ABONOS DE MEDIA TEMPORADA DEL LEVANTE UD
-
Ja portem 2 partits de la segona volta, ja hem jugat al Ciutat de València. I crec que deuen haver-se oblidat. Ho pose ací que entra algun conseller a llegir per a vore si ho proposa en la pròxima Junta…
No entenc res, tan ocupats estaven amb les renovacions de Descarga, Alexis, Jesule, Aizpurua i Reggi? Tampoc em pense que estigueren tan solicitats, no?
No se, crec que qualsevol font d'ingressos deu ser bona, si s'apunten 10, 100 o 1.000 nou abonats bons son... Els que siguen... El tema es fer un poc de publicitat al club, intentar incrementar tant ingressos com assistència, que es genere un poc d'informació de cara a la premsa, etc. etc.
Espere que estiga tot calculat i traguen una campanya innovadora de 'abonos de último tercio de temporada' o igual ara que veuen l'equip en ascens fan alguna 'xapusseta' d'última hora. No entenc res!
Si ho hagueren tingut tot calculat com Déu mana ara hauria sigut un bon 'gantxo' que l'equip va entrar en ascens i tot... Però eixe efecte aspirina passa de llarg i a ells se'ls haurà ocurrit tard lo dels abonaments. Igual que pensaran en renovar a Ceballos en octubre de l'any que ve, quan estiga jugant amb el València...
PERÒ QUE FA ESTA GENT? PER FAVOR!
...I mira que ténen penya ahi apuntada, eh! Són cent i la mare!
CONSEJO DE ADMINISTRACIÓN - ÁREAS DEL CONSEJO
5.- AREA DE COMERCIO, MERCHANDISING, PUBLICIDAD Y OTROS INGRESOS Presidente: Consejero, D. Luis Toran Ruiz
Consejero Delegado: D. Julio Romero Salvador
Consejero: D. José Vicente Ballester Dolz
Asesor: D. Francisco Fenollosa Domenech
Asesor: D. Rafael Ferraro Sebastiá3.- AREA DE GESTION, ECONOMIA Y FINANZAS Presidente: Consejero Delegado, D. Julio Romero Salvador
Consejero: D. Vicente Martínez-Pujalte López
Consejero: Vicepresidente 2º, D. Ángel Rubio Marín
Consejero: D. José Benet Aguilar
Consejero: D. Manuel Labios Gómez -Gestión Sanitaria
Asesor: D. Luis Enrique Calero Ramón
-
Ahora que lo leerán en el foro la semana que viene los tendremos
-
La verdad,no se a que esperan.Ya seran de tercio de temporada.Quedan partidos como Valladolid,como Nástic y Lorca que estan ahí,Murcia.Hay partidos interesantes.
Pero,¿cuando será dia del club?.Ya veremos.
-
Yo creo que deberían de espavilarse porque entramos en la parte interesante de la liga y, por desgracia, muchos "granotas" esperan a este tramo para según marche el equipo, sacarselo o no. Yo creo que estando en ascenso como estamos… haríamos por lo menos 2000 abonados más.
-
pues yo creo que tambien,si se consiguieran 2.000 abonos de media temporada mas todos lo que se suban al carro en la segunda vuelta cuando el equipo este cerca del objetivo podemos acabar con muy buenas entradas y aumentar nuestra masa social.
El problema es que hay que pensar,y eso en este club…
-
Molts felicitaran als directius que van decidir la jornada de preus populars…
...però jo els suspenc, perquè això és fer el justet per a traure un 5 pelat estudiant el dia antes de l'examen.
S'ha vist que l'afició ha respost, d'estar unes jornades sense passar casi dels 10.000 espectadors, hui 12.500 gracies als preus populars.
Si s'hagueren currat una campanya d'abonaments de mitja temporada desent i atractiva, i ademés hagueren fet preus populars o que els abonats pugueren comprar entrades per als seus acompanyants a preus reduits i tot això, jo crec que estariem parlant de 15.000 espectadors en cada partit des d'ara i fins a final de temporada. Fijo!!
I en partits atractius s'hagueren fregat els 20.000 fijo, vamos segurissim!! Molt mal xé!!
SUSPENS PER AL CONSELL D'ADMINISTRACIÓ!!
-
@maulet78:
Molts felicitaran als directius que van decidir la jornada de preus populars…
...però jo els suspenc, perquè això és fer el justet per a traure un 5 pelat estudiant el dia antes de l'examen.
S'ha vist que l'afició ha respost, d'estar unes jornades sense passar casi dels 10.000 espectadors, hui 12.500 gracies als preus populars.
Si s'hagueren currat una campanya d'abonaments de mitja temporada desent i atractiva, i ademés hagueren fet preus populars o que els abonats pugueren comprar entrades per als seus acompanyants a preus reduits i tot això, jo crec que estariem parlant de 15.000 espectadors en cada partit des d'ara i fins a final de temporada. Fijo!!
SUSPENS PER AL CONSELL D'ADMINISTRACIÓ!!
Encara estàn a temps…
-
Nosaltres estavem també esperant a vore si eixien… Vam preguntar al club i ens ha dit que enguany no hi han pases de Febrer...
Aixina que ens "tindrem que pujar al carro ja en 1ª"... alla ells..aUpA
-
¿que es eso de de precios populares? PASES BARATOS Y ENTRADAS AL PRECIO NORMAL. Hay que llamar a la gente desde el principio, que saque el pase, que sea barato, y el que se lo saca viene eso está claro. Pero si los pases salen al mismo precio que las entradas normales, pues no vale la pena, porque así no te arriesgas a nada y vas solo cuando te apetece o puedes. Y además ves como te toman el pelo, como va la gente gratis. Ayer un tipo a la entrada al campo me dijo "¿te sobra alguna entrada?" vamos que lo tenía claro, ese vió el partido gratis, y a mi me salió por 18 euros siendo abonado, de vergüenza. Lo que no sé es como no vamos un día los abonados a las oficinas en masa y hacemos una manifestación o algo. ¿Esto será denunciable como estafa? Yo estoy muuuuy harto de que se rian de mí en mi cara...
-
@Rincofowler:
¿que es eso de de precios populares? PASES BARATOS Y ENTRADAS AL PRECIO NORMAL.
es lo que vengo reclamando desde hace años.
aqui se hacen las cosas con los pies.
no puede ser que un dia se te ocurra poner las entradas a la mitad de precio, o que otro dia se te ocurra dar la entrada gratis (o muy barata) si la sacas con un abono…
no puede ser que siempre se vean entradas regaladas.se ponen precios normales, decentes.tanto en los abonos como los precios de los partidos sueltos y tienes el campo lleno. nada de ir regalando.