EL PROBLEMA DE CONNEXIÓ
-
Cree este post perquè no sé perquè no em deixa entrar al post que ja parla del tema i es queda pensant tot el temps el molt cabró. Que els moderadors fuisonen el tema i au.
Bo, a lo que anava. Ja he solucionat el tema. Hui a mig dia quan he tornat a casa continuava sense entrar-me al foro i he fet el que ha dit l'Administrador en l'anterior post i ja m'ha funcionat. És molt senzill, heu d'anar al tauler de control de Windows i entrar en Connexions de xarxa, seleccioneu la vostra connexió i entreu en Propietats(botò dret ratolí). Després seleccioneu Protocol Internet(TCP/IP) i cilckeu en propietats(botó que apareix al costat de desinstal·la) i ahi baix del tot trobareu les DNS que té la vostra connexiu, les canvieu per les altres i ja anirà. Si voleu, podeu guardar les que tenieu en un arxiu de word per si les voleu en un futur.
El dubte que tinc jo és si al fer este canvi es modifica algo de la connexió que després puga fer qua vaja mal algo i si pasat un temps he de tornar a les dns que tenia abans. Gràcies
-
en resumen…esto va como el culo.
-
A mi també em va malament el fòrum hui. Hi ha alguns posts que no em deixa entrar