Enhorabuena por el nuevo CD
-
A quien corresponda.
Buena adquisición la del CD de los grandes del Blues. Después de sufrir la Camisa Negra y macarenadas por el estilo, se agradece escuchar algo decente y que te permite hablar en los descansos. Cojonudo el Born in Chicago de la Butterfield Blues Band.
-
Hi ha millor música per amenitzar amb "bonrotllini" el descans que una mica de Blues electric i "vacilón"?
-
A quien corresponda.
Buena adquisición la del CD de los grandes del Blues. Después de sufrir la Camisa Negra y macarenadas por el estilo, se agradece escuchar algo decente y que te permite hablar en los descansos. Cojonudo el Born in Chicago de la Butterfield Blues Band.
Estoy totalmente de acuerdo, con el cambio de pachanga de guateque a blues del bueno han salido ganando nuestros oidos.
-
@Antinacionalista:
A quien corresponda.
Estoy totalmente de acuerdo, con el cambio de pachanga de guateque a blues del bueno han salido ganando nuestros oidos.
pues a mi me parecia eso el rodaje de jams bond
-
de PM
-
@haeleken:
@Antinacionalista:
A quien corresponda.
pues a mi me parecia eso el rodaje de jams bond
que peliculas de james bond ves tu
-
Han cambiado de diyei? i?
-
http://www.myspace.com/powmorvedre
L'ORGULL D'ORRIOLS
Ets decà al cap i casal
simbol de simpatia i humiltat
acostumat a viure a l'infern,
quilometres d'il.lusió i calor
mai han segut impediment
per estar de nou al teu costat,Al meu cor roig pasió i sang,
blau del cel barres blaugranes
del teu classic jersei,
Foc i or mesclat amb blau i grana
passió desmesurada
fidelitat il.limitada.
Al meu cor roig pasió i sang,
blau del cel barres blaugranes
del teu classic jersei,
Foc i or mesclat amb blau i grana
passió desmesurada fidelitat il.limitada.I al setembre il.lusionat
anire a vore't lluitar
defentsant els colors
que un dia em van enganxar,
tu dona-ho tot al terreny de joc
que a la grada tot esta preparat,
cantitcs ensaordidors, festa lluita i color!! marquen que una altra setmana mor,
Força Llevant!!! orgull i honor!!
pasió d'un club forjat en l'adversitat, adversitat.by prisoners of war (morvedre streetpunk heros)