CURIOSA MITJANA (Com per a analitzar)
-
Quatre partits , si incloem el de copa , quatre expulsions, és a dir que tots els partits ens expulsen a un
No m'agrada gens aquesta dada, més que res perquè veig als àrbitres molt predisposats a treure'ns targetes
-
Quatre partits , si incloem el de copa , quatre expulsions, és a dir que tots els partits ens expulsen a un
No m'agrada gens aquesta dada, més que res perquè veig als àrbitres molt predisposats a treure'ns targetesYo creo que hoy todos sabíamos que hoy no íbamos a acabar con 11.
El sinvergüenza pilariko este nos tiene un odio que no es normal, las de ellos no eran ni falta y las nuestras … pam tarjeta tras tarjetas.
Y encima si se descuida pone un cuarto de hora de prolongación ... valiente hijo de p...
-
Jo pense que Courtois tot lo bò que té d'elèctric i agressiu ho perd en el moment que es posa a defensar. El tio fa entrades 'rabioses' i amb una mala llet que és massa descarada, deuria controlar-se…
És que si analitzes les expulsions de Courtois és per a que es relaje un poc el tio, si no fora per ell sols duriem la expulsió de Camacho en les 3 jornades, un poc injusta però no seria alarmant per a mi.
Crec que Oltra té que mamprendre al Courtois...
-
@maulet78:
Jo pense que Courtois tot lo bò que té d'elèctric i agressiu ho perd en el moment que es posa a defensar. El tio fa entrades 'rabioses' i amb una mala llet que és massa descarada, deuria controlar-se…
És que si analitzes les expulsions de Courtois és per a que es relaje un poc el tio, si no fora per ell sols duriem la expulsió de Camacho en les 3 jornades, un poc injusta però no seria alarmant per a mi.
Crec que Oltra té que mamprendre al Courtois...
Home, la segona groga de hui no ha sigut per ninguna entrada, ha sigut un malentés entre ell i Oltra que l´àrbitre ha interpretat com una pèrdua de temps. Crec que khan ho ha comentat en altre post.
Hui l´àrbitre no ha influit en el resultat, només se li pot reprotxar que no ha estat gens equitatiu amb les targetes.
-
Jo crec que la segona targeta si que li la llevaran esta vegada. És de risa! Encara que després d'una cautelar que et tornen a expulsar no és un bon presagi per a futures reclamacions
-
Jo crec que la segona targeta si que li la llevaran esta vegada. És de risa! Encara que després d'una cautelar que et tornen a expulsar no és un bon presagi per a futures reclamacions
Seria lògic que li la llevaren ja que el jugador no té cap mal intenció però també es veritat que a base de xicotetes tonteries està "currant-se" un historial que tal vegada no li siga propici per a posteriors reclamacions.