¿EL SUECA UNITED HA DESAPARECIDO?
-
L'últim partit va tindre gran repercussió per ser un United-Olympiakos amb la visita de Rivaldo al camp del Perelló i una gran assistència de públic a les grades.
Alineació de l'últim partit:
Panxo, Wael (porter), Voro, Pau, Pablo, Casto
Belda, Dani, Juanito, Santi i PepEl Piterman del United va revolucionar el partit adoptant una tàctica ultraofensiva 3-3-4 i no va fer cas als jugadors (sobretot als 3 defenses Voro, Belda i Panxo) que van haver de patir animalaes.
Jo puc dir que després de juar de defensa en el United estic preparat pa enfrontar-me a Ronaldo o si vol contar en mi Oltra pal Llevant això sería pasteta tu. A vore qui es el valent que es passa un partit sencer defensant… Ai mare a pilotaes mos van acassar.
En esta imatge es pot vore el nivell de professionalització que està adquirint l'equip que ja fa calfaments abans dels partits.
I esta foto que ve a continuació dedicada al Gran Wael, porter unaitista, i que a pesar de no haver sigut nominat per al baló d'or, està cuallant grans actuacions esta temporada.
Va per tu Wael!!
-
Jo no puc voreles… ficales a Imageshack.us!
De Tavernes tenies que ser!
-
Ieeeeee jo conec algún porter que sembla millor
-
@ampa:
Gracias por acordarte de mi en estos momentos
-
@ampa:
Como mi churri ninguno y ... Cavallero ídolo
-
@ampa:
@ampa:
Como mi churri ninguno
y … Cavallero ídolo
Eso habria que verlo
A ver si va a resultar que casi todos los foreros jugamos de portero
-
A ver si va a resultar que casi todos los foreros jugamos de portero
Visto lo visto parece que la mayoría
Vagos más que vagos, jeje
-
Eh que yo hay partidos que sudo mas que mis compañeros (sobre todo mas que el maulet que solo tiene pilas para 15 minutos…)
-
a mi no m'apareixen les fotos
l'ordinador se'm queda torrat i em diu
QUEDAN 11 ELEMENTOS POR DESCARGAR
això perquè serà?
-
a mi no m'apareixen les fotos
l'ordinador se'm queda torrat i em diu
QUEDAN 11 ELEMENTOS POR DESCARGAR
això perquè serà?¿Será que el Sueca United es un equipo fantasma?
-
@undesueca:
Eh que yo hay partidos que sudo mas que mis compañeros (sobre todo mas que el maulet que solo tiene pilas para 15 minutos…)
Eso eso, que los porteros a veces sudamos mas que algunos
-
-
Maulet es el crack del equipo.Me declaro hincha incondicional de este jugador.Me pregunto cuando se creara una web de este portento del futbol!!.
-
El dia que aguante mas de 15 minutos en el campo jajaja!
-
@undesueca:
El dia que aguante mas de 15 minutos en el campo jajaja!
Noto cierto resquemor en esas palabras… Juan Luis Mora!
Va calla plorón, ara quan estiga bé del peu voràs a Culebras en la defensa Unaitista, en companyia de Casto, Mankas i Panxo això serà un muro (sempre que el míster ens deixe juar an 4 darrere i no mos pose el 3-3-4 o 2-3-5 que tant ens fa correr als defenses).