Casillas: "El Barça pasó por encima del Benfica"
-
Quina diferència entre este tio i el tal Guti.
Llàstima que jugue en el Madrid…
-
Bueno, en realidad ambos dicen la verdad. Casillas dice lo que todo el mundo pudo ver; Guti dice lo que todo madridista piensa.
Es curioso lo de Guti. Jugó en la penya barcelonista de su "pueblo"; ayer vi de nuevo su foto vestido de blaugrana. Me alegro de que todo fuera un "error de juventud" y de que juegue (o no juegue) en un equipo que realmente merece tener a este muchacho en sus filas. Espero que en el partido del sábado sea consecuente y no se cambie la camiseta con ningún jugador del Barça y sobretodo, que ningún jugador del Barça le cambie la camiseta. A saber que haría con ella….......
-
Jo recolzo a Guti. Ja n'hi ha prou d'hipocresies, de patrioterismes barats i de falses bones maneres en el món del futbol.
-
@Cullerot:
Jo recolzo a Guti. Ja n'hi ha prou d'hipocresies, de patrioterismes barats i de falses bones maneres en el món del futbol.
Tu creus que Casillas és un hipòcrita?
-
@Lineker:
@Cullerot:
No ho he dit pas. Senzillament dic que em pareix molt bé que Guti diga el que pensa, el que pensen molts merengons amb ell i el que sembla tabú per a la prensa patriotera espanyolista.
-
@Cullerot:
@Lineker:
@Cullerot:
No ho he dit pas. Senzillament dic que em pareix molt bé que Guti diga el que pensa, el que pensen molts merengons amb ell i el que sembla tabú per a la prensa patriotera espanyolista.
A mi també em sembla molt bé el que diga Guti, entre d'altres coses perquè poc m'importa. El que volia destacar és l'actitud d'este xaval, que crec que és molt coherent des que va pujar al primer equip i pròpia d'un tio centrat, com pocs en el món del futbol.
-
@Cullerot:
Sobre lo de respaldar a Guti porque diga lo que piensa... ¿ese chico piensa?
-
Este que és?
Helguera dice que no descarta jugar en el Barcelona
-
Este que és?
No crec que el filial aconsegueixi l'ascens. Segur que Helguera estaria disposat a jugar en segona B?
-
Este que és?
Helguera no ho descarta, ho descarta el Barça.