PROBLEMES GREUS AMB VILLARROEL
-
VILLARROEL DIMITIX I DEIXA ESTAR LES DENUNCIES A L'ELX!!
Està prou clar, ja han eixit els primers problemes amb Oltra, que Villarroel vol que jugue amb dos puntes…
Inclús arribe a pensar que Sandro està jugant ahi perquè li queden anys de contracte i Villarroel vol que jugue i va condicionar des del primer moment a Oltra, perquè Oltra és un tècnic més 'guerrero' que de posar a gent com Sandro. Segur que ell posaria antes un doble pivot amb Nagore, Camacho o N'Diaye que al Sandro. Ja vorem com ix la jugada al final de tot, però lo important es que el tècnic siga qui decidisca, després ja se li demanen responsabilitats si les coses van mal, però ell es l'encarregat de les alineacions.
Damunt ara, en una jornada, ja vol tirar al carrer al tècnic del filial i fitxar a Àlvaro Cervera…
Així no es fan les coses tio! Abans de fitxar a un tècnic per al filial estudia'l, demana informes als inútils dels secretaris tècnics, assessora't... És que s'ha de ser inútil! Ara, en una jornada de lliga, no li agraden els mètodes i la manera de treballar del entrenador... Jo entenc que no t'agrade, però un professional s'entera de totes eixes coses abans de fer cap fitxatge!
Jo li donaria un trofeu al Frankowski per deixar-li la cara de tonto altra vegada a Grande Villarroel i a vore si d'una vegada per totes es monta una revolució per a que se'n vaja! Ara o mai!
-
@maulet78:
Està prou clar, ja han eixit els primers problemes amb Oltra, que Villarroel vol que jugue amb dos puntes…
Inclús arribe a pensar que Sandro està jugant ahi perquè li queden anys de contracte i Villarroel vol que jugue i va condicionar des del primer moment a Oltra, perquè Oltra és un tècnic més 'guerrero' que de posar a gent com Sandro. Segur que ell posaria antes un doble pivot amb Nagore, Camacho o N'Diaye que al Sandro. Ja vorem com ix la jugada al final de tot, però lo important es que el tècnic siga qui decidisca, després ja se li demanen responsabilitats si les coses van mal, però ell es l'encarregat de les alineacions.
Damunt ara, en una jornada, ja vol tirar al carrer al tècnic del filial i fitxar a Àlvaro Cervera…
Així no es fan les coses tio! Abans de fitxar a un tècnic per al filial estudia'l, demana informes als inútils dels secretaris tècnics, assessora't... És que s'ha de ser inútil! Ara, en una jornada de lliga, no li agraden els mètodes i la manera de treballar del entrenador... Jo entenc que no t'agrade, però un professional s'entera de totes eixes coses abans de fer cap fitxatge!
Jo li donaria un trofeu al Frankowski per deixar-li la cara de tonto altra vegada a Grande Villarroel i a vore si d'una vegada per totes es monta una revolució per a que se'n vaja! Ara o mai!
osti acabe de posar un altre post en aquesta mateixa informaçio, i em pense que estic en el mateix pensar que tu, si no mira el cas del any pasat, a mi lo de Oltra per el B em va fer pensar que si es carregaven al teuton cabezon seria ell el relleu.
-
@CANYAMELAR GRANOTA:
osti acabe de posar un altre post en aquesta mateixa informaçio, i em pense que estic en el mateix pensar que tu, si no mira el cas del any pasat, a mi lo de Oltra per el B em va fer pensar que si es carregaven al teuton cabezon seria ell el relleu.
Jo lo que veig clar és que després del nefast pas per Primera amb ridículs de la talla de Miguel Angel Ruiz, la 'carne de segunda del Mallorca' o els conflictes amb Schuster i els fitxatges…
...Ara s'estan donant un cumul de fets i circumstàncies que deixen prou clar que Villarroel és un problema moool gros i que és molt roin per a fer el que fa.
No és casualitat que el Frankowski haja fitxat per l'Elx i diga que té millor president que nosaltres, crec que el got està ple...
-
pos va ser que si, per que d pedrone es pensa que les varvaritats no mes es queden en este pais, segur que esta en la llista negra dels representants fifa com a president impresentable
-
pero el inutil ese que c_oño se cree?? ha jugado alguna vez al futbol,esk va de sabiendo del futol y de entrenador,porque se pone él en la direccion deportiva? esq esto es increible ayer ya lo dije aqui juega el k kiere villarroel…esq yo ya estoy harto de que mi equipo sea el juguetito de villarroel de sus manias y de sus ignorancias futbolisticas
PEDRO VETE YA QUE ERES UN INUTIL.NO VALES PARA NADA.
-
pedro dimitix as posat damunt del tot?????????????
es va a anar
-
Vuestro presidente ha dimitido en serio o es una coña tipo Di Vaio?
-
Maulet no se si lo que has puesto es cierto o no, pero si sé que desde finales de la temporada pasada el tal Alvaro Cervera es un asiduo tanto del filial como del primer equipo, pero me parecería muy fuerte que recien empezada la liga ya estuvieramos a vueltas con los entrenadores.
VILLARRO VETE YA QUE NO DAS UNA
-
@ampa:
Maulet no se si lo que has puesto es cierto o no, pero si sé que desde finales de la temporada pasada el tal Alvaro Cervera es un asiduo tanto del filial como del primer equipo, pero me parecería muy fuerte que recien empezada la liga ya estuvieramos a vueltas con los entrenadores.
VILLARRO VETE YA QUE NO DAS UNA
Jo no se si es veritat o no, però han estat parlant una bona estona en Ràdio Nou sobre el Llevant i sobre eixe tema en concret.
Jo m'ho crec, encara que em caiguen mal els de Radio Nou, però de Villarroel m'ho crec tot i ja per a mi o se'n va o ens matarà.
-
@RobElche:
Te aseguro Rob que para entender a tanto granota hay que hacer un master y a veces ni aun asi.
Lo que no entiendo es porque mezclais la gestion de Don Pedro con la denuncia al Elche.Cuando en este caso para mi tiene mas razon que un santo
-
@huit:
Lo que no entiendo es porque mezclais la gestion de Don Pedro con la denuncia al Elche.Cuando en este caso para mi tiene mas razon que un santo
Totalment d'acord!
Però de totes formes…PEDRO VETE YA!!!
-
@huit:
Estamos muy pesaitos con Villarroel. Como esto siga asi me hago Villarroelista, porque el foro esta demasiado saturado con el tema.
-
mira si es verdad que impone lo de dos puntas
y que hace jugar a sandro
QUIEN DEBERIA DIMITIR ES OLTRA
Y DENUNCIARLO
repito si es verdad
y si es mentira no tirar mierda sin pruebas
no es por defender a nadie
sino por la forma ….ale lanzo esto y ya esta
no primero asegurarse
-
@huit:
@RobElche:
Te aseguro Rob que para entender a tanto granota hay que hacer un master y a veces ni aun asi.
Creo que nadie mezcla nada, por que es verdad que en el tema del polaco tiene mas razón que un santo, pero SI NO FUERA UN BOCAZAS NADIE SE HUBIERA ENTERADO HASTA QUE NO LO HUBIERA FICHADO Y PRESENTADO (VEASE VILLARREAL C.F.).
El problema de este hombre es que siempre y en todo METE LA PATA, ahora si los ENTRENADORES NO JUEGAN CON DOS PUNTAS, pero él que COJONES SABE SI NO SALE DE SU DESPACHO, solamente lo que le cuentan los chivatos que tiene repartidos.
Además él mismo se tira piedras, PUES ÉL Y SOLAMENTE ÉL ES QUIEN LOS HA FICHADO A TODOS…..PRECIADO, SCHUSTER, OLTRA, CANTARERO, Y MIL ETC. ETC., LUEGO EL MAS BURRO DE TODOS LOS BURROS ES ÉL.
Los que verdadermanet somos del Levante sabemos que este individuo ES UN MAL NECESARIO QUE HEMOS DE SOPORTAR.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Levante39 si me has hecho el quote para desahogarte con alguien me parece perfecto .Pero si es porque no estabas de acuerdo no lo entiendo,porque los dos pensamos igual.
Y si esto no es mezclar las cosas,apaga y vamonos:
@maulet78:
-
Pedro, simplemente… ¡¡¡¡VETE!!!!