MAULET NO VE AL SOPAR????
-
Qui vullga vorem la cara quan acabe el partit del diumenge contra el Xerez pot passar-se per Silla i presenciar el partit entre la UD Esperanza i el Sueca United per al qual soc dubte per la grip que m'ha tingut hui tot el dia gitat la llit i vorem si m'agarre pont. Espere a un parell de forers que quan els confirme la meua presència a la convocatòria espere que vinguen jejejejej
I d'ací dues setmanes hi ha un partidàs al Municipal del Perelló entre el Sueca United i l'Sporting de Sueca. Qui pense que perquè anem colistes empatats a 0 punts no hi haurà espectacle, s'equivoca!
És d'alt risc i, escolteu la frickada, serà emés en directe per Tele Sueca!!!! Atenshion!!!!
Ahi si veniu viureu el millor futbol del mon!!!!
-
Eres un "esquivador profesional" de preguntes. Encara no has contestat perque no vens a cap sopar, bandarra…..
-
@maulet78:
Qui vullga vorem la cara quan acabe el partit del diumenge contra el Xerez pot passar-se per Silla i presenciar el partit entre la UD Esperanza i el Sueca United per al qual soc dubte per la grip que m'ha tingut hui tot el dia gitat la llit i vorem si m'agarre pont. Espere a un parell de forers que quan els confirme la meua presència a la convocatòria espere que vinguen jejejejej
I d'ací dues setmanes hi ha un partidàs al Municipal del Perelló entre el Sueca United i l'Sporting de Sueca. Qui pense que perquè anem colistes empatats a 0 punts no hi haurà espectacle, s'equivoca!
És d'alt risc i, escolteu la frickada, serà emés en directe per Tele Sueca!!!! Atenshion!!!!
Ahi si veniu viureu el millor futbol del mon!!!!
Després del menyspreu, l'única cosa que pot passar és que anem però a animar a la UD Esperanza i a coaccionar al linier perquè expulse a un que jo em sé
-
@maulet78:
Qui vullga vorem la cara quan acabe el partit del diumenge contra el Xerez pot passar-se per Silla i presenciar el partit entre la UD Esperanza i el Sueca United
Nos vemos el domingo, Maulet
VIXCA LA UNION DEPORTIVA ESPERANZA !!!
-
Després del menyspreu, l'única cosa que pot passar és que anem però a animar a la UD Esperanza i a coaccionar al linier perquè expulse a un que jo em sé
La mare que vos va parir, com no animeu al United això serà com voler que guanye el Albacete Balompié contra el Llevant, vosaltres mateixa…
-
Donde venden bufandas y banderas de la UD ESPERANZA, asi el domingo daremos colorido a las gradas
-
@maulet78:
La mare que vos va parir, com no animeu al United això serà com voler que guanye el Albacete Balompié contra el Llevant, vosaltres mateixa…
Soi aficionado al Esperanza y voy a ir seguramente al partido.
En el meu cor ni han 2 equips, el Levante i L´Esperanza.
-
Ah, y no me compares el Esperanza con el Albacete, cabbron !!!
-
Ja m'havien dit que eres de Silla, ja, i esperava la teua presència…
@maulet78:
Espere a un parell de forers
-
Pues yo juego todas las semanas en el pabellon de silla, a ver si Rolf tambien juega y juego contra el sin saberlo
-
Pues yo juego todas las semanas en el pabellon de silla, a ver si Rolf tambien juega y juego contra el sin saberlo
tu fijate si hay uno que siempre está diciendo "vixca"
-
maulet es un notas y cagao ya te vale ya
-
Eres de Silla?
-
Jo que des de ben xicotet sóc de la UD Esperanza .
Lancastrian fotos ja ¡¡¡¡¡
-
Eres de Silla?
No, soy del Canyamelar, pero casualmente voy a jugar alli todas las semanas
-
Eres de Silla?
Puede que nos veamos algun dia, yo ahora no voy casi pero hace tiempo hacia atletismo en el polideportivo municipal de Silla.
-
Eres de Silla?
Puede que nos veamos algun dia, yo ahora no voy casi pero hace tiempo hacia atletismo en el polideportivo municipal de Silla.
Si vas igual que en tu avatar, te reconocere enseguida .
En serio, yo juego un dia entre semana y por la noche en el pabellon cubierto, asi que complicado verte por ahi, y aunque te vea como no se como eres pues me quedare igual
-
En serio, yo juego un dia entre semana y por la noche en el pabellon cubierto, asi que complicado verte por ahi, y aunque te vea como no se como eres pues me quedare igual
Pregunta por el rey del mambo y me encontraras
-
Pregunta por el de la sudadera del Levante
Pues tu si te acercas por alli y ves un coche con escudo delante, banderin atras, una rana con bufanda delante y la rana que regalaron al sacar el pase en una ventana ese es mi coche, no creo que haya otro igual por ahi
-
Pregunta por el de la sudadera del Levante
Pues tu si te acercas por alli y ves un coche con escudo delante, banderin atras, una rana con bufanda delante y la rana que regalaron al sacar el pase en una ventana ese es mi coche, no creo que haya otro igual por ahi
Ok, jefe
-
al final no ha contestado al motivo de su ausencia en el sopar , Maulet contesta
-
@hanna:
al final no ha contestado al motivo de su ausencia en el sopar , Maulet contesta
Ai! Ai! Ai! Si van puntxant-me les ties foreres jo acabe anant fijo!!
-
sigues sin dar el motivo….......
-
Yo creo que si estuvo presente , ¿no era el que se nos acopló en la mesa después de cenar y al que unos foreros transportaron hasta el Taska Gat?
-
@ampa:
Yo creo que si estuvo presente , ¿no era el que se nos acopló en la mesa después de cenar y al que unos foreros transportaron hasta el Taska Gat?
-
@hanna:
@ampa:
No seria descartable!! Bona hipotesis, ampa jajajaj
-
@ampa:
en serio? ¿acabo alli? jajajajajajajajajaaj
por cierto , entonces ya sabiamos porqué lo de maulet, ahora ya sabemos porqué 78
-
78 solo? yo creo que se quita unos poquitos
-
en serio? ¿acabo alli? jajajajajajajajajaaj
por cierto , entonces ya sabiamos porqué lo de maulet, ahora ya sabemos porqué 78
Si, si, si aún se apuntó al Taska, unos foreros se lo trajeron, jajaja, allí estuvo amenizándole la noche a Llevanti, ¿o debería decir otro nombre? jajaja.
Ya sabemos lo de los 78 ya, mucho oli pa totes pero ná de ná
-
Si me la arribe a traure s'haguereu amorrat tots i totes a la font de la vida!!