LA MANCHEVA!
-
Algú ha vist les imatges de la Mancheva en minut a minut? A més d'uno l'haurà possat calent
VISCA LA MANCHEVA!!!
-
pues jo cuan he sortit amb el cotxe,m'els he trovat a un semafor,la primera posicio de la parrilla era "Negu" amb l'ekip astra-minardi,la segon posicio per a mantxeva amb un mclaren mercedes,y a la tercera posicio manchev amb un sauber,cuan s'ha posat verd el semafor mancheva alonso y manchev raikkonen m'han pasat disparats,jo amb el minardi no els he pogut aguantar,encara ke vaig a reclamar a la FIA perke la mancheva ha mogut el cotxe a la parrilla varies vegades abanns de posarse en verd
-
Jo tinc capturat el resum sencer…
-
Dios. !!!!QUE MOVIMIENTO DE LENGUA!!!!
-
-
@Dark City:
emule ja!!!
eso mismo estaba pensando yo ahora mismo
-
-
Yo con los goles me conformo, a ver si los cuelgan aquí o si no me los pasas joan, que este año nadie se preocupa de capturarlos
-
Algú ha vist les imatges de la Mancheva en minut a minut? A més d'uno l'haurà possat calent
VISCA LA MANCHEVA!!!
Això de la llengua m´ho feia a mi en el camp. Era un secret però ja que ha eixit, ho confese.
-
Ie mamons, enxufeu-se l'emule que sinò no me baixa el video!
-
Anava a dir-ho jo. Tinc la burra conectada tot el mati, i no hi ha manera.
JOAN, ENXUFA L'EMULE!!!!
-
@XOTET DE POBLE:
Anava a dir-ho jo. Tinc la burra conectada tot el mati, i no hi ha manera.
JOAN, ENXUFA L'EMULE!!!!
Ja l'ha enxufat! ara el tinc a la cua
-
Si no l´apague en tot el dia. Servidor Sonny Boy 1.
Calents, eixits!
-
Eixe servidor és bo? no me l'havia comentat ningú. Jo normalment gaste el razorbak2 i Donkey Server nº1.
-
Eixe servidor és bo? no me l'havia comentat ningú. Jo normalment gaste el razorbak2 i Donkey Server nº1.
No sé, he connecta al que més usuaris tenia, no sé si es bo o roïn, jo crec q son tots iguals
-
Ja l'he vist….
DIOS, QUE MOVIMENTS DE LLENGUA!!!!!! Ixa dona deu ser una bestia en el llit!!!!!!!!
-
Juas, juas, juas vaya panda de calents
-
@ampa:
Envidiosa
-
@ampa:
Envidiosa
¿Envidia yo? mmm pues va a ser que no
-
@ampa:
@ampa:
Envidiosa
¿Envidia yo? mmm pues va a ser que no
Di que sí Ampa, enveja a eixa ***** que es compra xandalls en el mercat????? I que fa posturetes quan camina? Menuda zorra!!!!
-
Ie, menos atacar a la Mancheva, que dureu palo…..
-
JIJIJIJIJI
Inmaduros
-
Vaig a dir-li als moderadors que et traguen una targeta groga, perque m'has insultat…..
-
@XOTET DE POBLE:
Vaig a dir-li als moderadors que et traguen una targeta groga, perque m'has insultat…..
No t'he dit verd, eh! sols inmadur
O és q a la teua edat "inmadur" ja és un insult????
-
PD: Jo diria que estic "al dente"...