ACTOS DE LA PRESENTACIÓN Y PRECIOS.
-
Me parece muy razonable el precio de 3€, en las presentaciones es normal que paguen los abonados. Yo desde luego pienso ir. Me ha llamado la atención que solo abran tribuna, es muestra de que ya cuentan con poca afluencia de público.
La hora también me parece un poco tarde, pero bueno, si tienen pensado hacer tanto acto, habría que empezar demasiado pronto con todo.
Por último, mi enhorabuena a The Phantoms, me alegro mogollón por ellos.
-
@Antinacionalista:
Pues si. Creo que Ruiz pensaba salir con la bandera de la republica
¿te ríes, pregúntale a Patxi, el nos dijo que era republicano
-
Em pareixen correctes els preus (populars) i els actes, excepte l'ofrena a la verge, que no sé que pinta, però bé, ho respecte…
-
3 € te los gastas en un paquete de pipas mas o menos
-
@Ramon 1909:
Em pareixen correctes els preus (populars) i els actes, excepte l'ofrena a la verge, que no sé que pinta, però bé, ho respecte…
Home després d'un descens crec que el que toca seria dir-li alguna grossa a la verge, no?. Si quam apujaren se li feren ofrenes florals i agraiments, ara per baixar …...
De tota manera no trobe encertat en un acte de presentació d'un equip de futbol ni l'ofrena a ningun deu ni verge, ni himnes que no siguen el del Llevant UE, i si posen himnes a mi m'agrada la muixeranga.
-
aixo la muixeranga i l'himne del llevant els unics 2 k podrien tokar.força llevant
-
Canal Bou solo televisa el partido, pero todo lo de antes nada de anda, y a los xotos q les saco la presentacion enterita.
-
Els actes de presentació per a mi es van fer un poc pessats, i van fer que el partit començara a les 11:15!!!
Jo per a properes edicions només convidaria als Phantoms i a cantants granotes amb cançons del Llevant i que cantaren només 3 o 4 cançonetes i després ja la presentació de l'equip, que per a mi fou millor que la de l'any passat (recordeu quan se n'anà la llum? XD).
El castell per a mi va ser massa llarg. Fou prou bo, però si havera durat la meitad, havera sigut molt més espectacular, ja que li faltava un poc de ritme.
Al final seriem unes 5.000 persones, que no està gens malament.
-
Yo me tuve que ir en el descanso por culpa del retraso.
Si que se hicieron un poco pesados los actos pero si todo hubiera comenzado a su hora, no me habrían parecido mal.