Sporting-Levante (0-2)
-
En la jugada del 2on gol no hi ha fora de joc, com han assegurat en alguns llocs als considerar-lo com a gol dudos.
En estes 2 imatges es veu clàrament com està en línia, a més, és molt fàcil al agafar com a referència la linia que marca la xespa del camp.
-
Buen partido, quizá demasiado fácil de ganar. Cuando no se sufre, no parece que juegue el Levante.
Alguién saldrá diciendo que el partido estaba comprado, el mismo Kaiku dijo que se comentaria eso, durante la retransmisión del partido. De todas maneras, era fundamental ganar el partido y se ganó con autoridad ante un equipo muy flojo.
No hay que confiarse; el sábado jugamos otra final….. y también hay que ganarla.
MACHO LEVANTE!!!!
-
Que lo demuestren…que demuestren que hemos comprado el partido lo mismo que el Mallorca compró al Depor o a Romero...
Que facil es rajar del Levante. Eso sí...espero que mañana el clun tome medidas legales.
-
Estic llegint barbaritats per ahi. Ens acusen d'haver comprat al Sporting, que els 2 gols han sigut perquè el porter se'ls ha deixat. El que més gràcia em fa és que volen que ens baixen de categoria per eixa suposada prima. És vergonyós!!! No entenc com des de el club no fan res i deixen que es diguen estes coses tan lamentables
¿Donde has leido eso?
-
Estic llegint barbaritats per ahi. Ens acusen d'haver comprat al Sporting, que els 2 gols han sigut perquè el porter se'ls ha deixat. El que més gràcia em fa és que volen que ens baixen de categoria per eixa suposada prima. És vergonyós!!! No entenc com des de el club no fan res i deixen que es diguen estes coses tan lamentables
¿Donde has leido eso?
On? sols has de passar-te per els foros dels nostres rivals directes. FESTIVAL DE L'HUMOR!!!