¿EL SUECA UNITED HA DESAPARECIDO?
-
ostis tio me rayao d campo, ahora q veo la foto me he confundido con el del montroy, si el picassent b juegua dnd el A tb se sale
-
@maulet78:
Maulet creo que el Sporting de Sueca se llamaba antes S.D. Sueca.Espero que me lo confirmes.
Que noooooooo!! Cabut!! Que ja t'ho ha dit Negu abans.
La SD Sueca juga en el Grup 3 de Preferent (pots vore-ho en http://www.futbolme.com en la secció Regionales, Com. Valen., Val- Gr.3).
El Sporting de Sueca es un club que s'ha creat enguany i que juga els seus partits a Riola. Però també he de dir-te que no té massa simpatía entre la població, volen imitar al Sueca United però no poden per ara som molt millors que ells en tot.
El Sporting de Sueca és el successor del Atlético Sueca, desaparegut l´any passat. La qüestió és fer-li la competència al United però crec que serà difícil fer-ho pitjor que el genuí Sueca Utd.
-
El United marca el primer gol de la temporada per a caure derrotat 1-9 davant del Benetússer, un dels màxims aspirants a l'ascens.
Tanmateix ha batut el rècord de minuts imbatut en un partit i ha estat els 28 primers minuts de partit sense encaixar cap gol. L'àrbit s'ha inventat un penalti que ha tocat moralment a l'equip que hauria pogut arribar al descans en empat o amb victòria, perquè estava creant més ocasions que el rival.
El primer gol ha sigut obra de Panxo que es posa pitxitxi destacat i difícil d'igualar i ací estan les fotos de la celebració.
Podeu ampliar les fotos fent click damunt.
-
Eii Maulet al menos hubo gol del honor
-
-
@Noirot:
A quien teneis enterrado ahi?
jajajajajajaj ke cabró!! em pense que ahi planten tomacars en estiu i encara estem patint-los…
-
Sueca United Forever.
-
el campo ese es del perello???
cuando yo jugue en cadetes era d tierra.
-
@Kayser:
el campo ese es del perello???
cuando yo jugue en cadetes era d tierra.
Pues ara està prou bé, té algun clot però està prou regular.
-
oks
-
AMUNT EL UNITED!!
SOU UNS CRACKS I ELS PVTOS AMOS!!
-
ATENCIÓ QUE S'ACOSTA EL GRAN DERBI SUECA UNITED-SPORTING DE SUECA I LA PRENSA JA VA CALFANT MOTORS.
Empatats a 0 punts com a colistes, el United intentarà golejar i tindre el goal average a favor.
-
¿Aun quedan entradas para el derbi maulet? ¿me costaran menos de 200 euros o tendre que pedir un prestamo para comprarla? Informame porque es vital para mi ir al derbi
-
Si quieres yo te consigo unas en primera fila!
Firmado: El crack de la Porteria!
-
el united no entra en betandwin, verdad? lastima podriamos hacer un apaño
-
Ni al Sueca United ni als seus socis/simpatitzants els fa falta els diners.
PD: Konsul MAFIÓS!!!!
-
L'últim partit va tindre gran repercussió per ser un United-Olympiakos amb la visita de Rivaldo al camp del Perelló i una gran assistència de públic a les grades.
Alineació de l'últim partit:
Panxo, Wael (porter), Voro, Pau, Pablo, Casto
Belda, Dani, Juanito, Santi i PepEl Piterman del United va revolucionar el partit adoptant una tàctica ultraofensiva 3-3-4 i no va fer cas als jugadors (sobretot als 3 defenses Voro, Belda i Panxo) que van haver de patir animalaes.
Jo puc dir que després de juar de defensa en el United estic preparat pa enfrontar-me a Ronaldo o si vol contar en mi Oltra pal Llevant això sería pasteta tu. A vore qui es el valent que es passa un partit sencer defensant… Ai mare a pilotaes mos van acassar.
En esta imatge es pot vore el nivell de professionalització que està adquirint l'equip que ja fa calfaments abans dels partits.
I esta foto que ve a continuació dedicada al Gran Wael, porter unaitista, i que a pesar de no haver sigut nominat per al baló d'or, està cuallant grans actuacions esta temporada.
Va per tu Wael!!
-
Jo no puc voreles… ficales a Imageshack.us!
De Tavernes tenies que ser!
-
Ieeeeee jo conec algún porter que sembla millor
-
@ampa:
Gracias por acordarte de mi en estos momentos
-
@ampa:
Como mi churri ninguno y ... Cavallero ídolo
-
@ampa:
@ampa:
Como mi churri ninguno
y … Cavallero ídolo
Eso habria que verlo
A ver si va a resultar que casi todos los foreros jugamos de portero
-
A ver si va a resultar que casi todos los foreros jugamos de portero
Visto lo visto parece que la mayoría
Vagos más que vagos, jeje
-
Eh que yo hay partidos que sudo mas que mis compañeros (sobre todo mas que el maulet que solo tiene pilas para 15 minutos…)
-
a mi no m'apareixen les fotos
l'ordinador se'm queda torrat i em diu
QUEDAN 11 ELEMENTOS POR DESCARGAR
això perquè serà?
-
a mi no m'apareixen les fotos
l'ordinador se'm queda torrat i em diu
QUEDAN 11 ELEMENTOS POR DESCARGAR
això perquè serà?¿Será que el Sueca United es un equipo fantasma?
-
@undesueca:
Eh que yo hay partidos que sudo mas que mis compañeros (sobre todo mas que el maulet que solo tiene pilas para 15 minutos…)
Eso eso, que los porteros a veces sudamos mas que algunos
-
-
Maulet es el crack del equipo.Me declaro hincha incondicional de este jugador.Me pregunto cuando se creara una web de este portento del futbol!!.
-
El dia que aguante mas de 15 minutos en el campo jajaja!