell ya que nadie lo vio.
Recorde aquell partit. Estava veient el matx, i amb 3-1 vaig trucar a un amic. Encara que tots dos simpatitzavem amb el Barça, estavem passant per una època d'avorriment i voliem moviment i tangana. I mentre conversavem, va caure el 3-2. Seguim parlant (jo veia la tele a través d'una porta) i al poc sente que el meu amic crida "GOOOOOL", em gire i, efectivament,era el 3-3. Quan caigué el 3-4, el meu amic hi tornà "Goooool del Burrito". Ens vem fotre un fart de riure. La veritat és que va ser impressionant.
-
@huit:
@Dark City:
Prova amb un altre…
Sin animo de tocar los cojones
A ver si tienes estos:
Copa: Barca-Valencia aquel de Merdieta por la escuadra
Champions:la joya de la corona Barca-Valencia ,Merdieta por la escuadra otra vez ¡Fora fan jal,nuñez dimissio! en el que doy fe que salimos ovacionados del campo por los cules.Vamos que les jodimos dos veces
Dels tres que has dit, en tinc 2 segur, el de lliga i el de champions. El de copa podria ser que el tinguera però tinc més dubtes. Era en el Camp Nou o en Mestalla? Recordes l'any?
-
hablando de historicos no tendras una final de copa de europa rm vs xotencia dreo que fue en paris , o ese pedazo partido jugado en alemania contra el khaslruher (se escribe así?),
bueno en serio no tendras el xerez vs LEVANTE del ascenso????
-
por icerto yo colecciono camisetas de rugby, rebistas de deportes y cosas de nuestro Levante
-
@CANYAMELAR GRANOTA:
hablando de historicos no tendras una final de copa de europa rm vs xotencia dreo que fue en paris
Este sí que el tinc.
@CANYAMELAR GRANOTA:
, o ese pedazo partido jugado en alemania contra el khaslruher (se escribe así?),
Este no
@CANYAMELAR GRANOTA:
Este evidentment, sí.
-
@Dark City:
[Dels tres que has dit, en tinc 2 segur, el de lliga i el de champions. El de copa podria ser que el tinguera però tinc més dubtes. Era en el Camp Nou o en Mestalla? Recordes l'any?
Si no recuerdo mal sera el del 99,en el camp nou
-
q tienes dl athletic¿?
-
Coño yo tb soy d arrancapins!! Weno abastos-arrancapins!
-
Tenia un VHS de resums de l'última lliga i vàrios partits de lliga.
-
@CANYAMELAR GRANOTA:
Este evidentment, sí.
coñññññoooooooo y como puedo hacer para que me lo pases lo llevo buscando (lo tenia grabado pero mi mujer grabo hospital central encima ) ni se el tiempo iluso de mi en intelned y estuve apunto de llamar a xoto nou para ver si me podian vender una copia en cds.
-
@CANYAMELAR GRANOTA:
@CANYAMELAR GRANOTA:
Este evidentment, sí.
coñññññoooooooo y como puedo hacer para que me lo pases lo llevo buscando (lo tenia grabado pero mi mujer grabo hospital central encima ) ni se el tiempo iluso de mi en intelned y estuve apunto de llamar a xoto nou para ver si me podian vender una copia en cds.
Mr Dark City tiene la solución.
-
@CANYAMELAR GRANOTA:
@CANYAMELAR GRANOTA:
Este evidentment, sí.
En el proper Sopar Forero te'l puc passar en DVD i bona qualitat, eh?I si no pots aguantar quedem abans d'algun partit…
-
@Dark City:
@CANYAMELAR GRANOTA:
@CANYAMELAR GRANOTA:
Este evidentment, sí.
En el proper Sopar Forero te'l puc passar en DVD i bona qualitat, eh?
I si no pots aguantar quedem abans d'algun partit…
no ducte de la cualitat, bueno te envie un mp
-
Coño yo tb soy d arrancapins!! Weno abastos-arrancapins!
Com es pot ser d´Arrancapins i del Athlétic a la mateixa vegada…..