CEBALLOS, AL PRIMER QUE TINDRIEN QUE HAVER RENOVAT
-
Segons he pogut vore en la portada del Superxoto, Ceballos ha renovat per 3 temporades.
-
No estoy de acuerdo con el término manada. Podría valer como sinónimo de rebaño, sí, pero me parece menos adecuado.
-
No estoy de acuerdo con el término manada. Podría valer como sinónimo de rebaño, sí, pero me parece menos adecuado.
luego se enfadan porque les llamamos xotos
-
y donde se entrena la manada? En la granja? En el establo? En la cuadra?
-
Alvaro nos ha informado hoy en su programa Llevant Llevant que la renovacion de su contrato esta asegurada y solo falta limar algunos flecos.Ruego tranquilidad a aquellos usuarios que estan al borde de un infarto por este tema.
-
se sabeis mas cosas sobre ese contrato ponerlas, por que igual nos hacemos a la idea de que ceballos renueva por 3 temporadas y luego yo al menos no kiero que pase mas casos como los de jofre de si bajamos quedas libre…. si hace sol tb si es primavera tb y xorradas de esas que el señor pedro escribe n los contratos..
-
Ceballos:
"De momento no hay nada cerrado, pero creo que el acuerdo definitivo se podría cerrar esta misma semana. Estoy muy contento porque mi objetivo era quedarme aquí y no tenía ninguna otra oferta"
-
hoy ceballos ha hablado en el programa de MO-RATA y ha dicho que la cosa esta casi hecha. Seria una buena noticia de no ser pq pinillos dijo lo mismo hace un año aproximadamente
-
@Konsul:
hoy ceballos ha hablado en el programa de MO-RATA y ha dicho que la cosa esta casi hecha. Seria una buena noticia de no ser pq pinillos dijo lo mismo hace un año aproximadamente
Però jo crec que en aquella situació es juntaren massa coses. Continue pensant que si no s'haguera descendit de categoria Pinillos encara estaria en el Llevant. També hi ha que pensar que igual Pinillos no volia jugar en segona i preferia continuar en un altre equip de 1a.
-
@Konsul:
Però jo crec que en aquella situació es juntaren massa coses. Continue pensant que si no s'haguera descendit de categoria Pinillos encara estaria en el Llevant. També hi ha que pensar que igual Pinillos no volia jugar en segona i preferia continuar en un altre equip de 1a.
Pinillos tal como lo dijo, se sintió engañado. Aunque hubiesemos continuado en Primera se hubiese ido. De hecho aun con posibilidades casi segura de quedarnos rechazó la renovacion que le ofrecían desde el club.
-
Bueno, avui en premsa surt:
-Mágico Díaz: "Ceballos renovará con el Levante la semana que viene"
"Existe acuerdo con el club respecto a su ficha y también respecto a sus años de vinculación", asegura Mágico Díaz.-Ceballos considera que está "en el mejor momento de su carrera"
"De momento no hay nada cerrado, pero creo que el acuerdo definitivo se podría cerrar esta misma semana. Estoy muy contento porque mi objetivo era quedarme aquí y no tenía ninguna otra oferta", indicó el futbolista catalán.Jo pense que tant el representant com el jugador estan satisfets amb el que oferix el Levante, tant econòmicament com esportivament. Ara falta saber si el Llevant és un bon negociador (cosa prou dubtosa amb precedents com Jose Enrique, Diego Forlan, Frankowski, etc.) i eixos xicotets detalls o diferències que el jugador demanarà són subsanables i el Llevant està disposat a assumir.
Jo espere que Ceballos renove, perquè encara que ara es diga que no té més ofertes, equips de Primera s'han fixat en ell i un equip de Primera sempre oferix més que el Llevant: econòmicament més diners i esportivament (depén de l'equip que siga, clar) un projecte de futur i unes garanties de estar en Primera més sòlides.
-
me alegro muxo xq el chaval es bueno y se lo merece.
amunt llevant, amunt ceballos!!!
-
A vore si és possible no regalar més jugadors que destaquen com és ara Ceballos i com van ser en el passat jugadors com José Enrique, Vicente "el niñato de Benicalap" i més arrere encara Nando i en una d'aquestes ens ix un jugador que puguem vendre a un gran d'Europa per 20 o 25 milions d'euros, a l'estil del Sevilla, que jo no sigues com ho fan però venen i venen a preu d'or i sempre tenen magnífics jugadors de recanvi (els Kepa, Jesús Navas, Diego Capel, etc..).
CEBALLOS RENOVACIÓ JA!!!
-
@Levante1909:
A vore si és possible no regalar més jugadors que destaquen com és ara Ceballos i com van ser en el passat jugadors com José Enrique, Vicente "el niñato de Benicalap" i més arrere encara Nando i en una d'aquestes ens ix un jugador que puguem vendre a un gran d'Europa per 20 o 25 milions d'euros, a l'estil del Sevilla, que jo no sigues com ho fan però venen i venen a preu d'or i sempre tenen magnífics jugadors de recanvi (els Kepa, Jesús Navas, Diego Capel, etc..).
CEBALLOS RENOVACIÓ JA!!!
totalment d'acord. A més, és de la "terra".
-
M'han dit que el divendres Ceballos firmarà la seva renovació per 3 temporades més, o siga que fins a juny de 2009.
Ceballos, als seus 22 anys, crec que serà un dels millors laterals drets d'Espanya. Si Curro Torres ha arribat a internacional, crec que Ceballos defensa molt bé i que damunt té molta més calitat per a atacar. Per tant crec que si finalment es tanca la operació serà una bona aposta del club.
Vinga va, si pot ser dijous millor que divendres!
-
espero que tambien le hayan metido una buena clausula
-
Contra el Nàstic celebrarem la seua renovació!
-
Renovà finalment el divendres? Hui ho ha tornat a fer prou bé
-
Me parece que el club se está durmiendo con esta renovación, espero que no nos tengamos que arrepentir.