LLEVANT B-BARÇA B EN BUNYOL
-
Altre partit important que es juga en Bunyol. Senyors directius, quins problemes hi ha perquè el filial jugue en l'estadi? sempre que el filial ha jugat en València s'ha notat. No entenc perquè prefereixen una asistència de 200 persones(si arriba) en Bunyol a la quasi asistència de 1000 en València. Espere que almenys la promoció la juguen el València…
-
Pues si, porque es un partido que aptece ver y la verdad es que ir a Buñol es un incordio. Puede que vaya con un colega del Barça.
-
si ho mirem pel costat "social" està clar que l'ideal seria el NOU ESTADI, però, si ho mirem pel costat "dels punts en joc" i atès que és el barça b potser buñol siga millor pel rival.
decisio complicada
-
Y Limones sancionado… ¡Buuuf!
-
Jodido…..
El otro dia vi jugar al Barsa B y da un poco de miedo.
Es un momento crucial, está muy apretado y ahora nosotros flojeamos y el Barsa B se ha espabilao.No sé, pero animo sería la ostia, los dos Levantes en maximas categorias.....
GRANOTAS AL PODER
-
¿Se sabe ya el horario?
-
@ampa:
¿Se sabe ya el horario?
Diumenge 17:30 per Punt2
-
@ampa:
¿Se sabe ya el horario?
Sino me fuese a ver el Xotesa - Barça … no se puede ver a Navarro todos los días
-
@ampa:
@ampa:
¿Se sabe ya el horario?
Sino me fuese a ver el Xotesa - Barça … no se puede ver a Navarro todos los días
Joder, no sabia yo que te gusta el de la boooooomba.
-
si van foreros el levante parecera ke juega fuera