AUTOBUSES GRATIS: 12 BUSES EN TOTAL
-
@david_9friki:
DESDE PEKEÑITO YO T VENGO A VER
INVASION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doncs no fara molt ¿eh?
-
per cert les oficines estan en front el palau de la musica o mes o menys per on esta?
-
@david_9friki:
DESDE PEKEÑITO YO T VENGO A VER
INVASION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
doncs no fara molt ¿eh?
Cabron
-
@levante_1909:
per cert les oficines estan en front el palau de la musica o mes o menys per on esta?
EN la caixa rural que hi ha en front
-
@levante_1909:
EN la caixa rural que hi ha en front
Donde pone Edificio Mozart , 7ª planta
-
VENGO DE LAS OFICINAS Y LLEVAN LA MITAD DEL 9º AUTOBUS.
LEVANTE U.D YOU NEVER WALK ALONE!!!!!!!!!!
-
@sangranota:
VENGO DE LAS OFICINAS Y LLEVAN LA MITAD DEL 9º AUTOBUS.
LEVANTE U.D YOU NEVER WALK ALONE!!!!!!!!!!
Se veia gente?
-
joderrr que envidiaaaa
-
@Fondarella973:
@Fondarella973:
Intenteu viure el màxim aquests moments que són un dels més dolços de la història. L'ascens a primera. Llavors si pujeu, a quedar-se allí, venga que vosaltres podeu!!!!
Pd: un dels meus somnis es fer això amb la UE Lleida, ja que no passem de la mitjana dels 4000 seguidors. Seria molt, però perque no poder fer un desplaçament amb 10 busos més o menys d'aquí 3 anys ?¿?¿
vosaltres teniu la sort de tenir un gran club i una gran afició, que quan se la crida respon.Gràcies amic del nord! Encara recorde el vostre ascens a 1a amb la mà de Mané i esperem que ara ho faça amb nosaltres.
Segur que arribarà el dia on podreu fer un desplaçament massiu, si nosaltres pujarem a 1a desprès de 40 anys perquè no ho podrieu fer vosaltres? Ja voras com eixe moment arribarà tart o d'hora, inclos pot ser més prompte del que tu et creus
Sort!
Quins bons records aquells de la mà d'en mané, aquell ascens. Quin gran entrenador que està fet aquest home, tant de bò l'aconseguixi amb valtres i seria el segon de la seva vida oi?¿
No, amb l'Alavés ja va conseguir un altre ascens. Per això la seua experiència en la 2a divisió. Per a mi està demostrant-ho en esta recta final de lliga.
doncs encara millor per ell!!! i tambè per valtres
salut!!! i visca el Lleida i Llevant, us espero al camp d'esports a l'ùltima jornada!!!!!!!!!!!
-
@Fondarella973:
@Fondarella973:
@Fondarella973:
Intenteu viure el màxim aquests moments que són un dels més dolços de la història. L'ascens a primera. Llavors si pujeu, a quedar-se allí, venga que vosaltres podeu!!!!
Pd: un dels meus somnis es fer això amb la UE Lleida, ja que no passem de la mitjana dels 4000 seguidors. Seria molt, però perque no poder fer un desplaçament amb 10 busos més o menys d'aquí 3 anys ?¿?¿
vosaltres teniu la sort de tenir un gran club i una gran afició, que quan se la crida respon.Gràcies amic del nord! Encara recorde el vostre ascens a 1a amb la mà de Mané i esperem que ara ho faça amb nosaltres.
Segur que arribarà el dia on podreu fer un desplaçament massiu, si nosaltres pujarem a 1a desprès de 40 anys perquè no ho podrieu fer vosaltres? Ja voras com eixe moment arribarà tart o d'hora, inclos pot ser més prompte del que tu et creus
Sort!
Quins bons records aquells de la mà d'en mané, aquell ascens. Quin gran entrenador que està fet aquest home, tant de bò l'aconseguixi amb valtres i seria el segon de la seva vida oi?¿
No, amb l'Alavés ja va conseguir un altre ascens. Per això la seua experiència en la 2a divisió. Per a mi està demostrant-ho en esta recta final de lliga.
doncs encara millor per ell!!! i tambè per valtres
salut!!! i visca el Lleida i Llevant, us espero al camp d'esports a l'ùltima jornada!!!!!!!!!!!Jo estare a LLeida quasi segurr,és el desplazament al que casi segur anire,a vore si pujem alli.Sort per al que queda!
-
hola granotas hace poco recibimos un mensaje vuestro en uno de los foros del ciudad, preguntandonos por el estadio etc. Os dire para que no os pille de sorpresa que los equipos visitantes suelen quejarse y con razón.
El lugar destinado para el equipo visitante es un corner sin asientos.No se de quien dependera pero cuando juega el Real Murcia(con el cual compartimos el estadio) tambien es así.
Mas dde una vez hemos gritado todo el campo "que abran la puerta", pero no hay manera.
Aun así espero que el domingo veamos un partidazo.
SALUDOS DESDE MURCIA
-
@peña baron rojo:
hola granotas hace poco recibimos un mensaje vuestro en uno de los foros del ciudad, preguntandonos por el estadio etc. Os dire para que no os pille de sorpresa que los equipos visitantes suelen quejarse y con razón.
El lugar destinado para el equipo visitante es un corner sin asientos.No se de quien dependera pero cuando juega el Real Murcia(con el cual compartimos el estadio) tambien es así.
Mas dde una vez hemos gritado todo el campo "que abran la puerta", pero no hay manera.
Aun así espero que el domingo veamos un partidazo.
SALUDOS DESDE MURCIAHola, ¿hay alguna posibilidad de que nos abran todo el gol sur? Lo más seguro és que superemos el millar de desplazados y creo que es una locura meternos a todos en la zona visitante.
Saludos!
-
Si,si sois muchos abren una parte,lo que no se es cuantos.El estadio es del ayuntamiento por eso creo que el club no tiene nada que ver.
en las fotos que habeis colgado sale una de el corner corner que os digo.
-
11 BUSES A FALTA DE MAÑANA.
-
-
Asta ahora 11 Autobuses= 700
mañana 3 mas
500 en coche y otros mediostotal= 1500 Levantinistas inundarán la ciudad de Murcia.
-
Mañana sabado muxa gente se a esperao a sacarlas porque no travajan y por mas motivos mañana 7 o 8 mas seguro de hay pa arriba mas de 2.000 seremos
INVASION!!!!!!!!!
-
Si a les 18 hores estava tancant-se el 9, m'extranya que en dues hores s'hagen plenat dos autobusos més.
En fi deixant 10 com a segurs a 54 places per autobús (això he vist) són 540 persones confirmades. Si afegim que un 10% aprox. anirà amb cotxe, estarem ja al voltant de les 600 persones segures.
-
Home vinate de lo que fica en la pagina web yo me u crec tot prque no an dir res per ara que siga mentira
-
Respecte a si el Lorca dugué més o menys o, fins i tot, en la web de l'Almeria (que està al costat) diuen que anaren 2000, vull recordar allò que posa la Verdad de Murcia:
En el derbi
El cuadro del Artés Carrasco (Lorca) se presentó ante el Ciudad con cerca de 1.000 aficionados, que animaron a su equipo aunque fue insuficiente, ya que un gol de Mané le dio la victoria a los rojillos por la mínima.
Hasta en dos ocasiones más, de forma consecutiva, el Ciudad de Murcia recibió la visita masiva de las aficiones visitantes. fue ante el Polideportivo Ejido, con 400 aficionados almerienses, y frente al Elche, con encuentro entre semana, pero con cerca de 400 ilicitanos en las gradas.
Algo similar ocurrió frente al Hércules y el Almería, en dos citas en donde el Ciudad sacó cuatro puntos, pero vivió en presente los inconvenientes de aficiones ruidosas en contra de su equipo.
Por esta vez, la directiva rojilla no ha hecho ningún tipo de iniciativa para la cita ante los granotas. Eso sí, se espera que el público murciano acuda a respaldar al proyecto rojillo en la última oportunidad para luchar por el ascenso de categoría. Gradas vacías, mucho cemento. Esa ha sido la combinación a la que el Ciudad de Murcia se ha tenido que enfrentar a lo largo de su historia. Y el domingo ocurrirá de nuevo, salvo que la afición demuestre sus ganas de estar en Primera con el Ciudad.
-
segun mis calculos seremos unos 1400 en la condomina.
-
jo anire demà a per l'entrada.
-
jo e anat a les 18 hores i el meu autobus es el 10 i anava i els meus seients els 29 y 30 aixina k el 10 l'an plnat avui segur.
-
Vinga, a vore si hi ha un "espentonet" final i s'omplin un parell de busos o 3
13-14 busos estaria prou be.
-
voy a estar solo en el foro
-
ayer haciendo los preparativos me vino a la mente el anuncio de la mastercard
entrada: 15€
autobus: 0€
previosones para el autobus: 10€relizar el desplazamiento mas importante de la temporada y ademas masivo: no tiene precio
¡¡¡ AMUNT LLEVANT !!!
-
previosones para el autobus: 10€relizar el desplazamiento mas importante de la temporada y ademas masivo: no tiene precio
¡¡¡ AMUNT LLEVANT !!!
Muy bueno kasrrue
Se save a k ora empiezan a vender oy?
-
¡¡¡ AMUNT LLEVANT !!!
Previsiones para el autobus 10 €?? Joer si que vas prevista, si
-
@david_9friki:
¡¡¡ AMUNT LLEVANT !!!
Muy bueno kasrrue
Se save a k ora empiezan a vender oy?
A les 10 del matí fins les 2
-
Ok gracies avore si fem uns 4 o 5 mes y s'en anem uns 2.000 pa ca lla INVASIO!!!!!!!!!!