QUAN JUGUE EN EL SEU LLOC JA SERÀ LA OSTIA
-
Fos el fitxatge que més il·lusió em va fer , francament crec que l'únic, però tinc moltes ganes de veure'l jugar en el seu lloc d'una vegada
ÀNIM CARMELO
-
A mi me parece el jugador con mas calidad de la plantilla,a ve si lo ponen ya de media punta.
-
Després de les discrepàncies amb lliure per la renovació d'Aizpurua, compartisc plenament aquest punt de vista.
En primer lloc, no tenim ningun jugador que done la talla en la mitjapunta, l'únic que ho feia era Riga però ha perdut l'olfacte golejador que tenia.
Carmelo en banda perd molt, més que res perquè el Llevant defensa massa arrere i moltes vegades rebía el baló en camp propi, i així poc pot fer. Jo crec que estant més centrat i més pròxim a l'àrea contraria seria més fàcil per a ell desequilibrar i donar l'últim passe o xutar a gol.
VINGA CARMELO!!
P.D. La pvtada, i Mané deu fer-ho per això, és que si lleves a Carmelo de l'esquerre a vore a qui poses… Perquè el paquetón de Courtois no servix, i seria ideal que Juanma entrara a l'onze per la banda dreta que l'Ettien ja desespera...
-
Pues quizás porque le haya seguido mas que a otros, su fichaje no me convenció. En Las Palmas a pesar de ser un puntal en la media punta nunca llegó a explotar, y en las últimas temporadas con problemas de fichas etc, su juego había entrado en una inercia negativa. Está claro que su llegada al equipo le ha reactivado en su iniciativa. Que siga asi.
-
Es de los jugadores con más calidad de la plantilla, algo blandito, pero también está aprendiendo a correr y meter alguna que otra patada. Además está haciendo goles y muy importantes. Debe jugar y será un jugador importante ahora y en el futuro.
-
Carmelo marco un golazo, con algo de suerte, pero hay que estar ahí para marcarlo. A mi es de los fichajes que mas me ha gustado.