Documentació Copa Espanya Lliure.
-
A la web de la Penya Tòtil estem fent un "especial" Copa de la República" que finalitza ab un "històric" crec que molt interessant.
Podeu visitar-la http://www.penyatotil.com
Per favor si algú té algun retall de premsa de notícia relacionada amb la Copa, o algun document interessant que es pose en contacte.
Gràcies.
-
Yo me bajé el periódico La Vanguardia del dia 20 de Julio del 37,donde está la crónica.Que ya la puse un dia por aquí.
Para bajarte el periódico de La Vanguardia,del dia que tu quieras,debes inscribirte,y bajarte el periódico del dia y año que quieras,pagando 3 euros el periódico.
-
Yo me bajé el periódico La Vanguardia del dia 20 de Julio del 37,donde está la crónica.Que ya la puse un dia por aquí.
Para bajarte el periódico de La Vanguardia,del dia que tu quieras,debes inscribirte,y bajarte el periódico del dia y año que quieras,pagando 3 euros el periódico.La crónica ja està pòsada a la pàgina "històrics" dins de la Secció Copa República (per arribar cal llegir primer les de la Copa.)
-
Si algú em pot escanejar la referència del Superdeporte a la Copa li ho agrairia (segons Llevantí, és de hui dimarts, tot i que crec que possiblement fou ahir)