Jornada 31-Levante-Almeria (2-4)
-
bueno,pues nos vemos el 14 de mayo en el levante-tenerife
-
Joer Negu, eixe partit serà molt important per a l'ascens. No crec pase res si un dissabte no acabes tant tart,no? Dissabtes hi ha totes les setmanes i saps que quan més gent sigam en eixe partit millor.
NEGU =
De totes formes esperarem a que siga oficial.
-
Joer Negu, eixe partit serà molt important per a l'ascens. No crec pase res si un dissabte no acabes tant tart,no? Dissabtes hi ha totes les setmanes i saps que quan més gent sigam en eixe partit millor.
NEGU =
De totes formes esperarem a que siga oficial.
jejej,bueno ja vorem,encara ke de tota manera no en fa massa ilussio l'ascens,pero si tot va com te ke anar,pos si dissabte aprete,diumenge lo ke menys ganes ke tinc es agafar el cotxe per anar a valencia.
-
buena hora, asi almorzaremos por ahi antes
-
Doncs jo en sé d'un que el dia 1 té despedida….
-
cojonudo , me pierdo el partido por trabajo…
Lo podian haber puesto por la tarde...
-
Ya somos 2 que nos lo perdemos por el trabajo…
-
me gusta el horario! ya era hora de que volvieramos a jormana matutina, asi me puedo quedar sn problemas despues del partido y las fotos salen perfectas
-
Ya no voy. Partidos por las tardes para los que salen por las noches!
-
el pino de grada central alta es miooooooooooooo!!!!!!!!!
-
No me gusta ese horario, pero hay que ir que nos jugamos mucho.
Curiosidad: Dos partidos seguidos retransmitidos por el plus.
-
Joder con los horarios…. Llevamos unas cuatas jornadas que entre las teles autonomicas, el Plus, las fallas, que manera de marear al personal.
En mi curro ya no se que escusa buscar, da igual al final lo arreglaré y allí estaré. Como si lo ponen a las tres de la mañana.
VISCA LLEVANT
-
Pues a mi me gusta.
Si sale buena mañana, manguita corta, gafas de sol y a broncearse que el verano y el ascenso están a la vuelta de la esquina¡¡
-
Pues a mi me gusta.
Si sale buena mañana, manguita corta, gafas de sol y a broncearse que el verano y el ascenso están a la vuelta de la esquina¡¡
opino lo mismo… a ponerse morenita que ya toca!!
-
Si se confirma el horario una más que no podrá ir
-
Per mi no es el millor horari, però com a bon granota (pin) aniré al partit
-
Por dios q no sea este el horario oficial, q tengo un bautizo a la 1 y asi no podemos ir de mi familia ninguno.
Me cago en la mar sala.
-
Por dios q no sea este el horario oficial, q tengo un bautizo a la 1 y asi no podemos ir de mi familia ninguno.
Me cago en la mar sala.
A mi me pasa lo mismo
-
Jo recorde l'any de l'ascens que tenia una comunió el dia del partit contra Las Palmas que era ja quasi definitiu per a l'ascens. Total que vaig anar al primer temps i al descans m'en vaig anar "cagando leches" cap a l'esglèsia
Almenys vaig vore un gol a la primera part, però em vaig perdre el 2-0
-
Oficial
@www.levanteud.com:
Horario del encuentro Levante UD - Almería
El encuentro correspondiente a la Jornada 31 del Campeonato Nacional de Liga de Segunda División que enfrentará a Levante UD y Almería , se disputará el próximo domingo 2 de abril a las 12 horas en el Estadio “Ciutat de València”” y será emitido por Canal +.
-
me entra de pensar-ho
-
Horario malísimo, pero jugandonos MEDIO ASCENSO A 1ª aunque lo pusieran a las 4 de la madrugada allí estaría yo.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Horario malísimo, pero jugandonos MEDIO ASCENSO A 1ª aunque lo pusieran a las 4 de la madrugada allí estaría yo.
¡¡¡Macho Llevant!!!
pues si fuera a las 4 de la madrugada,yo seguro ke iba
-
Pues nada … me voy de bautizo (aunque es cerquita del campo ...)
-
Després de la victòria de hui de l'Almeria segur que venen molts aficionats. Encara m'enrecorde d'un partit en el Nou Estadi en que els de l'Almeria portaven un aparell que feia un soroll insoportable. Què pesats, tu!
-
En el Nastic - Elche el comentarista de Punt Dos a dicho que el proximo partido que televisan ellos es el Levante - Almeria. Algo no cuadra …
-
El diumenge hi ha que plenar l'estadi. Hem de ser 15000 minim, deprés del partit de hui(amb 10 des de el 1er minut) hi ha que animar més que mai. El partit del diumenge són més que 3 punts, és un partit importantíssim per a l'ascens.
-
El partit contra l'Almeria és a vida o mort. Després dels resultats de hui hi ha que guanyar, encara que siga a traïció. Una victòria de l'Almeria ens pot deixar quasi sense opcions.
-
El partit contra l'Almeria és a vida o mort. Després dels resultats de hui hi ha que guanyar, encara que siga a traïció. Una victòria de l'Almeria ens pot deixar quasi sense opcions.
empatant virtualment estem salvats
-
En el Nastic - Elche el comentarista de Punt Dos a dicho que el proximo partido que televisan ellos es el Levante - Almeria. Algo no cuadra …
Yo también oí eso y me rallé, pero me he pasado por la web de la LFP y si que es el domingo a las 12h.
LEVANTE - ALMERÍA 02/04/2006 12:00
ÁRBITRO Martínez Franco, Pedro Javier Murciano
ASISTENTE 1 García Campos, José Antonio Murciano
ASISTENTE 2 Hoyos Monzón, Roberto Canario
4º ÁRBITRO López Muñoz, Luis Aragonés