EL BARÇA COMENÇA A DONAR AGONIA
-
por ahora -1 ptos
-
Renovacions milionaries a tuttiplen. Resultat immediat: baixa el rendiment dels acomodats.
-
@Dark City:
Accepte qualsevol aposta sobre quants punts li trau el Barça als xotos a final de temporada.
Per cert, menys de 20 punts em sembla recotxineo…
La diferencia de presupuestos dice que debería ser como tú dices. Yo también veo al Barcelona por delante, pero no sólo del Valencia, sino de todos los demás equipos.
Ahora bien, no hay que recordar que el Barça ha estado varios años sin ganar ni siquiera la Copa Catalunya, mientras que el Valencia era la única alternativa al Real Madrid en este país.
Por mi parte veo tan probable que el Barça quede 20 arriba como 20 abajo. Ya veremos cómo va la temporada para los dos equipos.
-
@Dark:
Accepte qualsevol aposta sobre quants punts li trau el Barça als xotos a final de temporada.
Això en el meu poble te un nom, i es diu "castellà"…....
-
Pues he vist a trossets alguns partits del Barça i em pareix que Rikjard és un cap cuadrat al més pur estil de l'escola holandesa com Van Gall o Cruyf quan volia fer un Barça campió d'Europa tirant a Laudrup, Stoitxkov i Zubizarreta per Angoy, Korneiev i Ivan Iglesias.
Posar a Eto'o d'extrem esquerre és lamentable o no fer rotacions amb la plantilla que té és prou trist també.
Vist ahir tindrien que jugar amb Giuly i Messi uno en cada banda (quan puga jugar l'argentí que diuen que falta poc) i un punta com Eto'o o Larsson, i si tens que sentar a Deco o Ronaldinho en algun partit tampoc s'acaba el món, Iniesta mereix ser titular més partits.
La defensa veig que la té molt bona, el Puyol i l'Oleguer son molt bons i estan compromesos, no són gens galàctics i Edmilson i Marquez son bons també.
Belletti no m'agrada, no el veig mai regatejar o desbordar en l'u contra u, soles fent pareds o tirant-se el baló llarg, però ara el tenen estudiat i ofensivament no el veig fer massa. Damunt defensivament es discret i un bruton.
I Valdés com vaja fent eixes cantades… Entre Casillas i Valdés vorem com guanya Asspanya algun Mundial jejejejjejejej
Després el València d'ahir m'agrada perquè té un porter que canta molt i el suplent Mora pues ja ni te digo. La defensa dona risa, Ayala acabat, Marchena amb una cintura de ferro que per a menejar una cama li te que demanar permís a l'altra...
Molt be, la veritat es que en atac si que tenen homes rapids i oportunistes com Di Vaio o Villa, però el Mista sols ha fet un parell de bons anys però és molt roin i ara quan estalle Kluivert que es una patata tambe vorem ahi que passa...
-
@maulet78:
el Puyol i l'Oleguer son molt bons…
Está aqui conmigo Martin Petrov y le manda recuerdos a Oleguer. Es ese chaval que ni le vió el pelo el domingo ¿no?. Dice que le va a mandar una caja de bombones. Besitos.
-
@Cullerot:
Renovacions milionaries a tuttiplen. Resultat immediat: baixa el rendiment dels acomodats.
Ejem, ejem…
Contratos por objetivos, YA!!!
-
¿Y el penalty que le pitan a Villa què? IMPUGNACIÓN DEL PARTIDO, YA!!!!!
-
lo del penalti puede q sea discutible pero da igual, tienen q espabilar hacen un juego muy previsible, xavi no huele la bola, deco ni lo veo x el campo y q decir de ronaldinho, se tendria q plantear sacar a van bommel, iniesta y larsson.
Es una lastima q esten asi pq visto los demas equipos este año se podrían llevar la liga d calle.
-
@Dark City:
@Maulet:
La defensa dona risa, Ayala acabat, Marchena amb una cintura de ferro que per a menejar una cama li te que demanar permís a l'altra…
Lo mas redondo que has visto en tu vida es una palangana
-
@huit:
@Maulet:
La defensa dona risa, Ayala acabat, Marchena amb una cintura de ferro que per a menejar una cama li te que demanar permís a l'altra…
Lo mas redondo que has visto en tu vida es una palangana
La verdad es q la defensa no pasa por su mejor momento
-
Pero de dir que la defensa està en baixa forma a dir que Ayala està acabat…....Shit down, little parrot!!!!
-
yo no he dixo q este acabada digo q ahora no estan muy alla .
-
Ja ho se, tu no ho has dit, ho diu Maulet (que de lo calent que està, se li ha torrat el cervell i tot)
Jo també reconec que la defensa del València no està al seu millor nivell, però acabem de començar la lliga....Ja vorem com acaba...
-
6 gols en 4 partits és una bona marca per a una defensa que presumía molt…
Ayala té 32 anyets i cada dia ixen més davanters joves més ràpids, en agressivitat i violència no perdrà perquè el tio és un brutón, però ja no bota ni té la velocitat que tenia antes i tampoc és un Frank de Boer que era un petardo en defensa però el podien aprofitar per a traure el baló desde darrere.
Després gent com Marchena o Caneira no són 'cracks', destaquen en un equip que es volca en defensar, un equip on comença a defensar el davanter i es dediquen a presionar, però si els poses en el Barça o en el Madrid és convertixen en qualsevol Samuel o Christanval o altre d'eixe estil, es a dir, centrals del montó.
Més que tindre jo el cervell cremat, els valencianets s'heu crescut massa i per un parell de bones temporades heu pensat que Albelda és Pelé i Mista Maradona.
Res més lluny de la terra... Ara esteu en fase de aterrizaje...
-
-
Bueno Xotet, que te esperas de alguien que dice que Oleguer es muy bueno, despues del recital dado en el Calederon
-
@Noirot:
Bueno Xotet, que te esperas de alguien que dice que Oleguer es muy bueno, despues del recital dado en el Calederon
O de gent que dia que Manchev era un crack i tenien que pujar-li la irrisòria clàusula de 6 milions d'euros perquè portava 5 gols en 4 partits…
jijijijijijijijijijijijijij
-
@Noirot:
no es q oleguer sea un crack pero creo q poco podia hacer con petrov con lo rapido q es y la defensa del barça tan adelantada, igual q digo q walter Samuel es mejor central de lo q parecia en el madrid, lo q pasa es q hay valorar muxas cosas para juzgar a los jugadores.
-
¿Y el penalty que le pitan a Villa què? IMPUGNACIÓN DEL PARTIDO, YA!!!!!
y el gol de valdes jua jua
-
@maulet78:
@Noirot:
O de gent que dia que Manchev era un crack i tenien que pujar-li la irrisòria clàusula de 6 milions d'euros perquè portava 5 gols en 4 partits…
jijijijijijijijijijijijijijte atreviste a decir que era malo en los 5 primeros partidos
-
Miau
-
@Kayser:
@Noirot:
no es q oleguer sea un crack pero creo q poco podia hacer con petrov con lo rapido q es y la defensa del barça tan adelantada, igual q digo q walter Samuel es mejor central de lo q parecia en el madrid, lo q pasa es q hay valorar muxas cosas para juzgar a los jugadores.
Exacto.
Como en este caso, que el jugador sea un independentista declarado, pesa mucho mas que su calidad (poquita) futbolistica.
-
q tienes algo contra los independentistas, a ver si eres un poco faxa.
-
@Kayser:
q tienes algo contra los independentistas, a ver si eres un poco faxa.
A ver si va a ser eso…
Que tipico...
-
@maulet78:
@Noirot:
jijijijijijijijijijijijijijTambien los hay que pronosticaron que el Valencia bajaria a segunda,que el villarreal optaria a la liga y a la champions y que al barça habria que hacerle una liga especial. 0/3 necesita mejorar
-
@misterpaco:
te atreviste a decir que era malo en los 5 primeros partidos
Que era malo no ho vaig dir, que era el paquete que es ara tampoc, no soc adivino, però que era un jugador simple i normal sí. Igual que Riga per molts gols que marque o Ettien per moltes assistències que done.
@Noirot:
que el jugador sea un independentista declarado, pesa mucho mas que su calidad (poquita) futbolistica
Jo no he dit que tinga calitat, he dit que és un bon jugador, i ell és defensa central o a ratos lateral dret com el posen ara. Tu fas un equipo barraquero estil Cuper i Benitez amb el València i poses de parella de centrals a Puyol i Oleguer i li peguen 200 bacs als Ayala, Marchena and company.
I Xotet calla i no digues parides home! Ves i gitat i tapat cap i tot!
-
Por una vez y que no sirva de precedente que queria saludar una victoria del Barcelona,y no puedo porque el Valencia empata en el Nou Camp.
-
Ya sabemos porqué no ganó el Barça!!! La "cagada" de Valdés es por culpa de Lancastrian! IMPUGNACIÓN YA!!!!
-
@Maulet:
Jo no he dit que tinga calitat, he dit que és un bon jugador, i ell és defensa central o a ratos lateral dret com el posen ara. Tu fas un equipo barraquero estil Cuper i Benitez amb el València i poses de parella de centrals a Puyol i Oleguer i li peguen 200 bacs als Ayala, Marchena and company.
I Xotet calla i no digues parides home! Ves i gitat i tapat cap i tot!
Per alusions:
Puyol i Oleguer, han guanyat 2 lligues i 1 UEFA i dos finals consecutives de Champions…......I en el cas de Oleguer, subcampió de la Copa Amèrica amb Catalunya, i Campió Olímpic.....
No, si es veritat, Ayala es una patata, i Marchena 2 patates. Amb Ayala i Marchena, l'any pasat el Llevant no abaixa.