POST HOMENATGE A XOTET DE POBLE
-
Pot ser que estiga fent el "jilipichi" que diu konsul (molt bé), però si no ho dic rebente, em crida molt l'atenció que algú que a més (desgraciadament per a ell) és xoto, faca la friolera de 140 km per a veure al llevant, sent abonat, que em consta i animant com el que més. Esta clar que la germanor que diu D.PEDRO està fotuda,(hi ha moltes putades pel mig) però del que no em cap cap dubte és que amb gent com el xotet de poble , sí que estarien mes properes
Gràcies xotet
-
gracies xotet ,me debes unas birras
-
XOTET DE POBLE CRACK!!!
-
Aneu a aconseguir que el Xotet renuncie al seu "xotisme"…
-
GRANOTETA DEL GENOVÉS, JA!!!
El tercer genovesí més famós després de Paco Cabanes i de Critòfol Colom es mereix el nostre reconeixement.
PD: Es amigo mio!!! Lo conozco!!!
-
Tranquilos que de aqui a poco renunciara a ser xoto y se llamara Granotet de Poble
-
Es gafe!!!!
-
140 KM !!!! De que pueblo es xotet????
Que abandone ya el lado oscuro y se venga con nosotros (La rebelion te necesita)
-
140 KM !!!! De que pueblo es xotet????
Del de Chenoa… Genoves...
Por favor, no me tireis tomates ni huevos, ya que se es muy malo...
-
No havia vist este post.
Ie, cabrons, em fareu que m'emocione, que soc una persona molt sensible i plore de no res...
En serio, moltes gràcies, però jo crec que no em mereisc un post. Amb gent com vosaltres, es molt fàcil tindre una especial debilitat pel Llevant..
PD: Vosaltres si que teniu mérit, ja que entrant a este foro, m'he adonat que, veritablement, el Llevant es "un equipo forjado en el yunque de la adversidad", i la seua afició, més encara. Enhorabona per ser com sou, llevantinistes. No canvieu mai.
-
@XOTET DE POBLE:
No havia vist este post.
Ie, *****, em fareu que m'emocione, que soc una persona molt sensible i plore de no res...
En serio, moltes gràcies, però jo crec que no em mereisc un post. Amb gent com vosaltres, es molt fàcil tindre una especial debilitat pel Llevant..
PD: Vosaltres si que teniu mérit, ja que entrant a este foro, m'he adonat que, veritablement, el Llevant es "un equipo forjado en el yunque de la adversidad", i la seua afició, més encara. Enhorabona per ser com sou, llevantinistes. No canvieu mai.
Xotet = Crack
-
xotet marica de poble!!!!
jejejejejejeje
-
Que Xotet es un crack esta claro…
pero leyendo la argumentacion de Lliure me viene a la cabeza el final de con faldas y a lo loco.Nadie es perfecto
-
x cierto hablando de xotos…ke sera de xoto de albalat¿
-
que crak xotet
-
XOTET ERES UN CRACK
A ver el gorro para cuando ehhh
-
Jo també me faig 140 km (70 anada i 70 tornada) i ningú m'ha obert un post
Xotet, m'alegre que cada vegada sigues més granota!!!!
Un secret entre tu i jo:
bueno, t'ho diré en privat que esta gentola és molt cotilla.
-
@lluç:
Jo també me faig 140 km (70 anada i 70 tornada) i ningú m'ha obert un post
Xotet, m'alegre que cada vegada sigues més granota!!!!
Un secret entre tu i jo:
bueno, t'ho diré en privat que esta gentola és molt cotilla.Aisss boba … tu eres una crack por ti misma, eso nadie lo pone en duda
Besitos
-
@huit:
Que Xotet es un crack esta claro…
pero leyendo la argumentacion de Lliure me viene a la cabeza el final de con faldas y a lo loco.Nadie es perfecto
celoso
-
Jo diria més, fins i tot hi ha partits que després de fer-se tots els kilómetres (IGUAL QUE LLUÇ¡¡¡¡) només ve, per mitja part ¡¡¡.
Altres se'n va a per beguda i es perd els gols… ufff si jo contara.....
-
Jo també em vaig perdre el gol de l'Albacete!!!
Al final tenim més coses en comú de les que em pensava!!!
-
Esa Lluç crack!!!!!
PD: Ja em contaràs ixe secret quant i on tu vullgues....
ufff si jo contara…..
En el nostre pacte anava inclós un "mutis pel foro"..