Espanya, Itàlia, Anglaterra: tres versions futbolístiques.
-
Aquest cap de setmana, el senyor Suick i un servidor ens vàrem clavar (amb la agraida paciència de les nostres respectives) tres partits, tres de les lligues esmentades.
Primer va venir un Chelsea-Bolton. Ffff! Quina manera de jugar, quina emoció, quina empenta, quines puntades i entrades esgarrifoses sense després haver de suportar numeros melodramàtics i quin huracà que té el senyor Mourinho entre mans. Pur caviar.
El diumenge fruirem d'un increïble Lazio-Fiorentina. Quins jugadors més destralers (excepte Luca Toni que a la Fiore és la llum que il·lumina les tenebres), quina ronya de futbol tan sofisticada, quina manera tan preciosa i atractiva de generar avorriment, quina panxada de riure. Va ser un postre de bunyols de carabassa després d'una nit fallera. Un gust repulsiu a oli refregit que per algun miracle alquímic resulta deliciós.
Però a l'entremig vem sofrir un indescriptible Atlètico de Madrid-Real Madrid. Arbitres que no saben quin ha de ser el seu paper, jugadors que són un continu voler i no poder, sistemes tàctics d'una obtusitat i burerria incomprensibles, numerets d'actors de tercera, absoluta manca d'emoció en cap moment del partit. En poques paraules: merda sense paliatius. És a dir, la lliga de les estrelles. Ja, ja, ja.
-
Comparar un partit de la Prèmier amb els de Espanya o els de Itàlia és un Sacrilegi.
A Anglaterra els arbitres deixen jugar, els equips juguen a guanyar (i no a vore si no perden), les defenses son prou còmiques, osiga que l'espectacle està garantit.
A la lliga espanyola, els arbitres estàn "amanerant" el futbol (cada 2x3 xiulen falta), els equips juguen a no perdre (llevat del Barça, el Madrid i poc més), les defenses son prou bones i fins i tot ja es paguen quantitas astronòmiques per un lateral o un central, quan sempre s'ha gastat un equip el parné amb un bon davanter. És a dir que només gaudixen Clemente i els seus profetes...
La lliga italiàna és el mateix que la espanyola però en exagerat.
-
Sobremesas Digital + by the face.
-
Para mi la liga española y la italiana son la misma mierda. Aun añoro mi canal+ de hace un porron de años cuando ponian un partido de la liga inglesa los sabados por la tarde.
-
@Konsul:
Para mi la liga española y la italiana son la misma mierda. Aun añoro mi canal+ de hace un porron de años cuando ponian un partido de la liga inglesa los sabados por la tarde.
ahora los hacen domingo
-
@Ramon 1909:
Cels equips juguen a no perdre (llevat del Barça, el Madrid i poc més)
exacto me podra kaer mal el madrid, a rafius el barça pero en el fondo creo q los 2 coincidimos en q barça y madrid sin duda son los unicos q salen a ganar, a parte d q les favorezen o no los arbitros, tengan suerte o no, pero son los unicos q salen a ganar.
-
A mi la que mas me gusta es la Premier League con diferencia.La honestidad,inocencia y nobleza del juego de la premier es irrechazable.
Aunque en realidad la premier es una gran mentira ,tan solo se puede dar en una isla,que deberiamos todos obviar en favor del divertimento.De hecho ,si exceptuamos al Chelsea y al Liverpool que nada tienen que ver con el futbol anglosajon,cualquier equipo mediocre de la liga italiana es capaz de manejar a su antojo a cualquier equipo de la premier.El futbol al igual que la vida siempre ha sido para la gente sin escrupulos y los anglosajones en esto del juego siempre han sido unos crios.¡Viva la inocencia!
p.d.comparar el calcio con la liga es como comparar a Jack el destripador con el asesino de la baraja
-
@Huit:
cualquier equipo mediocre de la liga italiana es capaz de manejar a su antojo a cualquier equipo de la premier
Discrepe amb tu, Huit. El United que es, un grup de amics de paxanga? Es un gran equip, que en Europa imposa respecte. No son un Bolton o un Wolverhampton. No sigues "anredraor".
-
Macho Premier League !!!
como la inglesa no hay ninguna
-
@XOTET DE POBLE:
@Huit:
cualquier equipo mediocre de la liga italiana es capaz de manejar a su antojo a cualquier equipo de la premier
Discrepe amb tu, Huit. El United que es, un grup de amics de paxanga? Es un gran equip, que en Europa imposa respecte. No son un Bolton o un Wolverhampton. No sigues "anredraor".
Estoy de acuerdo en que el United,o el Newcastle o en muchos mas equipos juegan grandes jugadores…pero con ese futbol tan directo y tan simple pierden toda la ventaja que el dinero les da,es un futbol hermoso y autentico pero completamente desfasado para los tiempos que corren.El Villarreal con peor plantilla le dio un baño en el madrigal y si no se acojonan en Old Trafford sera mas de lo mismo.Sigo pensando lo mismo, si el villa puede cualquier equipucho del calcio mas todavia.El United es carne de octavos,de todas todas
-
El manchester ganara la champions!!